Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg har ikke spilt så mye i dag siden jeg har vært på fysio behandling. Vi var et fullt norsk party med rundt 8stk og koste oss med ground war, eller ikke vedkommende, jeg døde gang på gang i hvert eneste game. Det var rett før jeg la fra meg kontrolleren.

Vi satt og spilte domination på Invasion, og jeg døde en del. Men så sneik jeg meg rundt med ACR og silencer og fikk harrier strike, jeg var så redd for å miste streak som jeg slet så hardt med å få. Hjertet begynte å dunke noe helt sykt, jeg fikk chopper gunner, men det var fullt air space, pulsen har aldri vært så høy da jeg viste jeg kunne få muligheten.

Det virka som hele øyeblikket tok en evighet, men da harrieren forsvant var jeg kjapp med å få opp chopper gunneren. Det var bare snakk om rundt 14 før jeg fikk nuken og de fjorten kom på under et minutt, jeg fikk opp på skjermen at jeg hadde en nuke klar, de andre så kjapt at jeg ikke skulle bruke den med en gang men jeg var tom for ammo. Skulle jeg springe rundt å knife folk?

Med en gang den fordømte chopperen forsvant trykte jeg på knappen og alt jeg sakte å jeg så trykkbølgen nærme seg, alle skrek og hylte. Alle døde og alle fortsatte og skrike. Det må være det fineste og sykeste øyeblikket på alle spill jeg har spilt.
Jeg fikk tactical nuken, endelig etter en dag og 11 timer playtime, og jeg må si det var hardt å få det til selv om jeg hadde 27 i killstreak fra før.
Har du fått tactical nuke før?(på konsoll?)
Jeg spiller ikke, jeg gamer!
  • 0
Bra jobba K/D ratio?
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Ja vel......
  • 0
Hva er den den gjør egentlig? Dreper alle? Inkludert deg selv og team-mates?
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  • 0
Har ikke vært i nærheten av å få tactical nuke enda. Har bare 18 i killstreak. Har hatt mange sjanser til å få den, men klarer alltid å forspille sjansene når jeg nærmer meg høy killstreak. Dessuten spiller jeg omtrent bare FFA, og der er det litt vanskeligere å få god killstreak. Men jeg skal nok få den en dag, har fortsatt 11 timer på å slå rekorden din
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Det var et jævla artig øyeblikk Skal gå for min tredje nuke i kveld tenker eg Får man AC130 eller Chopper gunner går det fort opp mot ca 20 kills. Etter det er det bare å ta det "lungt" og skaffe de siste små killsene. Så er det bare å nyte nuke'en.
  • 0
GJ sier jeg bare, nærmeste jeg har fått er EMP
"Who believe's in the boogeyman?"
  • 0
Croius: får man den dør alle, gamet er slutt og du vinner.
Jeg spiller ikke, jeg gamer!
  • 0
Ah, nice. Synd jeg aldri kommer til å få den.
Beste spree jeg har er 9.
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  • 0
nice one
  • 0
høhø! Sweetness :3
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Bra blogg! Det må ha vært et fantastisk øyeblikk for deg! Har aldri vært i næææærheten av å få nuke, det beste jeg har fått er bare harrier airstrike
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Hvilke spill var det dere spillte?
Jeg fikk XBOX 360 ELITE!!!!!!:D:D:D:D:D
  • 0
mw2
"This is my signature. There are many others like it, but this one is mine. My signatue is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!