Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Call of Duty: Modern Warfare 2 ble lansert på tirsdag til PC, Xbox 360 og PS3. Det har solgt som varmt hvetebrød og topper nå salgslistene rundt omkring i verden. Selv har jeg fått tak i spillet og ble hekta fra første stund. Spillet er unikt og Infinity Ward har innfridd på alle måter.

I samsvar med lanseringen av spillet ble det foretatt en rekke stunts og et av de mer imponerende var uten tvil det som du snart skal få se. Jeg fikk frysninger da jeg så Youtube-klippet og må si at gjengen bak har brukt stor kreativitet.

Se Call of Duty: Modern Warfare 2: Projection og fortell meg hva du mener om stuntet.

Har du vært vitne til andre lignende stunts angående lanseringen av spill eller for den saks skyld filmer? Herlig var det i alle fall og jeg har nå sett klippet noen ganger!
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Mulig jeg gikk glipp av et poeng, men det var bare en film de viste med en vegg som et lerret? Hva er så imponerende med det?
Just kill him with your awesome
  • 0
Skulle gjerne vært på et sted der det var nesten som en fest at det kom ut (London for eksempel).
Men her? Jeg var bare innom Game i Tromsø for å stå i den lille køen for å så kjøpe det. Det var lanseringen i Tromsø.
  • 0
Syned det var stilige greier jeg og litt herlig når noen gjør mer ut av en lansering enn bare å få følk til å stille seg i en kø eller hva Soraki
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Jeg trodde Modern Warfare 2 var et eget spill! Nå skjønner jeg hva det handler om hvis det er et slags ekstra-spill-ting fra Call of Duty! Takk, nå skjønte jeg det!
Aren't you a little short for a stormtrooper?
  • 0
Modern Warfare 2 er strengt tatt et eget spill...
Det er oppfølgeren til Call of Duty 4: Modern Warfare.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Bernt Erik: Du sier det er unikt (har aldri prøvd MW1,2), men hva er det som er så unikt me spillet? syns det ser ut som ett helt standard skytespill, både på gameplay og grafikk..

Har som sagt aldri spillt det selv, bare lurer på hva som gjør at spillet er så populært egentligt
Just because i don`t care, doesn`t mean i don`t understand.
  • 0
Masse action, fet grafikk med fete detaljer, godt gameplay og ikke minst en god historie. Som en bonus får du også heftig multiplayerdel som vil få deg hekta til spillet i lang, lang tid fremover. Har du ikke kjøpt det og liker FPS-spill, så anbefaler jeg det - for du går glipp av noe stort her
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
haha genialt
Per aspera ad astra
  • 0
Kult det der ja, men hvorfor ikke gjøre det i virkeligheten istedenfor på et lerret?
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Helvete så tøft
Shitting dick nipples
  • 0
Niice Trodde det var after effects i begynnelsen, men folkene stoppet opp og så på veggen
Big Lawls. Very big ones...
  • 0
Utrolig kult Bernt
  • 0
Hehe kanskje problemet er at eg ikke liker FPS da.. sitter og spiller KZ2 som alle sier er så utrolig bra, men alt eg tenker på når eg spiller det er at eg vil mye heller sette in final fantasy eller noe sånt
Just because i don`t care, doesn`t mean i don`t understand.
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Trodde det samme som litestorm
Jeg synes at MW2 var fantastisk i kampanjen, men det føltes ikke som det var Call of Duty.
  • 0
Winchester: Du må spille spillet for å forstå hvor bra det er. Det kommer nok til å endre ditt syn på FPS.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Kanskje dette blir en fin julegave, kommer det på pc?
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Feeeeet!
Det er sykt hvor mye som ble satt igang i og med den releasen! Dessverre ikke så mye i Norge, men da er det jo kult å kunne se det de fikk igang andre steder, som her i Stockholm.

Synes det er kult hvor mye oppstyr ett spill kan lage. Det var nok ikke tenkelig for 10 år siden, mens nå er det lanseringsdatoer med hype på linje med presidentvalg! Heftig!

Lagt til 2009-11-14 22:49:
Og Ash Ketchum:
Ja det er ute på PC og!
Ja... Ehm... Hva skal jeg si?
  • 0
Ikke for å være kjip, men hva var greia med den videoen?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!