Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Veldig ofte skulle jeg ønske at jeg ikke var så hekta på PC'n min som jeg er. Eller på Guild Wars for å si sannheten. Igår skjønner dere, så spilte jeg Guild Wars. Alt gikk faktisk KJEMPE bra, helt til PC'n (skjermkortet da) fant ut at nå gidder jeg ikke mer. Den valgte rett ogs lett at nå gidder jeg ikke være snill lenger, jeg føler virkelig for å ødelegge flere uker for Sara. Gjett om jeg ble glad.

Så, nå må jeg sende den dumme PC'n min inn til reperasjon... Jeg må klare meg uten PC i 2 uker tenker jeg, bare fordi de er ganske treige. Og de vil sikkert bytte ut hele harddisken min også; selvom det bare er skjermkortet. De ville det sist jeg var der inne, men de får ikke lov til det denne gangen. Egentlig så er det ikke noe problem, jeg har alle minnene mine og musikken min lagra bort, i sånne tilfeller som dette. Men det betyr ar jeg må lagre alle spill på nytt hvis de fikser en helt ny harddisk!

Skulle virkelig ønske at jeg ikke skjønte meg på PC'n eller noe sånt. Noe som kunne reddet meg ut av dette. :(
Aren't you a little short for a stormtrooper?
  • 0
Det går så bra så! Byttet de harddisken siste gang selvom det ikke var den som var ødelagt? Det skal de da ikke gjøre. Hvis du ikke vil installere alle spillene på nytt kan du jo altids kopiere spillene over på en ekstern harddisk, jeg har backup av LOTRO og WoW på en ekstern harddisk i tilfelle jeg må reinstallere windows.
  • 0
Veel, det var ikke min PC jeg var inne med sist. Mamma sin var det, og da måtte de bytte harddisken. Det er ganske så trist. Og jeg tenkte faktisk på å sende de over til en ekern harddisk, men jeg kommer jo ikke inn på Pc'n igjen... Det er det som er problemet mitt.
Aren't you a little short for a stormtrooper?
  • 0
De bytter nok egentlig ikke harddisken, men siden skjermkortet i PCen din sannsynligvis er integrert betyr det at de må bytte ut hele kladasen inni der, som betyr at harddisken må formateres for å fungere Egentlig kunne de bare ha sendt deg en helt ny en...
Men kan du ikke be dem om å ta backup først? De kan sikkert klare det.
  • 0
Oh, det er en bærbar vi snakker om? Da ble det litt værre! Som olem1234 sa, be dem ta backup, det burde de få til.

Jeg må si jeg er glad jeg har en stasjonær. Ikke noe problem å fikse!
  • 0
Jeg skulle virkelig ønske jeg hadde penger nok til å kjøpe en STOR stasjonær.
Jeg har backup på bilder og filene mine. Men jeg orker ikke vente på at Guild Wars skal laste inn ALLE banene på nytt. Og alle spilla mine... Jeg hadde jo akuratt lært meg å bruke uTorrent tingen. << Og da må jeg slite med den på nytt også...
Aren't you a little short for a stormtrooper?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!