Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg er syk. IGJEN. Har hatt svineinfluensaen før, og nå tror jeg sannelig den er tilbake igjen. Jeg har iallefall en ellerannen form for influensa, og er det noe jeg ikke liker, så er det å være syk! Ligge i senga dagen lang å være kald og varm om hverandre er virkelig ikke festlig.

Dagen idag har blitt brukt til følgende:
*Være sjuk, tørke snørr og rennende tårer
*Spille Resident Evil 5 og COD 4
*Ligge på sofaen i ullgenser og ullsokker MED vinterdyne OG teppe på, for å så bli klissvåt av svette og varme at jeg må ta alt av igjen
*Prøve å spise en kopp nudler
*Drikke all Urge man kan finne
*Sove.

Lite innholdsrikt, hæ? Kjenner jeg nesten er irritert på min egen kropp og immunsystem som ikke kan frastøte slike plagsomme sykdommer. Jeg MÅ bli frisk til halloween, for da skal jeg nemlig være en zombieversjon av vår alles folkekjære Pikachu! Så all denne sovingen og påkledningen bør fungere i lengden altså.

Tror nok xboxen min hater meg litt også, den får jo aldri fred. For ikke å snakke om kontrollen, den er jo gjennomvåt av mine klamme syke hender.
Er jeg ekkel nå? Som deler så mange kvalme detaljer med dere? Vel, jeg regner med at dere alle veit hvordan det er å være syk og jeg må nesten få ut syke-aggresjonen min et sted, så vær så god, dere er herved priviligerte. Øh.

Slenger som vanlig med et bilde, denne gangen av meg selv, i sofaen, i Pikachudrakta mi, syk som faen. (Jeg er ikke feit, om dere lurte. Drakta er bare litt vel stor.)
Real friends stab you in the front
  • 0
Tøff drakt

Kjipt med det influensa greiene :/. God bedring
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Takk<3
Real friends stab you in the front
  • 0
Haha, kul drakt

influensan er kjip Spilling er bra
Fem-stjerners medlem
  • 0
Er syk selv, vet ikke om det er baconinfluensa, men hvem vet.

Har issolert meg selv på rommet mitt i nesten to dager nå. Dagene har for det meste gått med til å se på House og surfe på internett. Festlig, i know.

Får vel ønske deg god bedring da, samtidig som jeg håper på det samme for meg selv...
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
God bedring!

Fet pikachu-drakt btw : D
En Fuego!
  • 0
Hahahah! Jævlig saklig drakt! =p

Men bra du gamer Resident Evil 5! =D

Resident Evil er fett! =)
I am not destroying the world, I'm saving it!" - Albert Wesker
  • 0
Wow, kul drakt! god bedring, kjipt det med influensa
"I'll rather be hated for who i am, than loved for who im not" Kurt Cobain
  • 0
God bedring!

Har selv vært syk denne uka, ble frisk igjen i dag. Stilig drakt!
  • 0
Hvis det er noe jeg har lyst på, så er det svineinfluensa. Fri i en uke liksom!
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Pokemans! 0_o
Dream Is Destiny
  • 0
Å være syk er KJEDELIG!! men man får jo fri fra skole/jobb
  • 0
Lol nice drakt xD

God bedring da, og GLFH med CoD 4
Big Lawls. Very big ones...
  • 0
Hvor skaffet du den?
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Huff, har vært syk de siste dagene jeg også . Er ikke svineinfluensaen her da, men bare en kraftig forkjølelse

God bedring
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Kjøpte den på nettet!
Real friends stab you in the front
  • 0
Har ikke vært syk siden barneskolen jeg! Og det var lenge siden det!
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
så søøøt, men pokemon er ikke helt min stil.
Jeg tok en gang bare en hette på meg og spurte om godteri.. det funka xD

men ... da har du en god grunn til å game imorra
og jeg har operasjon dagsverk så da er jeg på iallefall !

god bedring!
  • 0
Takk for alle gode bedringer! Det varmer folkens <3
Real friends stab you in the front
  • 0
God bedring wannskrk

...og fet drakt var det også

Har selv følt med i dårlig form og i går kveld fikk jeg migrene og det bars til sengs. Så akkurat nå sliter jeg kun med forskjølelse og ikke noe annet - heldigvis

Så til dere andre som også er syke - god bedring folkens
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!