Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Denne høsten har vært stor for oss gamere og spesielt med tanke på alle de store spillene som har blitt lansert. Det har gått med mye tid til spilling og jeg har brukt hver eneste lille fritid på å spille mange av disse store spillene. Jeg har spilt Red Faction: Guerilla (PC), Need for Speed Shift (PC), Cities XL (PC), Forza Motorsport 3 (X360), Wolfenstein (PC), Colin McRae DiRT 2 (X360), Guitar Hero 5 (X360), Halo 3: ODST (X360), Aion (PC), Scribblenauts (DS), Mario & Luigi: Bowser's Inside Story (DS), Football Manager 2010 (PC), Dragon Age: Origins (PC), Rabbids Go Home (Wii), MotorStorm: Artic Edge (PS2), Call of Duty: Modern Warfare 2 (PC), New Super Mario Bros Wii og Lego Indiana Jones 2 (X360). Alle disse spillene har jeg hatt mye moro og glede med.

Nylig var jeg så heldig å få meg en betanøkkel til Battlefield: Bad Company 2 av Frode Haugen og her fikk jeg oppleve noe helt unikt og nå gleder jeg meg mer enn aldri før til PC-versjonen av spillet. Hoppet selvsagt opp og ned da jeg fikk koden og takket Frode hjerteligst.

Men nå er snart en eventyrlig høst over og det er ikke mange store titlene igjen. Selv venter jeg spent på The Saboteur, Colin McRae DiRT 2 til PC, Avatar the game som jeg gleder meg til. Foruten dette er det ikke så mye som gjenstår av dette året.

Når juleribba er fordøyd og vi har sneket oss inn i det nye året starter festen igjen for oss gamere med en rekke store titler. Bare i januar kommer Planet 51, Bayonetta, Army of Two: The 40th Day og Dark Void så hvem har sagt at neste år ikke blir like bra som dette års samling spill.

Hvilke spill venter du på til neste år? Selv har jeg mange store spill på listen, men er nå spent på å høre om dere har de samme spillene som meg på listen...

Bildet nedenfor er fra Need for Speed Shift som er en av mine favorittspill i høst
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
spill jeg venter på neste år er red steel 2, monster hunter 3, final fantasy XIII, pokemon heartgold og mange flere som jeg ikke kommer på akkurat nå.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Jeg solgte jo Wii'en min nå nylig, så jeg har fått med meg mange bra spill på 360, men savner et par Wii-spill...
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Mass Effect 2 kommer også i Januar, faktisk den 31 Jeg gleder meg til sistnevnte mest, men gleder meg også til Rage, Mafia 2, Crackdown 2, Red Dead Redemption, Splinter Cell: Conviction, Alan Wake og Battlefield: Bad Company 2! Kanskje Lost Planet 2 også! Er OGSÅ spent på Singularity

God blog
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0
Alan Wake... Må ha Alan Wake!!!
Og Splinter Cell: Conviction!!
Ja, også gleder jeg meg til Mafia II, Deadly Premonition, Edge of Twilight, Lost Planet 2, Mass Effect 2, Dead Rising 2, Singularity
Det er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det!
  • 0
Bad company 2! kommer garantert til å havne i spillhyllen min før eller siden, kan hende jeg må overbevise foreldrene mine...
Men er det kommet en beta i europa enda?
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Til neste år er vel dette spillene jeg gleder meg til: Red Steel 2, Monster Hunter 3, Starcraft 2 (Hvis det kommer) Diablo 3, Pokemon Heart Gold, FF 13, Singularity og muligens mange flere.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Gleder meg til mars, da Bad Company 2 kommer
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
gleder meg allerede til 2010, hvor monster hunter 3, super mario galaxy 2 og mange flere spill kommer.
p.s. beklager å si det bernt erik men need for speed shift var ganske dårlig. hvis jeg vil kjøre på bane kjøper jeg heller gran turismo eller forza
Per aspera ad astra
  • 0
Bankkortet gløder fremdeles etter de mange spillkjøpene i det siste og det får bare en kort pause før det braker igang igjen neste år.
Men man må jo unne seg litt også da.
70 spill på et år er litt, sant?
  • 0
Pffft. Nye spill er oppskrytt. Jeg har brukt det meste av spilletida mi i høst på Team Fortress 2, Garry's Mod, Half-Life-serien og Twilight Princess.
Gaffeltruckdriving maaaaaaan!
  • 0
Gleder meg mest til Mafia 2 og Bad Company 2

Viste ikke du hadde PS3 Bernt
XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
  • 0
Mass Effect 2 skal forhåndsbestilles. og Splinter Cell Conviction!
  • 0
  • Zuil
  • Zuil
Alan Wake!!
Bad Company 2 og Assassin's Creed 2 til PC

Edit: Siste del av Monkey Island kommer i år men jeg må bare si at jeg gleder meg til at den kommer
  • 0
Har nok ikke PS3, men en kompis av meg har det
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
BF2 blir bra!!!
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Bortsett fra Uncharted har det egentlig ikke vært noen spill i høst som jeg har hatt noe særlig interesse over. Neste år ser det derimot ut til at det kan bli mye bra spill å spille, ihvertfall første halvdel av året.

FF13, Splinter cell, Alan wake, GoW3, Mafia 2, Mass effect 2, Mario Galaxy 2 er de spillene som jeg kommer på sånn i farten, men er sikkert noen jeg har glemt.

Egentlig litt synd at ingen av spillene kom før Jul fordi nå kommer jeg sikkert til å kjøpe spill jeg egentlig ikke har særlig lyst på bare for å ha noe å spille (assasins creed, MW2...).
This is great banter, it really is.
  • 0
flott blogg!
Tar det etter hva lommeboken og andre ting har å si. men uansett Battlefield Bad Company 2!!
Jeg spiller ikke, jeg gamer!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!