Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

I dag(søndag) har vært en veldig kjekk og morsom dag, vi var vel 8 nordmenn i party som spilte Ground War. Plutselig kommer en med en ide om at alle springer rundt med riot shield. Det endte opp med at vi var 8stk med riot shield på en person.

Det må være noe av det dummeste og morsomste jeg har vært med på når det gjelder MW2. Vi spilte jo sefølgelig sikkelig pro også da, fikk mange kule og unike emblems og titles.

Jeg ble også lvl 52, har 1dag og 2timer playtime og koser meg med ACR'en som jeg fikk i lvl 48.
Har du hatt en morsom runde?

edit: lengre blogger kommer.
Jeg spiller ikke, jeg gamer!
  • 0
Jeg elsker dette spillet og gleder meg som et lite barn til hver eneste lille fritid, for da blir det spilling

Gleder meg til å lese mer om dine opplevelser
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Kjøper meg PS3 og spillet om noen få timer, gleder meg grenseløst til å få fingrene i det!!
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
*kremtkremt* var vel min og din idè med riot shields

dere som spiller 360, bare blimed!
"This is my signature. There are many others like it, but this one is mine. My signatue is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless."
  • 0
Jeg spilte search and destroy. Det motsatte lag hadde 4 soldater med riot-shield.
Og jeg var den eneste som var igjen på laget mitt. Klarte å drepe alle 4
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  • 0
svenning: Plutselig kommer en(deg<3) med en ide om at alle springer rundt med riot shield.
Jeg spiller ikke, jeg gamer!
  • 0
Da jeg spilte Capture the Falg i går hadde jeg perken der man har uendelig med sprint og løper fortere, tror jeg klarte å ta flagget til fienden circa 5 ganger på en runde, ny personlig rekord.
I was frozen, today!
  • 0
Gleder meg sinnsykt til jeg får ACR`en
  • 0
ACR <3 For alle som liker M4'en er dette et veldig godt våpen. Virker mer stabilt enn M4'en og med et sikte (holographic/red dot) er d et kjempe bra våpen.
Selv har jeg omtrent alltid brukt M4 (favoritt våpenet fra Cod4) og ACR byr på noen av de samme kvalitetene. Den har en annen "feel", noe som kan være opp til hver smak.
  • 0
Det var ikke særlig lengde på verken denne bloggen eller din forrige. Kanskje blogge mellom et litt større tidsrom slik at du kan sette sammen flere hendelser? ^^
En Fuego!
  • 0
Fett med riots ja

Folk gjorde ikke akkurat det de ble bedt om, men fett var det
GT: GR Nemesis
  • 0
  • fkj
  • fkj
Hey folkens. Begynnte å game COD MW2 for et par dager siden. Er i rank 28 for øyeblikket, hvilken våpen ville dere anbefalt meg på denne ranken?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!