Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Det har vært en veldig, veldig greid dag, jeg tror jeg gjorde det ganske bra på en prøve, på en mandag! jeg har fått et nytt headset og fps freek til stickene på xbox kontrolleren.

Tilbake til CoD, jeg fikk noen veldig bra games i dag, på The Terminal, det endte opp med en stats på 65kills og 15 death :D men ellers har det gått litt opp og ned, er lvl 53 nå og det har aldri gått tregere oppover. Stats er jo ikke viktig når man koser seg med et fullt norsk party og slipper arrogante amerikanere.

Headsettet jeg fikk i posten er et Qpad QH-1339 eller et Beyerdynamic mmx 300. Det var dyrt men kjenner allerede at det var verdt pengene, CoD:MW2 er gjennfødt selv om det er ganske nytt, komforten er helt utrolig i forhold til Astro A40 det sitter PERFEKT på hodet og klemmer ikke for hardt rundt ørene og bare det gjør headsettet bedre.
Selve Lyden er så utrolige mye bedre en det jeg tidligere har prøvd. Sammen med MixAmpen fra astro så har jeg et nærmest perfekt oppsett for pro gaming.

Lyden er utrolig mye dypere og klarere, nå kjenner jeg og hører bassen, de skarpeste skuddene er perfekte. Med svak musikk i bakgrunnen blir det perfekt, jeg koser meg med musikk og hører i tillegg folkene som rusler rundt med silencer i håp om at den hjelper.

FPS Freek er noen små greier du klikker på stickene på xbox kontrolleren(de du styrer med), er noe som har gjort aimen min mye bedre, du mer kontroll ettersom du får lengre lengde på stickene. De er ikke så harde som kontrolleren sine orginale sticker. Det er noen geniale små greie som gjør deg til en ekte marksman/sniper. Et kjapt google søk og du ser hvordan de ser ut.
Jeg spiller ikke, jeg gamer!
  • 0
Viss du kvitter deg med alt det krims-kramset, da blir du en pro-gamer!!
-Kill -Loot -Return.
  • 0
pfft. tull å tøys bent.. -.-

morro å spille med deg Larsi! lets have at it!
"This is my signature. There are many others like it, but this one is mine. My signatue is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless."
  • 0
Hehe.. kødda bare
-Kill -Loot -Return.
  • 0
En ting bare: I do not care!
Det er bedre å tisse på bæsjen enn å bæsje på tissen
  • 0
trenger ikke å lese da vettu, eller i det hele tatt kommentere.
Jeg spiller ikke, jeg gamer!
  • 0
cheater. Kanskje en dag du blir like god som meg slik at du ikke trenger FPS freek greiene dine
  • 0
Du kan kjøpe disse på Finn.no
Jeg har sett en som har lagt det ut og har kjøpt en hos han
funker veldig bra og det er ikke noe cheating
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!