Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Magnus har fått mye pepper for å våge å gi Assassin's Creed II 7/10. Selv har jeg ikke kunnet uttale meg, ettersom jeg ikke har spilt spillet ennå. Det skyldes i all hovedsak at jeg heller ikke har spilt forgjengeren. Det er et av storspillene som jeg rett og slett ikke rakk over da det kom, og som derfor havnet i min etterhvert gigantiske "skal spilles"-bunke i påvente av bedre tid.

Bedre tid kom aldri, men denne uken bestemte jeg meg for å komme meg gjennom spillet. Jeg har egentlig mest lyst til å spille oppfølgeren, men føler at jeg går glipp av mye hvis jeg ikke har rundet det første, så da tar jeg det først før jeg går rett på Assassin's Creed II. Jeg er spent på om jeg blir enig i Magnus' vurdering eller ikke.

Uansett, etter et par timer i Jerusalem og Damascus er inntrykket mitt at Assassin's Creed er et spill som har holdt seg veldig bra rent grafisk. Flotte ørkenlandskap og god atmosfære. Men jeg stusser litt på hvorfor den godeste Altaïr går rundt med noe som ligner på et WWE-belte rundt livet?

<bild>
/Jon Cato Lorentzen, sjefredaktør
  • 0
Altair er egentelig Triple H...dah
Who would win a wresling match, Lemmy or God? God! no! Lemmy! NO! trickquestion, Lemmy is god!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 0
Men uansett om et spill er to år gammelt eller eldre så kan det være noe av de beste som er laget
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Jeg har heller ikke spilt eneren, men jeg hopper rett på 2ern jeg. Jeg liker liksom hva de har lovet i 2ern (Det høres så feil ut.......umulig å ignorere.)

En annen grunn til dette er at L4D2 kommer og RE arkside Chronicles kommer, og Dragon Age har kommet. Så jeg har for mye å velge mellom.

Jeg syntes det derimot var bra at Magnus sa sin mening. For å være ærlig leste jeg bare pluss/minus delen etter jeg så karakteren og sammenlignet dette med en del andre sider sine pluss/minus del, ut ifra dette satt jeg opp min egen mening om spillet (min mening om andres meninger om spillet blir mer korrekt kanskje?) og fant ut at jeg skulle gi Assassins Creed en sjangs!
  • 0
lol ?....
Per aspera ad astra
  • 0
@sowns: Wut? Kan jo hende de hadde WWE på den tiden? ;D
  • 0
Alle som kritiserte på Magnus, forventet bare at spillet skulle bli bra, de tenkte aldri over at noen nytt kunne trekke fra
If you push a man to his limits, he will kill you.
  • 0
Jeg elska eneren og syntes det fikk ufortjent mye pepper fra både kritikere og publikum. Synes det er et så annerledes spill at man bare må elske det. Dessuten så ser Altair jævlig badass ut når han går, hehe..
  • 0
Mageregionen er sårbar og viktig å beskytte mot slag og stikkvåpen.

Selv gikk jeg litt lei etter å ha spilt Assassin's Creed litt under halvveis. Så jeg tenker vel også å ta det opp igjen før jeg skaffer toeren.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Skulle gjerne ha gjort ferdig 1'ern jeg og før jeg kjøper 2'ern men vet ikke om jeg har tid eller orker.
  • 0
Kanskje det har litt med kampferdighetene hans å gjøre? Man må jo være litt showoff iblant
  • 0
Han vant verdens første WWE match!
  • 0
Meh.. Er nok ikke Heavyweight-tittelen det der..
Tror Altair er mer av cruiserweight-typen.
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
"Men jeg stusser litt på hvorfor den godeste Altaïr går rundt med noe som ligner på et WWE-belte rundt livet?" Beste linja jeg har hørt på lenge
"Who believe's in the boogeyman?"
  • 0
Haha, har jeg egentlig ikke tenkt på
En Fuego!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!