Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Selv har jeg mange helter rundt omkring meg og er kjempeglad for det. Uten disse heltene hadde livet vært vanskelig og trist. Derfor er det viktig at hver enkelt person har en helt i rundt seg som kan støtte, underholde eller gi hjelp om det skulle trenges.

Det er mange i rundt meg som trenger ros og fortjener heltestatusen. De støtter meg, hjelper meg, gir meg kjærlighet og ikke minst underholder meg og dette er jeg veldig takknemlig for.

I dag vil jeg gjerne gi oppmerksomhet til en spesiell person som betyr mye for meg som gamer og det er ingen ringere enn Ezio Auditore da Firenze fra Assassin's Creed II. Han gir meg god underholdning og kan få tankene bort fra det virkelige liv og inn i min gamingboble. Dette er uten tvil helten i dag!

Se helten min HER

Her er enda en helt

Hvem er din helt?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Han fyren er en helt for å si det rett ut. Enzi er bare rå å se på . Er deilig å slippe tankene fri og bare spille fritt og late som ingenting er rundt deg og leve med helten sin
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Det er vel ingen som er mer hardcore enn JACK BAUER. Ezio er jo bare babyen i forhold til JACK.
Chill hard, man!
  • 0
Min helt? Hehe... Darth Vader..of course.. Og Orochimaru..og Jason fra Fre. 13nde filmene..

Meeen de er vel kanskje ikke en sånn typiske "helter" da..sånn egentlig..eh, ikke nøye..de er drittkuule, og det holder lenge for meg.
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Det var vanskelig å velge egentlig... men det ender med Jack Skellington.
Aren't you a little short for a stormtrooper?
  • 0
Det blir Jansen fra lost odyssey, han er helt sykt morsom
Just because i don`t care, doesn`t mean i don`t understand.
  • 0
Bear Grylls fra man mot natur (ultimate survivor) er helten
  • 0
Altfor vanskelig å velge!! Jeg kan umulig velge en, hvertfall som jeg kommer på nå

Lordi X, en liten rettelse, Bear Grylls er fra Ultimate Survival Les Stroud var Survivorman.

Jeg kunne ønske Survivorman fortsatt gikk på TV
  • 0
BATMAN!
Just kill him with your awesome
  • 0
hmmm Hitsugaya Thosiro?
  • 0
  • Ivor
  • Ivor
Anthony Gatto!
"Strike the epic with your fail!"
  • 0
Michio Kaku er kul
Always look on the bright side of life...
  • 0
øhh... Link
Per aspera ad astra
  • 0
  • Play
  • Play
Siterer sowns:
øhh... Link


FTW!

Lagt til 2009-11-19 13:33:
Siterer Hazitakina:
Jeg kunne ønske Survivorman fortsatt gikk på TV


Det gjør det fortsatt, på en måte, bare med et annet navn det går under navnet Man vs Wild, men på introen til programmet så heter det Ultimate Survival.
Og Bear Grylls er selvfølgelig med!

Lagt til 2009-11-19 13:33:
Begynner faktisk ikveld på Discovery Channel kl. 22:00 ;)
  • 0
Lommemannen ofc...
Neida, blir vel delt første plass mellom Master Chief og Gordon Freeman
"Lag's a bitch, then you die"
  • 0
@Play: Survivorman er noe helt annet, det er med Les Stroud, han er helt aleine i villmarken med kamerautstyr og han filmer alt selv. Det er ganske likt Man vs. Wild, men det er noen små ting som jeg likte bedre med Survivorman

Jeg følger selvfølgelig med på Ultimate Survival (ManvsW), det er jo utrolig morsomt! Bare savner den gamle gode Survivorman, husker sommern 2008 da de hadde Survivorman+Ultimate Survival HVER kveld, DET VAR FETT!!
  • 0
Macgyver er min HELT!
  • 0
DU ER MIN HELT BERNT ERIK
  • 0
Vanskelig å velge, men akkurat nå er det Jack Atlas fra animen Yu-Gi-Oh 5D som er helten min.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Det er vel kanskje Hugh Jackman!
Hvorfor være normal i en spillverden som er gal?
  • 0
Aldri tenkt over det
If you push a man to his limits, he will kill you.
  • 0
Zoro fra One Piece! Han er fracking awesome!
IMA FIRIN MAH LAZOR!!!one!!!
  • 0
Les Claypool!
Gaffeltruckdriving maaaaaaan!
  • 0
Det må vel være Starkiller fra Star wars the force unleashed
  • 0
Mario, Zelda og Travis Touchdown skuffer sjeldent. De er "pure" underholdning. Spesielt Travis med den rare og kule personligheten som det er lett å le av.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!