Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg faller lett for detaljer. Små ekstra snacks som egentlig ikke er nødvendig for spillopplevelsen, men som gir det det lille ekstra for å gjøre spillet mer minneverdig.

Nå sist falt jeg for Muramasa: The Demons Blade, som du kan lese min anmeldelse av her.

Det er et utrolig vakkert spill, og de vakre bakgrunnene og animasjonene krydres med små detaljer overalt. Som lysglimt fra sola som presser seg gjennom trekronene i skogen. Eller de måten prinsessen av og til gløtter ut av skjermen og bort på meg som sitter og spiller når hun løper bortover veien. Og ikke minst de herlige restaurantscenene der maten man bestiller blir plassert foran deg, håndtegnet sushi og andre japanske retter som får det til å romle i magen, og som jeg må spise bit for bit ved å trykke på A.

Det er små detaljer, som bidrar til å gjøre et kult spill enda kulere.

Nam nam! Å spise på restaurant i Muramasa er apetittvekkende!

/Jon Cato Lorentzen, sjefredaktør
  • 0
Enig
En Fuego!
  • 0
Kunne ikke vært mer enig, grafikk og detaljer er noe jeg virkelig verdsetter. Klarer meg uten KONGE grafikk og detaljer, men det er bare så deilig å spille med det
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Nå ble jeg sulten!

Jeg liker virkelig hvordan Muramasa: The Demons Blade ser ut, veldig vakkert!
  • 0
nå ble jeg sulten på både spill og mat
Per aspera ad astra
  • 0
Helt enig med deg JC Håper det blir slike detaljer som i det kommende Heavy Rain
  • 0
Elsker spill med tegneseriegrafikk og med alle detaljene Mursama the Demon Blade har kan ikke grafikken kalles noe annet en fantastisk
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
detaljer er absolut et pluss
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Du gjorde meg både sulten og intrisert i spillet!
"............." - Link (TLOZ)
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!