LIVE
HQ
logo hd live | Pepper Grinder
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Blogger

      Her kan du kommentere alle brukernes blogger

      Jeg har tatt i bruk et genialt program som heter RPG Maker VX, hvor jeg kan lage mitt eget RPG spill. Og nå er de 17 første sangene til spillet, (som jeg har laget), ute! på denne siden: http://www.youtube.com/user/RayDheartpower

      Si hva dere syns og vær kritisk er dere snille! :)
      • 0
      Selv liker jeg veldig godt spillmusikk, og synes det er en veldig viktig del av et spill. Musikken din var veldig god, likte spesielt godt "No other way than battle". Og du har laget dem? Det er jo awesome, hvilket program er det du bruker til det?
      "You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
      • 0
      Du er ganske god, faktisk. Vet ikke helt hvordan jeg skal være kritisk til musikken i et spill. Men prøv å fylle inn med originalitet og catchy riffs, du er jo godt i gang allerede men noe kan alltid bli bedre
      • 0
      kult!

      Hvis jeg skulle sagt noe om hvordan de kan bli bedre: Prøv å videreutvikle riffene, slik at du ikke hele tiden trenger å høre den samme sekvensen(4-takter) over og over. Du var flink til det i noen av sangene, men du blir ofte fanget i å bruke de samme taktene litt for mye. Dermed blir det litt for "safe". Prøv å konstant introdusere nye elementer, om det så er ulike instrumenter eller nye toner til et vers. Ikke vær redd for å gå av på en tangent: hopp heller tilbake inn i de kjente "signatur-tonene"(riffet) slik at det føles variert.

      Forstår om du ikke skjønner en drittt av d jeg skreiv her. Er ikke sikker på om jeg ville gjort det selv.
      • 0
      Selv om VX er vel og bra, foretrekker jeg XP. Det virker bare mer... vel.. mer :3
      Hva er det egentlig som definerer deg?
      • 0
      Oi! Kjempe kult
      "I'll rather be hated for who i am, than loved for who im not" Kurt Cobain
      • 0
      Tusen takk Jeg har brukt Sibelius 5 og konvertert med masse rare midi konverteringsprogrammer. Og ja, variasjon er drit viktig... (At jeg ikke tenkte på det selv). Tusen takk for at dere sier hva dere mener og jeg skal prøve å gjøre ting bedre

      Ps: Ja TeaRunner, jeg skjønte hva du sa
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!