Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg kan ikke tro hvor flaut det faktisk er å komme for sent til timen. Ikke bare det at man er veldig sliten etter å ha hatt gym i 2 timer, du skal også rekke å gå hele veien til butikken, kjøpe mat og gå tilbake igjen.

Selvølgelig så var det noe galt med kortet til venninna mi, eller... det var noe galt med kassene. Den funka ikke på noen av kassene, ingen andre sine kort heller. Og vi har jo de søte kassedamene som egentlig ikke vil jobbe der som griper sjangsen med en gang den kommer; "Det funker ikke! Du har ikke mer penger på kortet!" Det er alltid koselig å slippe det ut på elever som skal kjøpe mat.

Jeg var så snill at jeg faktisk betalte for hu da. Jeg følte meg veldig snill da. :) Så begynte vi å gå; "Hvor mye er klokka?"
"Den er... 11.51." Og vi begynte for 1 min siden. Det er ganske fint, siden det tar hvertfall 6 min å løpe tilbake. Ikke bare det, men vi har en veldig streng lærer... Og ingen av oss hadde lest heller. Herregud vi løp, kanskje litt å overdrive. Men vi løp.

Vi rakk timen da, 10 min for sene, men vi rakk den. Det var så stille i klassen, aldri vært så stille før... Det er grusomt å komme for sent. Første gangen jeg noen sinne har kommet for sent og med den strengeste læreren, selvfølgelig.

Noen andre som har måtte komme inn i klasserommet senere enn alle andre og egentlig ikke har noen grunn som læreren vil godta?
Aren't you a little short for a stormtrooper?
  • 0
Håhåhå! Jeg kom seint noen ganger men jeg husker ikke så godt. Litt merkelig når alle er fokusert på deg når du kommer inn døra! haha.
  • 0
Da jeg gikk på skolen for en mannsalder siden hendte det at jeg også kom for sent og flaut var det i aller høyeste grad. Så du har min medlidenhet der ja
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Kjenner til dette, hehe!
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Har kommet inn for sent til timene flere ganger i år. Er som regel pga at vi er på fotballbanen. Det tar egentlig maks 1-3 min å gå fra banen til skolen, men vi bruker gjerne 4-5. Vi har såklart ingen gyldige grunner, men hvem har egentlig lyst til å skynde seg inn så man kan sitte på en pult i 45 min og høre på at en voksen person med mer utdanning enn deg forteller hvordan du skal gjøre ting? (*kremt* i veldig grove trekk*kremt*)
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
vel, har kommet for sent.... men det er ALDRI stille i min klasse
kjetil
  • 0
På barneskolen kom jeg aldri for sent. På ungdomsskolen kom lærerne alltid senere enn meg (på tross av at de skulle gå 20 meter fra brakkene med lærerværelset, mens jeg skulle helt hjemmefra), og på videregående kommer alle så langveisfra at det alltid er noen som har problemer med sene busser eller tog. Så ingen legger særlig vekt på at jeg kommer syklende litt i siste liten et minutt eller to etter læreren en gang iblant.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Jeg var sen i dag. Tror ikke jeg fikk annmerkning siden jeg kom inn før prøven hadde begynt. Hvor er det dere og de på skolen handler? Og tvinger den butikken dere til å stå i kø utenfor?
  • 0
""Det funker ikke! Du har ikke mer penger på kortet!" Det er alltid koselig å slippe det ut på elever som skal kjøpe mat."

Hehe, jeg passer på å aldri si det til kunder. Jeg bare sier at det ikke funker, og nevner ikke penger med et ord

Det er merkelig at læreren er så streng på det. Mine lærere opp gjennom årene har knapt nok sagt noe når folk har kommet for seint. Jeg kommer aldri for sent da, verken på universitetet, videregående eller andre skoler
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Stakkar, hent med meg også noen ganger. Kom meg alltid ut av knipa da
"I'll rather be hated for who i am, than loved for who im not" Kurt Cobain
  • 0
Lærerene mine har klør og hoggtenner, så jeg har aldri komt for sent Kortet mitt har aldri feilet heller

Men hvis jeg HADDE komt for sent, ville jeg nok sagt at jeg ble bortført av aliens. Definitivt..
Big Lawls. Very big ones...
  • 0
Hazitakina; Utrolig nok så er det ganske skummelt. Rett og slett.

Bernt Erik; Tusen takk! Jeg trengte det, siden vi ikke fikk det fra læreren...

Matscoolio; Joda, du kan ha rett. Men jeg liker geografi og det var det vi hadde.

kjetil1213; Psh! Litt for heldig.

Strategist; Skulle virkelig ønske at lærerene mine var så snille. <<

BioBouy; Jeg kom faktisk før prøva jeg også. Men det var samma sak, vi handler egentlig på Rema 1000 som ber oss gå 2 og 2 inn. Men det er blitt så kjedelig, så vi vandrer videre til Meny som IKKE sender oss inn 2 og 2.

Suppeelsker; Det burde de i kassa på Meny også. Det er sykt frekt. De burde ikke være så strenge på det... Hvertfall ikke når jeg ALDRI kommer for sent ellers.

69 Big boss 69; Jeg skulle ønske jeg klarte å lure meg ut av den!

litestorm; Det var en veldig bra idee. Kanskje jeg skal benytte meg av den når jeg havner i en lik situasjon en gang(?).
Aren't you a little short for a stormtrooper?
  • 0
Kom faktisk for sent bare en gang i løpet av forrige skoleår(niende), men klarte å komme meg unna ved å si: "Jeg beklager Torbjørnsen(lærerens etternavn). Det skal aldri skje igjen". Da smilte han litt log lot meg gå. Kom meg altså unna, uten å få anmerkning også
  • 0
Det er faktisk ulovlig å be kun 2 og 2 elever gå inn i butikken. Hvis de skulle hatt en slik regel måtte den vært slik: kun 2 og 2 KUNDER av gangen.
  • 0
Du minnet meg på en kjær sang nå frøken:

And I ran.
I ran so far away.
I just ran.
I ran all night and day.
I couldn't get away.


Ja, det er meg.
  • 0
DoGRoG; Aww! Hadde det funka på mine lærere hadde jeg aldri kommet til tide. ;)

BioBouy; Virkelig? Eller var det en tanke?

Strife Cloud; Hva slags sang er det? Hvilken sang er det, er kanske bedre å spørre om.
Aren't you a little short for a stormtrooper?
  • 0
Har kommet for sent før... Lærere har en tendens til å pese skikkelig om det... Skjønner ikke helt det der altså... (:lol
Decyfered!
  • 0
De burde ta det litt mer med ro. Som om de aldri har kommet for sent før på skolen de...
Aren't you a little short for a stormtrooper?
  • 0
Jeg kommer 10,20 eller 30 min for sent til skolen hver dag jeg, selv om jeg kjører. Jeg slipper helst alt sammen med stress og flauhet. Læreren sier bare "Det er din egen feil, n00b" og så sitter jeg bare rett innenfor døra, så jeg trenger ikke gå forbi noen eller snu med bakover for å se på alle som ler (Som man gjorde før), men nå..så er det en ting folk ikke bryr seg om lengre.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Hver eneste dag? Det er ganske ofte.
Aren't you a little short for a stormtrooper?
  • 0
Har aldri kommet for sent før og er ganske fanatisk på det så det skjer nok ikke med det første. Har alltid klart å komme meg tidsnok på barne, ungdom og vidergående skole.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
har nok ikke kommet for seint før (heldigvis) og er ganske fantatisk på og rekke skolen. er sikkert derfor jeg kommer 30min før timen begynner
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Kakashi sensei; Det er grusomt å komme for sent... Grusomt.

sonic og link; 30min? Det er jo faktisk litt for mye, synes du ikke?
Aren't you a little short for a stormtrooper?
  • 0
Noen ganger har vi noen skikkelig skrudde vikar-busssjåfører! Som kjører waaaaay too early! Noe som resulterer i at vi kommer forsent!
Decyfered!
  • 0
Det er ganske så kjipt. Spesielt siden noen lærere ikke synes at det er en "god nok" unnskyldning.
Aren't you a little short for a stormtrooper?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!