Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

  • Qbix
  • Qbix
Halo 3 og Battlefield Bad Company er uten tvil de to spillene jeg spiller mest. Begge selskapene bak spillene har stor erfaring med å lage nettbaserte spill, hvorfor er det da slik at nettsiden til det ene spillet ikke virker, mens den andre er noe av det bedre som er laget.

Jeg brukte 6 måneder på å lage en konto på Bad Company sine nettsider, og når jeg endelig klarte å lage meg en konto tok det nye 3 måneder før jeg klarte å linke min Xbox LIVE Gamertag til min Badcompany.ea.com konto.
Dette var ikke fordi jeg ikke klarte å finne frem til den delen av nettsiden hvor jeg gjøre det, men fordi nettsiden rett å slett ikke virket.

Når jeg endelig hadde klart å få til å linke min konto med min Xbox LIVE gamertag tok det enda flere uker før jeg fikk registrert hvilke tidligere battlefield spill jeg hadde spilt.

Så med en så stor brukerbase som Battlefield spillene har, hvordan er det da mulig at nettsiden er så full av feil? Man skulle tro de hadde nok penger til å gjøre jobben skikkelig.

Når jeg har brukt så mange penger på spillene deres forventer jeg at produktet jeg får skal være komplett.
-blam!-
  • 0
  • Qbix
  • Qbix
Sorry, måtte bare teste å se hvordan dette her funket:p
-blam!-
  • 0
vell, har rapportert bloggen nå.
  • 0
  • Qbix
  • Qbix
På hvilket grunnlag? Det er en blogg, den er kort, den gir deg ikke mye å prate om, men det er fortsatt en blogg.
-blam!-
  • 0
Jo, men det er en "spamblogg".
  • 0
Hva er egentlig en rapportkø? Hvis du først skal blogge om dette temaet, må du ha med detaljer. Jeg aner ikke hva det er, så hvorfor skal jeg bry meg? Hadde du sagt det, kunne jeg skjønt meningen med denne bloggen. Men siden du ikke har det, bør den stenges/slettes. Gjerne skriv blogger, men vær så snill, la dem være på mer enn to setninger.
En Fuego!
  • 0
  • Qbix
  • Qbix
Greit, fant ut av det nå. Takk for feedbacken! Forandret tema til noe annet, siden jeg hadde ikke mer å skrive om det forrige.

Trodde bloggen var noe som bare ble posta på min egen profil! Twitter lignende ting.
-blam!-
  • 0
Se der, ja Uff, har hatt dårlig erfaring med EA sine nettsider tidligere. Battlefield Heroes er vel den eneste som fungerer som den skal.
En Fuego!
  • 0
HELT ENIG! jeg sleit i over 1 ÅR! for og få min Battlefield 2 bruker til og funke
kjetil
  • 0
  • Qbix
  • Qbix
Når sant skal sies så hadde jeg litt småproblemer med BF:H sine nettsider og, men det var bare noe småtteri i forhold til hva jeg måtte gå gjennom på Bad Company sine nettsider! :p

Håper de dedikerte stats/unlocks sidene til Bad Company 2 blir bedre.
-blam!-
  • 0
HAr ennå ikke fått dette til å funke jeg
Gitt opp....
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
smat smat smat... spillet er nå gøy da
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!