Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Kanskje Zubi egentlig er en tyv? Stjelt TV-hylla til Kev_91, TV'en til jompa26 og Modern Warfare 2 fra InfinityWard demselv?
En Fuego!
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
HATER DEG JÆVLIG AKKURAT NÅ !!!!!!!!
  • 0
Hoho, jeg får ikke kjøpe det uansett

.....
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Tviler faktisk litt på at dette er spillet. Mulig at det er en fake?

Grunnen til dette er at spillet her vises i det gamle PS3-coveret.
Alle PS3-spill som slippes etter firmware 3.00 har en ny type cover, der det står "PS3" på toppen, ikke siden.
Knurr...
  • 0
HAHA, SVIR at jeg fikk spillet før alle her! Inkludert Zubimar
"Don't take life to seriously, you'll never get out alive"
  • 0
Siterer fattigmann:
Ehem.. er ikke minimumsgrensen på blogger 3-5 setninger? Jeg tror ikke "God helg " holder.. denne går til moderator



Og btw: HATER DEG


Når en mod har en post her, så betyr det at de har sett det, og derfor godkjent det
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Jævla drittsekk

Why?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 0
Tviler faktisk litt på at dette er spillet. Mulig at det er en fake?

Grunnen til dette er at spillet her vises i det gamle PS3-coveret.
Alle PS3-spill som slippes etter firmware 3.00 har en ny type cover, der det står "PS3" på toppen, ikke siden.


Nope, er ikke en fake. Var der da han viste meg det
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
Når kommer spillet egentlig ut?
There's no such thing as simple. Simple is hard
  • 0
Hehe. Morsomt å se reaksjonene til folk når en person får et SPILL noen dager tidligere før spillet egentlig kommer ut... Noe å tenke på.
[url=http://eu.playstation.com/psn/profile/Annern_the_best/] [img]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Annern_the_best.png[/img] [/url]
  • 0
ZubiMars. Jeg vil være gledsdreper (= Kaptein Price er leve, Amerikansk general Sheperd er skyldig i hele historiene. (= Enjoy it! (=
Jeg er like stor som Gud, Gud er like liten som meg
  • 0
Jeg skal anmelde deg til Activision så du får en bot på 50 000
That's what you get for messing with a spartan!
  • 0
hvor bor du :twisted
kjetil
  • 0
Håper du får en fin helg da, ser ikke helt hvordan den ikke kan bli det
Men har du lov til å skrive anmeldese av det spillet nå, selge det, fortelle om det? Eller har butikken din en eller annen spesiell avtale?
Jack Bauer killed so many terrorists that at one point, the most wanted man in the world was a teenager who downloaded Spiderman 3 illegally.
  • 0
Nja, boten er vel innad i Spaceworld, og ettersom jeg ikke er med i Spaceworld forholder jeg meg til leverandøren min, som sier at spillet ikke skal selges i butikk før 10.11.09. At jeg tar et spill selv er derfor ikke noe regelbrudd, og jeg kommer selvsagt ikke til å spille online før spillet slippes offisielt. Men det er bra at de store kjedene tar grep og ikke selger spillet for tidlig, da dette skaper store problemer for alle andre. At jeg tar et par bilder og legger ut her er jo helt harmløst, men utrolig morsomt ettersom så mange blir litt småirriterte.
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
Tøffe saker!

Gleder meg selv utrolig mye til jeg får fatt i det. Får kanskje ikke kjøpt det før i Januar, men det er nok verdt ventetiden
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Haha, ja, kan se humoren i den biten. Så lenge du ikke får Splinter Cell Conviction før meg, så skal ikke jeg si noe DET blir nemlig spillet sitt det!

Men herregud, MW 2 blir sikkert konge det også, men det vet vel du allerede så?
Jack Bauer killed so many terrorists that at one point, the most wanted man in the world was a teenager who downloaded Spiderman 3 illegally.
  • 0
Yep, håper du koser deg med spillet. det er sannsynligvis ett av de beste, men uansett, ja jeg hater deg av hele mitt hjerte

PS: skynd deg å skriv en review.
  • 0
Du er slem du
  • 0
@#¤@!&%¤%#¤@ !!!!
  • 0
Dette er vel ikke en fullverdig blogg.
Just kill him with your awesome
  • 0
Har spille her jeg også rundet det nettopp ;(
  • 0
Baaaaaaaaaaaad med STOR B

Fy faen du er heldig du! Mens vi vanlig dødelige må sitte å vente heeeelt til tirsdag kan den heldige revva di være godt planta i sofa'n mens du knuger rundt kontrollen og ser på Soap McTavish og gjengen skyte russiske terrorister!!
Bastard.
Ja... Ehm... Hva skal jeg si?
  • 0
Brukte nøyaktig 5 timer og 50 min på å runde det spilletid.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!