Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Dette er på en måte en Anmeldelse, Omtale, Beta-Test, Diskusjon, og Info/Fakta diskusjon om dette tema som da er "Dopapir"

Denne bloggen var ikke ment som en anmeldelse eller noe slik egentlig, men noe jeg stusset litt over når jeg faktisk (Fysj og skam seg, sensurering trengs!), ja var på toalettet for å lette på trykket, tømme sekken eller treffe skåla.
Det er mange ord for å gå på do også, "late vannet" og "Jeg skal tisse" er noen saftige slagere.

Generelt om dopapir:
- Du bruker dette lille stykke papiret hver eneste dag. Ja, det stemmer. Hver eneste dag, vel det kommer litt an på om du er gutt eller jente faktisk, for de fleste gutter er ikke noe flinke på å bruke dette utsøkt smoothe treverk når de bare "tar en kjapp en".
- Det er nesten påbudt å rive av en bit eller to når man gjør en akt som å "Drop the A-bomb" på dette lille avlukket.
- Det er alltid en liten rull hengende på veggen en slik fiffig oppfinnelse som blir kalt "Dopapirholder" (Tenke seg til!)
- Bruker man ikke dopapir, så er det utrolig uhygenisk og man er super-screwed vis det ikke er mer igjen på "knaggen", eller i dunken. (ekstreme tilfeller er at man må faktisk helt til butikken for å få tak i mer/ bensinstasjon på en søndag!!)

Dopapiret sine sterke sider:
- Man blir ren og pen der det blir skummelt og guffent.
- Det kan fjerne insekter som edderkopper, mygg og larver, uten å bli ekkel på hendene (man kan og her oppgradere til "Kjøkken-rull" for å få full effekt!)

Ingen doruller er helt like sies det

Det er mange faktorer som er med for at du skal få ordentlig ytelse ut av dopapiret. Det må ha riktig størrelse, riktig fasong og det er mange ting som kan være eksklusivt på en toalettrull.

- Hull. Mange "dyre" toalettruller har små hull for at det skal "risse" litt når man tørker for å få med alt.
- Motiv. Kult motiv er alltid noe som slår ann å får deg til å velge det ene dopapiret fremfor det andre. Du må jo ha riktig merke lxm, med riktig motiv, farge og hull. Ellers ser jo alle rart på deg og du blir mobbet!
- Lag. Det finnes forskjellige typer doruller, som da er med 2, 3 eller 4 lag med papir oppå hverandre. For at det ikke skal revne så fort. (Nasty!)
- Type tre som har laget papiret. Eksklusivt regnskog trær eller epletrær fra gamle damers hager er faktisk veldig viktig å ha med. Men det er ofte laget av Returpapir. Så det er faktisk miljøvennlig.
- Sugeevne. Det er viktig å ha en god sugeevne, slik at det ikke blir gjennomvått og ekkelt å tørke seg foran (andre hendelser ved sykdom, også bak)
- Safter. Jepp, det er faktisk noen doruller som er med Aloe Vera saft eller lotion for å redusere en røff tekstur.
- Man kan faktisk få kjøpt "Limited Edition" dopapir! DET ER DRØYT! Men best!

Den tingen jeg faktisk ble litt rar på, og som inspirerte meg til å skrive denne bloggen var; motivet!

Har du noen gang kjøpt en pakke doruller med en stor feit kuruke som motiv på rullene inni pakka?!
Tenkte meg det.

Men hva slags motiv skal egentlig være på ett dopapir?
Man bruker det til å renske avfalls hullet vi mennesker her på jorden er så praktisk utstyrt med.

Mange prøver jo å assosiere med bruksområder eller ting som gir det en bra effekt når de lager ett produkt. Men når det handler direkte om bæsj, så blir det faktisk veldig veldig annerledes. Mange firmaer som lager dopapir har faktisk motiver som ikke har noen som helst mening med dopapir, toalett, bæsj eller kroppsdeler å gjøre.
Ta for.eks "Serla", de har ett ekorn! Ett EKORN! Hva har ett f**** ekorn med dopapir å gjøre!
Men det mest kjente i Norge må være "Lambi Tørkeruller" som har ett Lam. Og de satser da sterkt på sugeevne.
Andre tilfeller er som regel; blomster, dyr, natur generelt. Du kan få egendefinerte doruller bestilt også, som med eks-kjæresten, en møkka kjendis eller onde mennesker, som Fritz. Eller da det jeg tørker meg med i mitt nydelige glattbarberte arse, tusenlapper.



Sånn som du der hjemme kanskje har det, så er det alltid noe toalettpapir hengende på dorullholderen på veggen, eller noe ekstra reserver i nærheten.
Mamma/pappa kjøper helst inn dette nyttige lille underverket, men ikke alle har mamma til å passe på at det er fullt. Se på ZubiMar eller Suppeelsker. Stakkars gutter. Jeg bodde selv som student i fjor på egen hybel, og da var det noen ganger jeg måtte ringe noen kompiser.

Det som var tilfellet med å skrive bloggen var at på det dopapiret som mamma da hadde kjøpt, så var det en hval som sprutet vann ut av greia si. Hvorfor i helvete er det egentlig en hval på dassrullen min?!


For å ha en perfekt tørkeopplevelse så trenger dopapiret ditt å ha; Bra sugeevne, stor størrelse, 4-lags, aloe vera, bra organisert med hull og bilder av blomster.

Jeg vil anbefale: Lambi Collection Editon, fremfor 20-rullerspakkning til 10kr på Rema 1000. Man skal ikke ødelegge noen som helst deler av kroppen, ta vare på den og gi den det beste av det beste!


Lyst på en super Julegave?!
Sjekk ut den bloggen under for å være med i trekningen av en splitter ny Nintendo Wii til Jul!
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
hahahahahahaahahaha
Rise and rise again, until lambs become lions.
  • 0
Informativt.Oo
Haters gon' hate
  • 0
Denne bloggen hjalp meg virkelig
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
den bloggen var søren meg god Noral

Tror nok jeg hadde blitt frustrert om jeg hadde sett denne beskjeden og visst at det ikke var noe mer dopapir igjen etter endt fornøden
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Morsom blogg og morsom bilde!
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Hahaha, veldig morsom blogg.

Bildet er jo genialt. xD
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Jeg har faktisk 400 ruller jeg skal selge! Ikke tull. Så hvis noen vil kjøpe, sender jeg gjerne x]
En Fuego!
  • 0
Jeg handler alltid inn fire-fem poser med dopapir på én gang, sånn at jeg ikke skal gå tom sånn plutselig. Men det rare er at jeg ALLTID ender opp med å glemme det når siste rullen kommer likevel!! AAARG!!!!
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
Jeg er alltid skeptisk når dopapiret har bilde med rødt motiv... da ser det ut som man har "bloody stool", hehe.

Var i tailand for noen år siden. Det var som en drøm, aldri har jeg opplevd maken til mykt dopapir. Man ønsket nesten at man måtte på do.
Men når det er sagt, så hadde ikke kloaksystemet samme stander. dermed var det et lite skår i gleden at det var langt vanskeligere å trekke ned "fangsten"

Morsom blogg..
-Kill -Loot -Return.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!