Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

PC spillere har vel i og for seg ødelagt for seg selv med all piratkopieringen. ikke rart spillutviklerne driter i pc da. De driver tross alt ikke vedledighet, og ønsker å tjene mest mulig penger som alle andre.
  • 0
Hadde de klart å finne en måte å hindre piratkopiering ville de gitt ut spill til PC og ha dedikerte servere osv.
  • 0
Thebutcher: Jo, på en måte. Det er ikke like lett å piratkopiere på konsoll. Da sier det seg selv hvorfor PC-spillere er de som gjør det. Det er mye mer tilgjengelig å piratkopiere på PC. Dessuten, hvis piratkopiering hadde vært like tilgjengelig på konsoll, så tror det hadde vært like ille der.

Det er utrolig synd at det ser ut som mange av spillprodusentene kutter ut PC. Jeg har alltid foretrekket og spille på data, spesielt pga grafikken og kontrollene. Så nå er det garantert at jeg skal kjøpe meg en. Får nesten ikke til å spille xbox fordi broren min spiller hele tiden, det er den største grunnen Tilbake til saken: Hvis noe kunne ha blitt gjort med med piratkopieringen tror jeg produsentene ville ha gått for PC. Det er jo en fantastisk maskin å spille på.

Synd at det kommer en slik nedgang for PC, men vi får håpe at det snart kommer en redning. Kanskje Onlive ville være løsningen? Vi får bare se hvordan det blir.
  • 0
  • Zuil
  • Zuil
Jeg tror at spillutviklere tenker at de fleste ikke har råd til en ekte spil-stasjon; PC. Så derfor fokuserer de på noe de fleste har råd til; konsoll.

Tenk på kornavlingen til faraoen i Egypt, 7 gode år og 7 dårlige år.
  • 0
Jeg har selv fått en slag "forkjærlighet" for konsoll. Eneste som var problemet er, som du sier strategispill, som definitivt fungerer best på PC. Men på den annen side, så jeg at det er mulig om det gjøres riktig, slik som i f.eks Halo Wars der det fungerte utrolig bra med strategi på konsoll.
  • 0
Angående strategispill: Hvorfor lager ingen strategispill med medfølgene strategi-kontroller? (i samme gate som f.eks guitar hero/rock band osv) Det hadde jo gjort strategispill mye mer tilgjengelig for konsollspilling.
  • 0
De burde finne på noe nytt som de virkelig kan kalle Gaming PC. De Gaming Pc'ene vi har i dag er jo vanlige pc'er som er litt ekstra laget for spill.

Hvorfor ikke en slags konsoll som du kobler til dataskjerm/tv, det er trådløst tastatur og mus og det er egne spill for PC der. Det er også en mulighet til å bruke den som en vanlig pc. I tilegg er det mer følelse i musa så hvis du rykker den oppover mot taket, så er det en funksjon. Som f.eks Wii. Det kunne være en god hoppe knapp.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Dersom MS lettet på sløret og ikke beskyttet PC som "one of a kind" om du skjønner, så tror jeg at PC vil en dag kun bli en arbeids stasjon for folk flest..og da mister jo utviklere helt troen. Hadde vi funnet opp noe nytt innenfor "PC" verdenen slik at det ble et must å ha en fet PC for å spille, så sier det jo seg selv at markedet ville blomstre..enten det eller lage un-hackable games :p
På den andre siden kunne MS frigitt litt av kontrollen de har over software og hardware slik at 3.parts utviklere fikk mer spillerom. Dette ville da ført til nye bedre, og kanskje bredere utvalg av datamaskiner..
..men dette var jo bare meg som fablet i vei om en lysere fremtid! hehe..
The Power of console gaming reinvented through my eyes!
  • 0
Jeg foretrekker konsoll ovenfore PC, men det er bare fordi jeg har spilt på konsoll, og ikke PC, siden jeg var 10 år gammel. Hadde jeg skullet starte med gaming i dag ville jeg valgt PC på grunn av mulighetene med mods, dedikerte servere og mye bedre grafikk hvis du har en bra nok PC.

Hvorfor enekelte utviklere velger å ta bort muligheten om å spille på dedikerte servere er bare idiotisk! Tenk så mange som boikotter MW 2 bare på grunn av at det ikke er dedikerte servere. Det var ikke akkurat en genistrek av IW å gjøre dette, og syens heller de burde latt noen andre prøve seg på den først.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!