Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

I dag rundt kl.15.00 lagde jeg en konkurranse og vinneren stikker av med 1 Battlefield: Bad Company 2 beta kode eksklusivt for PlayStation 3.

Jeg fikk veldig mange bidrag og jeg kan ærlig si at alle av de var utrolig gode og jeg hadde det veldig vanskelig og brukte rundt 1/2 time på å finne det beste bidraget.

Battlefield: Bad Company 2 lanseres den 2. Mars i USA og den 5. Mars her i Europa. Og betaen skal mest sannsynlig vare fram til den 28. Februar som betyr at beta testerne har mange måneder å spille spillet for å sjekke om det bli noe kjøp eller ikke.

Det går også rykter om at det skal komme en PC-beta snart og en egen Xbox 360-demo av spillet nærmere lansering.

Og den heldige vinneren av 1 Battlefield: Bad Company 2 beta-kode eksklusivt til PlayStation 3 er LeZimen. Brukeren hadde både godt språk og vennlige tiltak og ingen form for smisking.

LeZimen`s bidrag:

Jeg trenger betaen fordi jeg er så sinnsykt fan av Bad Company. Battlefield i seg selv er en sinnsykt bra spillserie, men det er bare noe helt spesielt med Bad Company :) Du aner ikke hvor mange timer både jeg og kjæresten min brukte på det første Bad Company spillet, derfor trenger vi begge denne betanøkkelen veldig veldig mye!

Andre ekstremt gode bidrag som var kvalifiserte til å vinne:

HitmansBullet
kjetil1213
Stupebrett
psn-soldier

Gratulerer og koden og informasjon sendes på PM!
  • 0
Grattis LeZimen!
  • 0
Jeg har stoor innflytelses-kraft!
  • 0
Grattis! Pass på at broren din ikke stjeler koden mens du sover...
En Fuego!
  • 0
Gamer123: ...
Love is our resistance!
  • 0
grattis da
kjetil
  • 0
burde jeg få meg modern warfare 2? tror jeg skal få meg det imorgen og jeg har spilt assassins creed 2 hos en venn og jeg likte egentlig ikke assassins creed 2.
Yeah Mr.White! Yeah Science!
  • 0
Gratulerer. Sorry men jeg er en dårlig taper:
HVA I H*LV*T*??!!? JEG SKULLE HA VUNNET! B*LLSH*T. Neida, bare tuller. Fikk den fra Gamestop uansett. Du sa ingenting om at du ikke likte smisk.....
Alle barna hadde en kul signatur, untatt psn-soldier...........
  • 0
Broren min har 360, så han får nok ikke bruk for den uansett Uansett, jeg har en betanøkkel fra før av, som jeg fikk av en kompis etter at jeg hadde deltatt her, så jeg har ikke bruk for denne. Vi får se hva Fantomena bestemmer seg for å gjøre med den nå. Ellers tusen takk for at jeg ble trukket!
Type here.
  • 0
Hvis dere går inn på GameSpot og blir medlem dær, får dere en betanøkkel til PS3'en.
De gir èn til hver bruker
Fikk en tidligere idag og har testet ut betaen.
Awsome!!!
Her er en link til siden:
Battlefield: Bad Company 2 Beta Key GiveAway

PS:!!!
Du må ha en US account for og kunne laste ned og spille betaen.
Det er ikke noe problem. alt du trenger og gjøre er og lage en ny acc på en annen bruker på PS3'en din.
If you don't like metal, you can throw my #¤&"%/(#%&'s in jail!!
  • 0
Du må vel bare ha US account for å laste ned... Kan spille på EU profilen din å..

Lagt til 2009-11-21 10:11:
Du burde gitt den til den med høyest Skill number thingy... Har 6 eller 7!
Decyfered!
  • 0
Jeg var kvalifisert til å vinne, hahaha.
  • 0
Du kan spille på din EU profil ja, men du må altså laste ned på en amerikansk profil. Skal ikke være noe vanskelig
Type here.
  • 0
Yup, sånn det funker
If you don't like metal, you can throw my #¤&"%/(#%&'s in jail!!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!