Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

sikkert noen teite amerikanere som kommer til å lage oppstyr og søke tilflukt i bomberom...

Jeg ler xD
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
  • Los
  • Los
"Aqua har norsk vokalist og det er nok til å representere Norge i MGP, A1 f.eks. er hovedskaelig britisk med en norsk medlem og de skal være med i norske MGP."

Ok, det virket bare naturlig for meg at alle skulle komme fra norge om de skulle være med for norge.. Jeg er ikke oppdatert på hvem som skal væer med i MPG eller reglene
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
http://news.aol.com/article/world-wont-end-in-2012-mayans-insist/
713074


Altså tittelen der burde være nok

Visstnok er det at verden ender I 2012 noe vestlig oppskrytning av hele mayagreia

http://www.nasa.gov/topics/earth/features/2012.html

Den linken er også interessant btw

2012 is nothing more to be afraid of than 2010, 11, 13...
  • 0
Det er sikkert menneskene selv som lager katastrofen. De blir så redde at de starter opprør og tenner på bygninger...
[url=http://eu.playstation.com/psn/profile/Annern_the_best/] [img]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Annern_the_best.png[/img] [/url]
  • 0
Vel, jeg personlig har i hvertfall tenkt å tenne på bygninger i 2012. Dere er med eller?
"Handles like a tank. Hits like a tank. Basically, it is a tank. It just looks like a van..."
  • 0
Har ikke sett filmen ennå, men gleder meg som et lite barn til det Selv har jeg liten tro for at dette vil skje oss i 2012, men spennende er det i alle fall. Er det noe jeg bekymrer meg litt over er utbruddene solen til tider har og speseilt om det skulle komme et skikkelig utbrudd som blant annet slår ut all elektronikk her på jorda - det ville vært tragisk hvor vi ville ha blitt sparket tilbake til steinalderen igjen...
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
2012 skjer ikke. Sånn er det. Vi kan ikke gå utifra kalenderen til noen fuckings maya-indianere. Hvis de hadde sagt at det finnes kuer med vinger, så hadde vel dere stelt dere på fjell og speida etter flyvende kuer også...


Matter of fact, de SKREV aldri at det var dommedag i 2012. De bare stoppa kalenderen der. Kanskje de ikke orka mer? Kanskje de ble drept før de gadd å gjøre ferdig kalenderen?
Siterer KamikazeKnut:
afroamrikansk president


Kan du VÆRSÅSNILL forkalre hva som er skummelt med en afroamerikanks president?

btw, det værste som kommer til å skje den datoen er at alle klikker og ødelegger verden selv, og da legger jeg skylda på media. Som jeg alltid sier... FUCK MEDIA!
Bah!!?
  • 0
Selvfølgelig skjer det ingenting i 2012. Akkurat det samme skjedde før år 2000, med alt det der om Y2K, og at robotene kom til å ødelegge verden.

Man kan ikke være sikker, nei. Men man kan ikke gjøre noe for å hindre det heller, live with it, and go play Assassin's Creed 2.
"Handles like a tank. Hits like a tank. Basically, it is a tank. It just looks like a van..."
  • 0
Håper de utenomjordiske kommer for å redde oss =)
How far will you go to save someone you love? Sometimes, its better not to know.
  • 0
Hvor kom den fra? Hvem sier at utenomjordiske kommer??
"Handles like a tank. Hits like a tank. Basically, it is a tank. It just looks like a van..."
  • 0
Pøh, vi overlevde Y2K, fugle-og svineinfluensa og alt sammen, vi skal nok klare 2012 også.
Take off every zig, for great justice
  • 0
Jeg har ikke helt satt meg inn i hva som liksom skal skje den bestemte datoen, men NOE kommer definitivt til å skje.

Ikke nødvendigvis noen naturkatastrofe, men jeg kan se for meg radikale hønsehjerner som kan finne på å sprenge et eller annet i lufta, ta massivt gruppe-selvmord rundt washington-monumentet eller noe liknende.

Filmen 2012 synes jeg var temmelig på trynet.
Mest på grunn av at det (så vidt jeg vet) er temmelig usannsynlig at havoverflaten skal stige med flere tusen meter over hele kloden.

Lagt til 2010-03-21 20:53:
Siterer Game-King-Martin:
Citerer KamikazeKnut:afroamrikansk president

Kan du VÆRSÅSNILL forkalre hva som er skummelt med en afroamerikanks president?


Fordi han er en racist butthole.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!