Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

For øyeblikket er jeg i Canada. Nærmere bestemt Edmonton. Her tilbrakte jeg hele gårdagen hos Bioware der jeg har sett nærmere på Dragon Age: Origins og Mass Effect 2. Allerede nå kan du lese et ferskt intervju med en av spillets produsenter. Mark Darrah på denne linken. Dragon Age: Origins ser virkelig ut til å innfri alle forhåpningene til Baldur's Gate-fansen, og etter å ha spilt det i fire timer må jeg innrømme at det klør litt etter å fortsette i november. Anmeldelsen vår er det Adrian Berg som tar seg av, han har spilt spillet en uke allerede.

I tillegg til å ha sett på Mass Effect 2 (som dere får lese en sniktitt av litt senere), skal jeg reise videre til et annet studio i Canada om noen få timer. Jeg får ikke lov å røpe hva slags spill det handler om, men jeg kan si så mye som at spillet hadde blitt vanskelig å gjennomføre i virkeligheten på det føret som møtte meg da jeg sto opp i går i Edmonton...

<bild>
Snø og null grader i Edmonton, Canada. Om noen timer drar jeg videre til Vancouver...
/Jon Cato Lorentzen, sjefredaktør
  • 0
Snø FTW!
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Tenker meg at det er Tony Hawk: Ride som er det hemmelige spillet, men det sier jeg ikke
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
lurer på hva det hemmelige spillet er
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Fikk plutselig lyst å dra til Canada. Ganske kult der!
  • 0
Gleder meg i alle fall til ME2 sniktitten
  • 0
Matscoolio er inne på noe.

Dere i GR reiser jo hele tiden, dere er sinnskyt bortskjemte.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
snø? uretferdig,
snø= digg
Per aspera ad astra
  • 0
Brr kaldt!

Til dere som VIL ha snø... Få dere til Tromsø! Vi har nok av snø!!
  • 0
det andre studioet i canada må da være ubisoft?
  • 0
Kanskje Skate 3 eller Tony Hawk Ride? Tror ikke activision har noe "hovedkvarter" i Canada, though?
En Fuego!
  • 0
skulle ønske det var snø her jeg er. har ikke kommet ennå. for 7,8 år siden var det snø i slutten av september.
Yeah Mr.White! Yeah Science!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!