LIVE
HQ
logo hd live | Pepper Grinder
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Blogger

      Her kan du kommentere alle brukernes blogger

      Vell, for alle dere som vurderer å kjøpe Borderlands til PC, så slå til nå! På steam selles det 33% billigere enn vanelig, og den nye prisen er nå 33.49€, noe som tilsvarer 284.6315Kr.

      Det er et strålende spill på PC, og spesielt med Steam. Jeg kommer til å kjøpe det på dette tilbudet, men tilbudet går ut om 22 timer og 44 min etter at denne bloggen er skrevet!

      Du har kanskje dårlig tid!

      Du finner tilbudet på steam sin kjøpe side, klikk derreter øverst på siden på "Steams 5 dagers førjulssalg"
      "We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
      • 0
      Koster 300 kr på Elkjøp til pc.
      Leafs Of Four It Some More.
      • 0
      Ikke akkurat noe å rope hurra for å spare 16 kr...
      • 0
      De selger også Left 4 Dead for 50 kroner, hehe.
      • 0
      Ops viste ikke om det at den kostet 300 på elkjøp... Har sett den for 500 et sted så tenkte at jeg ville gjøre et kupp....
      "We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
      • 0
      Perfekt! Akkurat når grafikkortet til pc'en min har smeltet.(billedlig)
      Alle barna hadde en kul signatur, untatt psn-soldier...........
      • 0
      Tilfeldigvis har jeg nøyaktig 284.6315 kr på kontoen. Lolwut.

      Næ, liker best spill på konsoll ^^ MMORPG er jo best på PC, da. Samtlige FPS også
      En Fuego!
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!