Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg lånte med meg Resident Evil 5 fra jobben her forleden dag, for jeg har ikke orka å prøve det før nå. Mye på grunn av anmeldelsen Gamereactor ga spillet. Mitt inntrykk av spillet ble derfor;

*Dum medspillerdame som gjør bare rare ting og gjør spillet umulig å spille
*Reint actionspill
*Trasig kontrollsystem
*Vakker grafikk
*Ingen ekle monster

Etter å ha spilt spillet igjennom nå, må jeg si meg uenig i noe av det anmelderen har skrevet. Jeg husker da Gamereactor skrev en slags forhåndsanmeldelse av spillet. Der ble det også veldig poengtert at partneren til spilleren din "Chris", var ei plagsom tøyte ved navn Sheva, som bare sulla rundt og kunne ikke gjøre noe nytte for seg. At de fire setningene hun sa klang i hodet til du ble gal.
BEKLAGER GAMEREACTOR; men jeg opplevde aldri det. Sheva var en fornøyelse å ha med seg rundt i Afrika. Hun sa ikke disse setningene ofte, og det var ekstremt sjeldent at hun bare bedrev "rare ting". Om det var så at anmelderen alltid fikk sånn førstehjelps-spray over seg når Sheva mente han trengte det, anbefaler jeg at han spiller på en lavere vanskelighetsgrad, om han må ha healing hele tiden?

Mitt inntrykk av spillet ble derfor mye bedre. Og jeg angrer nå på at jeg hørte på Gamereactors anmelder når han kom med sine kvinnesjåvinistiske utspill. NEIDA. Jeg tuller litt. Men ja, det kan virke litt sånn, når Sheva fikk all kjefta. Chris er jo ganske dum sjøl! Han kan jo ikke gå og skyte / lade samtidig engang.
Sånne spesial agent-typer som han bør vel kunne det?

Resident Evil 5 er et fint spill, men med litt kjedelige baner, og litt vel mange afrikanere å drepe. Sheva er grei, Chris er grei, ferdig med det. Jeg har gått til innkjøp av Borderlands nå, og syns det også er ganske artig. Jeg må nesten si at hu dama i spillet (som jeg selvfølgelig spiller) ligner litt på meg også.

Anywayz. Jeg skal finne på noe annet nå, og slenger ved et bilde av tattisen jeg tok idag. Det var fantatsisk vondt, og arma mi er ganske hoven som dere ser.

Adios!
Real friends stab you in the front
  • 0
Siterer wannskrk:
Chris er jo ganske dum sjøl! Han kan jo ikke gå og skyte / lade samtidig engang.
Sånne spesial agent-typer som han bør vel kunne det?


Nå er vel det et element lagt til med formålet å gjøre det mer spennende. Du kan enten prøve å løpe til helvete fra zombiene, ellers må du stoppe og skyte dem. Hvis du kunne gjort begge samtidig ville det kanskje blitt en smule lett.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Fett med tatovering! Jeg synes ikke det var særlig vondt, men det er tynnere hud der du tok den. Skal ta på innsiden av underarmen snart tror jeg, og det vil nok svi mer

Hva betyr tatoveringen? Opplys meg! Har det noe med John Dillinger å gjøre?
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
The Dillingers Escape Plan. Definitivt et godt band! Har desverre ikke hørt veldig mye fra de, men jeg liker nå i hvert fall sangen "Milk Lizard" utrolig godt. Er fan av mathcore generelt også, mange andre gode band som Architects, War From a Harlots Mouth, Ion Dissonance osv.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Resident evil 5 ser bra ut.
når jeg får meg borderlands skal jeg spille som
the solider.
Yeah Mr.White! Yeah Science!
  • 0
The Heretic: Ahh, så det er et band ja! Får sjekke dem ut på nettet.
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Det er et av mine favorittband Skikkelig hardt og herlig!
Real friends stab you in the front
  • 0
  • Missing Avatar
  • ISAF
Godt og se noen som har en litt annen mening enn GR, bra tatovering og
Tungur Knivur
  • 0
Å ikke kunne gå og skyte samtidig var et mareritt.
All work and no play makes zatzinki a dull boy
  • 0
Chris er jo ganske dum sjøl! Han kan jo ikke gå og skyte / lade samtidig engang.
Sånne spesial agent-typer som han bør vel kunne det?


Den fikk meg til å le

Hva slags type band er The Dillingers Escape Plan?
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Resident Evil 5 er umulig å spille! Det er så skummelt, spesielt å spille alene... Så jeg må si meg litt enig med at det er fint å ha hu dama med, selvom jeg ikke spiller alene.
Aren't you a little short for a stormtrooper?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!