Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

yeyeeee.. Game-king er bizzack med en ny blizzogg...

Jeg bare surfet litt på face'n min og bare begynte å tenke på alt det dumme folk gjør/skriver på facebook! Så her er en enkel liste som IKKE er i noen rekkefølge...

-Fjortisfest-bilder
Dere vet hva jeg snakker om. Fyllefest i 14-års alderen, såklart mens folka dine er borte og tror at du bare ser på en film med en kompis/dama. Neida. Du har med deg en masse venner og blir wasted. Blant denne gjengen er det alltid frøken "Åh, jeg er såååååå drita, så nå skal jeg ta masse bilder av alle mine drita venner og vise alle mine andre venner på facebook hvor drita vi var den kvelden, OMGAD, 10hi <3<3<3"..... Det er hvirkelig det dummeste du kan gjøre hvis du ikke vil at noen voksne skal vite det. Det er offentlig på nettet. Alle kan se det. Not good.

-Emo-statusen
Denn er en royal pain in the ass for alle som er venn med vedkommende. Du kommer hjem fra skolen, har hatt en chill dag, skal sjekke hva som skjer på faceee lizzaaaaam(alle fjortisuttrykk i denne bloggen er helt on purpose) og så ser du "Life sucks and then you die", "I hate my life", "Life is worthless" and all that CRAP. Takk for den, mr/mrs/ms. "I hate my life and want everybody to know it".. du ødela dagen min....

-I HATE YOU-statusen
Igjen, idiotisk. Det er greit hvis det er sånne greier som liksom alle vet hva er. Kanskje ikke "I hate you", men at noen har gjort noe lame mot en gruppa folk på skolen. Værsågod klag på det. men hvis du har hatt en eller annen lame fjortis-krangel med ex-vennina di på face så er det ingen som vil se flere linjer-lange statusoppdateringer med "jeg trodde vi var venner, fy faen assa, jeg hater deg" etc. WHO GIVES A FLYING FUCK!

-"visdomsord" om kjærlighet
Du vet hva jeg snakker om "They day you say love is overrrated is the day you are wrong", "When Im with you I can't breath, still I feel so alive" blahblahblah.. SNOOOOOOOOOOOOOOORK....

-De ekle kommentarene på bilder
Dette er rett og slett bare patetisk. JEg har ikke vært så mye vitne til det sjæl, men det finnes. At du kommenterer en masse frekke kommentarer på en annens face, eller vegg eller i din status sånn at ALLE kan se hvor "teit" eller "stygg" du synes hu derre jenta med blondt hår i parallellklassen din er, selv om hun alltid har en eller annen "kjekkas" fra vestkanten med seg og har pult de mest poppulære på skolen. INGEN VIL SE DEG HA EN BITCH-FIT PÅGRUNN AV SJALUSI!

-Å poste hver JÆVLA TEST DU TAR
Det er en royal pain, det. Jeg vil bare se hva vennene mine driver med, vil ha noe å kommentere på, men så er alt jeg ser en masse tester som er uinterresante og ikke vært å legge igjen noen morsome/hyggelige kommentarer på! SO FUCK OFF!!!!!!!!

-Grupper med løfter du ikke følger.
Siste big FAIL var en som skulle ta tættis av periodesystemet på låret sitt hvis 10.000 joina en gruppe. Etterhvert ble det rundt 13.000 folk og ingen tatovering ble lagd. Så han endret tallet til 100.000... FLAUSE!!!

Hold deg unna disse uheldige tingene og du er AAAAALL GOOOOOD... If not.. there is a "sign off"-butten... USE IT!
Bah!!?
  • 0
Haha, agreed.
En Fuego!
  • 0
Hvis du synes det er irriterende så slutter du å gå på facebook. Ingen problem det
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Jeg har sluttet og være på facebook fordi News Feed er blitt voldtatt av tester og spill og shit..
Bedre å tisse i mosen en å mose tissen :D
  • 0
Mohaha, aldri vært på fjesbok jeg
Fem-stjerners medlem
  • 0
Poster gjerne fyllebilder, men nå er jeg gammel nok til at mor og far vet jeg drekker og gjerne sover i busskur og sånn uansett. Driter en lang marsj i det.

Fjortisfyll er patetisk.
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Du skriver underholdende, og jeg er veldig enig. Jeg er stort sett bare innom facebook en gang i måneden, men jeg irriterer meg likevel over hvor naive folk er på internett.
En ting du ikke nevner er hvor naivt det er å tro at man kan få gjennomslag for en politisk statement ved å lage en gruppe på facebook.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Åhhhhhh. Dette er en så jæææævelig relevant blogg!!! Er så enig. Det verste er disse gruppene: "Hvis x antall folk joiner, skal jeg ditt eller datt. Disse jævla selvopptatte drittene som må ha oppmerksomme og tror at alle bryr seg. Der er rett og slett patetisk.

Morsomt og godt skrevet forresten
Det er bedre å tisse på bæsjen enn å bæsje på tissen
  • 0
Uff, jeg skal være ærlig. Jeg er innom Facebook .. hver dag. Flere ganger til dagen. Mange ganer. ENda mer enn mange ganger....

Er det en unnskylding at jeg bare er der i skoletia? Eller at det omtrendt bare er jenter i klassen min, og på media går alle utstyrt med kamera osv, så det blir lastet opp bilder alle veier.



Jeg holder meg vertfall borte fra tragiske grupper og "tester"... Og jeg har heller ikke Nettby - som jeg mener er ENDA mer fjortiss...
Big Lawls. Very big ones...
  • 0
En god blogg over ting man ikke bør gjøre på faceook Game-King-Martin

Selv prøver jeg heller å komme med interessante innlegg som jeg vet andre kan dra nytt av pluss noe smått av personlige ting og tang. Husk alt du skriver kan bli brukt i mot deg om du en dag skal søke arbeid. Mange arbeidsgivere googler sine ansatte og da er det ikke så lurt om det står om en bestemt fyllefest eller lignende
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Ble jo litt flere enn 3 no-no'e her, men gode tips none the less..

Selv har jeg faktisk nettopp blitt "facebooker". En veldig anonym og lite aktiv en. Sitter bare å stuller med fishworld. Artig, og sikkert den største grunnen til at facebook ble oppfunnet..eh..not! Haha..
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Hvis du hater så mye på facebook så slutt å gå på det. Det er ingen som tvinger deg til å se på fjortiss bilder og emo-status.
you wanna come back to my place and play my station?
  • 0
Er enig i alt du sier, er så mye tull på facebook...
  • 0
Men.... Hva?

Er ikke det dette Facebook er om? Er det mer enn det?

*Logge seg på for å se*
O.O
  • 0
Takk for mange fine kommentarer!

Jeg vet det ble mer enn 3 no-no's men var i siget og glemte å endre overskriften

Og til de som sier at jeg bør slutte å gå på face hvis det irriterer meg. JEg sier ikke at disse er tilfeller som alltid er på facebooken min. Det er en lav prosent av news-feeden som er sånn(bortsett fra tester, det utgjør vel 60% eller mer) så det er ikke no stort problem...
Bah!!?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!