Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

MGS
Shitting dick nipples
  • 0
Jeg skal oversette gnomar: MGS=Ps3
  • 0
Det er litt vanskelig fordi, jeg har mange venner som har ps3 også har jeg mange venner som har 360 så jeg er veldig usikker.

Lagt til 2009-10-26 19:23:
Noen av vennene sier jeg burde kjøpe 360 og noen sier jeg burde kjøpe ps3.
Jeg fikk XBOX 360 ELITE!!!!!!:D:D:D:D:D
  • 0
kjøp ps3. xbox360 har bare spill som alle ligner på hverandre halo ligner på gears og alt sånn
Yeah Mr.White! Yeah Science!
  • 0
PS3

Hvorfor? MGS, Uncharted, Heavy Rain
I am the devil. And I'm here to do the devil's work!
  • 0
Gjerne begge to. Eller alle tre om du vil.
Det er bare å velge etter hvilke spill du finner spennende. Er det God of War III, Uncharted, MGS og Gran Turismo så blir det PS3.
Er det Halo 3, Forza 3, Mass Effect, ODST eller noe slikt, så blir det 360.
Mario Kart, Super Mario Galaxy, Zelda og meningsløs vifting med hendene i lufta så blir det Wii. Opp til deg.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Killzone 2 og Uncharted 2 er i seg selv gode nok grunner til å kjøpe ps3.
Killzone serien er større, sterkere og bedre enn Halo serien..
  • 0
kjøp ps3 eg kjøpte xbox 360 bare for å spille halo spilla men syntes de ikke var så gode(ps.ps3 har mye bedre graffik og mye bedre spill)
kenneth
  • 0
halofanboy: Du er en sånn irriterende ps3 grafikk fanboy som ikke har peiling på grafikk i det hele tatt! 360 og PS3 har HELT LIK grafikk! 360 har ikke bedre, PS3 har ikke bedre.. slutt

Og hvorfor kaller du deg selv halofanboy når du ikke syntes halo spillene var så gode?

Men du jonsen98, de fleste gode spillene finnes både på ps3 og 360 - kommer du til å tilbringe mye tid via å spille online med dine venner?
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Ja det hadde jo vært arti å spille litt online med venner, men jeg kjøper jo meg ikke en konsoll bare for å spille online, jeg kjøper det mest fordi det kjempebra grafikk og brae spill osv.
Jeg fikk XBOX 360 ELITE!!!!!!:D:D:D:D:D
  • 0
Crazy Eyed Gamer93: er så enig med allt du sier
  • 0
Det virker som du er veldig i tvil, så da sier jeg : Kjøp den billigste, da har du råd til flere fete spill.
http://www.spillpriser.no/

Ser du til venstre ser du den billigste konsollen og hvis du trykker på den ser du ett par steder du kan bestille den. Eller du kan stikke på Elkjøp, Lefdal, Expert Osv..
Fem-stjerners medlem
  • 0
jeg mener at du skal kjøpe ps3, siden det koster penger med online-delen på xbox og det er mye koseligere og mer spennende med ps3! alle de valgmulighetene bortsett fra spilling er også helt utrolig gøyt!
  • 0
Kan dere si meg noen flere grunner for å kjøpe PS3/Xbox360

Og forresten jeg setter pris på at dere skriver kommentarer, det hjelper meg veldig mye
Jeg fikk XBOX 360 ELITE!!!!!!:D:D:D:D:D
  • 0
XBOX 360
fordi: Halo 3, Halo 3 ODST, halo wars, GoW, Forza 3 og fordi kontrollen er den som passer best i hånda.
You picked a hell of a day to join up.
  • 0
Kjøp 360 og halo 3 så kan vi spille sammen.

360 har kanskje hakket bedre spillutvalg, men d spiller ikke noe rolle med mindre du kjøper 2-3 spill i måneden. LIVE er bedre enn psn men koster penger. PS3 har også blu-ray.

Uansett hva du velger blir du fornøyd.
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Okei

Lagt til 2009-10-31 13:51:
Okei folkens jeg har bestemt meg nå.

Det blir en 360!
Jeg fikk XBOX 360 ELITE!!!!!!:D:D:D:D:D
  • 0
Ble du glad nå Zelda guy?
Jeg fikk XBOX 360 ELITE!!!!!!:D:D:D:D:D
  • 0
Du skulle valgt en ps3, jeg tipper den har høyere WAF/MAF faktor en 360'n
WAF=wife accept faktor.
MAF=Mom accept faktor
Du må innrømme den ser bedre ut...
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Vel, jeg hadde gått for PS3. Det eneste Xbox eliten min gjør er å samle støv.
Glasgow smile.
  • 0
Takk alle sammen for gode kommentarer
Jeg fikk XBOX 360 ELITE!!!!!!:D:D:D:D:D
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!