Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

God helg.
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
Drittsekk.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Blogger skal ha en viss lengde, ZubiMar.

PS: Heng deg
  • 0
Hahaha, blir nok mange misunnelige folk her nå.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
urettferdig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PS: Hvor bestillte du ifra?
What the hell happened to sex, drugs and rock'n roll? Now it's just aids, crack and techno!
  • 0
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
MEN FOR FAEN?!?!?!
HOW?????
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Jævla møkkamann He he, neida, jeg syntes sånt bar er hyggelig jeg, at folk får noen goder en gang iblandt. Kos deg masse med spillet du Zubimar og blås i hva alle andre sier (noe sier meg at du allerede gjør det)

He he, tenkte faktisk at det var nok en slik "blogg" da jeg leste overskriften.

Trodde faktisk at jeg skulle være mer sugen etter Modern Warfare 2 enn det jeg er pr. idag siden lanseringen er rett rundt hjørnet. Men det kommer nok, for ser virkelig frem til det.

Du kommer vel med en liten oppsummering når spillet er fullført håper jeg
  • 0
PS3?

lolololololololololololol
O.O
  • 0
Sick bastard! Noen fordeler å være butikksjef, ja?
En Fuego!
  • 0
Tihi.

Nei, det er ingen fordeler i det hele tatt, gamer123. Ihvertfall ikke hvis man ser bort fra at man kan ødelegge helgen til en hel gjeng med småunger på et forum bare ved å vise et bilde av et spill, liksom.

Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
Hehe, du ødela ikke min helg! Jeg har ikke tid til å spille uansett. Kjøper Modern Warfare 2 når det har falt i pris. Kos deg!
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Du ødela helga mi.
Big Lawls. Very big ones...
  • 0
FY FAEN! din dritt, din store feite kake!!!

Neida, er bare litt små irritert Du får kose deg



. . . drittsekk. . .
"I'll rather be hated for who i am, than loved for who im not" Kurt Cobain
  • 0
Denne bloggen beviser at et bilde kan si mer enn tusen ord

Gleder meg til MW2 nå^^
  • 0
Spillet kommer på tirsdag allikevel.
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
FUCK DEG!
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Faen åååååå! Din j****** d********! Gleder meg i alle fall til jeg får spillet

PS:
Prepare to be robbed!
  • 0
MOTHERF@(&%#%!?

Neida, gratulerer Zubimar, kos deg

And rot in hell
  • 0
Ehem.. er ikke minimumsgrensen på blogger 3-5 setninger? Jeg tror ikke "God helg " holder.. denne går til moderator

Og btw: HATER DEG
Fem-stjerners medlem
  • 0
Hehe, jeg visste allerede hva bloggen din kom til å inneholde, Zubi Siden jeg var der da du viste meg spillet din...din!

Kos deg med spillet,du

And btw, du har akkurat samme TV-hylle som meg
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
Fy faen å heldig du er.Btw hvilken tv er det ? Ligna på min.
According to the evolution theory,you are all a bunch of retarded fishfrogs.-south park
  • 0
aha, so what. Håper du koser deg med Call of Duty: Modern Warfare 2, gleder meg selv til spillet, men først må jeg få tilbake min PS3 fra reparsjon.
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
Drittsekk.

Blir egentlig ikke så kjempesur, siden jeg veit at jeg uansett ikke får det på tirsdag uansett. Det er jo bare 4 dager igjen til tirsdag.
"Don't waste your time or time will waste you"
  • 0
Det er en Panasonic 46'' full-HD plasma.

Oh my god, it's a great game!
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!