Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Vist vennene dine spiller på PS3, velg PS3. Det går jo an å bruke Ventrilo via PC for voicechat.
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
PS3 Fordi det har bedre knappoppsett
Shitting dick nipples
  • 0
Luksusproblem..
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
har samme probleme, men mine nermeste venner kjøper det til 360 så jeg hopper på 360 toget jeg også, åsså kjøper jeg heller det til ps3 om en stund
kjetil
  • 0
ta det de fleste vennene dine skal spille på.
  • 0
Vent på Bf3 og kjøp på 360.
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Kjøp på det vennene dine har.I dette tilfelle PS3.
Det kommer til å være nok av folk på PS3 og fordi om det er flere på xbox360.
According to the evolution theory,you are all a bunch of retarded fishfrogs.-south park
  • 0
PC ftw med mus og tastatur - det blir livet det
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Siterer Soraki:
Heretic: Hvorfor er PS3 mer casual enn 360?


Siterer Rampage Jackson:
The heretic snakker piss btw.. det kommer til og være 100 000 vis av hardcore folk på ps3 også..


Det har ikke noe med antallet som spiller det, men som trådstarter påpeker, er det færre av vennene hans som har mic på PS3, og det er det generelt online på konsollen også. Som AlanWake også nevner har Xbox 360 mulighet for party chat. Det sier seg selv at man i større grad kan spille mer taktisk når det kommer til teamchat på Xbox Live enn på PS3. Xbox Live er i større grad lagt opp til det.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Okai, tusen takk for mange svar, folkens!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Kan vel gå ut ifra hva de "beste" vennene dine spiler, eller de du har mest glede av å spille sammen med?
  • 0
360 pga. bedre netttjeneste med flere folk
  • 0
360, fordi det er:

- Bedre online.

- Flere som har 360 i verden.

Og masse mer, men det er selfølgelig opp til deg
Jeg fikk XBOX 360 ELITE!!!!!!:D:D:D:D:D
  • 0
jeg syntes ps3 for det er kjiipt å spille uten venner og det er bedre kontroller...
kommer til å få en masse kommenterer til dette men: ps3 har bedre nett tjeneste en xbox!
  • 0
Fin anmeldelse.
  • 0
  • BFH
  • BFH
Kjøp det til XBOX 360 det har som sakt mye bedre internet connection, og kontrolleren til xbox er mye mer behagelig og spille på !!
  • 0
BHF: Våre Xbox 360 kontrolleres bumpere blir ødelagt med et dunk i gulvet, som er en av grunnene til at jeg foretrekker PS3 kontrollene. De tåler mer fall. :1
[TAG] The Artistic Gamer, MationMac.
  • 0
Du tar fram mange punkter fra spillet, og man skjønner hva du vil fram til, bra anmeldelse.

Nå fikk jeg lyst til å kjøpe spillet.
Fem-stjerners medlem
  • 0
Kjøp det på den konsollen som de fleste av vennene dine har det på.

To av mine kontrollere til PS3 har fucka seg opp uten noe god grunn, mens kontrollene mine til 360'en har jeg mistet flere ganger i gulvet uten at de har blitt ødelagt.

Sier ikke at det er dårligere kvalitet på PS3 kontrollene, men 360 kontrollene blir ikke ødelagt av å falle en gang i gulvet.
  • 0
Awesome
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Veldig fin og utfyllende blogg. Mye bedre enn noen annen blogg jeg har sett ass. Lurer på hvorfor ikke denne bloggen ble månedens blogg, månedens anmeldelse og månedens leserbrev samtidig.
  • 0
Nice price
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
knus ps3, kjøp det til 360
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!