Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Som noen sikkert vet er jeg en ganske så dedikert SSBB spiller, men det var ikke før jeg joinnet GR at jeg virkelig begynte å spille. Å spille SSBB med andre var grunnen til at jeg joinnet GR, og med engang jeg laget meg en bruker ble jeg med i THS (The Hyrule soldiers). Jeg ble med i turneringer og spillte så ofte som jeg hadde tid til, etterhvert merket jeg at jeg begynnte å bli bedre, men ikke bare meg, men også de andre THS medlemmene. Det ble hardere motstand og før jeg viste ordet av det, ble jeg knust i finalen i min første SSBB turnering. Jeg lærte av mine feil og ble enda bedre, men alikevel ble det et nederlag i den andre SSBB turneringen også.

Nå er jeg med i en tredje turnering og satser alt på og nå første plassen. Jeg vi gjerne gi en takk til alle medlemmer av THS (de som var med før også) for at jeg har kunnet glede meg så mye over spillet og for all hjelpen som jeg har fått til å bli bedre. Til slutt vil jeg dele ut en liten kåring.

Beste brawl spiller: Jonaskram, for å ha vunnet over meg i de 2 første turneringene. (med Snake)

Mest Fremgang: Gamer123 (med Marth og Lukas) og XxassassinXX (med Diddy kong og Olimar)
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Yay :3 Lykke til i brawl-turneringa, da ^^ Håper på å kunne komme videre, men vi får nå se.
En Fuego!
  • 0
Hvordan kan man joine Brawl turnering og sånt? Kan jeg få litt informasjon ?
"I'll rather be hated for who i am, than loved for who im not" Kurt Cobain
  • 0
Du burde vel starte med å bli med i en klan her på GR. Enten THS eller Nintendo-Brigaden.
En Fuego!
  • 0
Lykke til vidre!

69: Sjekk Forumet på kanalen "Klaner". Der får du litt informasjon, ellers så kan du gå på en som heter "Mike" sin profil og lese noen av bloggene hans. Han startet turneringen.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Gamer123: du kommer sikkert videre i turneringen.

69 Big boss 69: joinn en Nintendo klan er på GR, de holder turneringer med jevne mellomrom.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
69 Big Boss 69:
Eller Outer Heaven for den saks skyld. ; )
Your best? Losers always whine about their best...winners go home and fuck the prom queen.
  • 0
SoL: Du vinne? Phø, skal knuse deg i finalen!
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
SoL vinner denne gang.

Eneste grunnen for at du er blitt så god er fordi du hadde den ène treningskampen mot meg.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Takk, tror jeg. Nå hadde jeg ikke slått en comp engang. svineinfluensa. risikogruppe... blærgh
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
takk for alle kommentarer!

KS: ikke vær for sikker på det.

nintendodude: det var nok derfor ja
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Vi møtes i Semifinalen (tror jeg) hvis jeg vinner 1vs1vs1 kampen min...

Da blir det mosing
  • 0
vi får se hvordan det går.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Yay! Takk for tittlen "beste fremgang"!
Vi må få tatt kampen vår snart, gleder meg, selvom du sannsynligvis knuser meg xD
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
vi må ta kampen vår snart ja

tror ikke jeg kommer til å knuse deg, men jeg har tro på at jeg kan vinne.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Skulle gjerne blitt med, men nettet mitt er IKKE til å stole på
  • 0
ble først og fremmst med i GR på grunn av at jeg ville spille ssbb med noen
"............." - Link (TLOZ)
  • 0
Til alle som liker SSB-serien. Sjekk ut www.smashnorge.com som jeg hengte på da jeg spilte Smash seriøst.
Chill hard, man!
  • 0
Martin Andresen: har vært innom der før, men av det jeg så der synes jeg ikke noe speselt om det, super smash bros ranking ser mer lovende ut etter min menning...
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Sonic og link: Smashnorge er den beste og eneste norske smashsiden, hvis du har tenkt deg på turneringer i Norge, Sverige eller lengre ut i Europa med nordmenn. Online skjer ikke.
Chill hard, man!
  • 0
vel først må jeg beseire alle her på GR før jeg begynner å spille på andre sider, og det kan ta en stund...

vel vi får se, kanskje jeg skjekker innom? men førsteprioriteten er å beseire GR
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
danskene skal jo å beseires
"............." - Link (TLOZ)
  • 0
ja det har du rett i.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!