Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

I dag er det en veldig stor dag. Madammen fyller nemlig 30 år og i den forbindelse tenkte jeg å skrive en aldri så liten blogg om det hvor jeg blant annet gratulerte henne. Det å bli 30 år er ikke så gale, det er verre å nærme seg 40 synes jeg. Jeg og madammen har vært sammen siden fredag 13. oktober 1995 og vi har fått fire barn sammen. Det er utrolig hvor fort tiden går og vi er stadig vekk like forelsket i hverandre som da vi ble sammen. Det er herlig og unner alle som er sammen med noen dette.

I gave vil madammen få det hun ønsker seg i tillegg til at det blir en massering i kveld med levende lys noe jeg vet hun liker veldig godt. Jeg er herved din tjener!

Så med det sier jeg bare ... HIPP HIPP HURRA for madammen og gratulerer så mye med dagen!
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Gratulerer med dagen Madammen!
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
Gratulerer
  • 0
Gratulerer med dagen til kakeeksperten.
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Fredag 13. Oktober faktisk, skulle tro det betydde ulykke av et slag. Men det ser ikke slik ut så godt som dere holder sammen. Datoen er visst bare god gammel overtro likevel

Uansett får jeg si gratulerer med rundt tall, og at det blir en fin dag
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Gratulerer så mye med dagen, Madammen! ^_^
Det er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det!
  • 0
Gratulerer så mye med dagen til madammen din Bernt.

Håper dere får en fin dag sammen og at denne dagen blir noe hun kan huske.
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Fredag den trettende... Bernt har en slags superkraft - ulykke blir omgjort til evig lykke

Gratulerer med dagen... Madammen!
En Fuego!
  • 0
Gratulerer med dagen, Madammen!
  • 0
CongratZ til Madammen! Men må si søren, for jeg trodde det skulle være nok et fint bilde av en kake henne har lagd.
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Skulle hilse å si tusen hjertelig takk fra madammen

Kake blir det og den kommer vi tilbake til
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Gratulerer med dagen til maddamen
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Gratulerer til madammen!
September er virkelig kakemåneden!
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Congratulations!

Nå må du være snill gutt og gjøre som hun sier, Bernt Erik!
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
Det er jo alltid fest og morro for dere. Gratulerer til madammen.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Grattis med dagen Håper du får en koselig dag
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
Grattis med dagen!

Men 13. Oktober 1995? 13 dager før jeg ble født!
Decyfered!
  • 0
Gratulerer med dagen

Kanskje DU skal bake noe nå da, Bernt?
Gaffeltruckdriving maaaaaaan!
  • 0
  • Zuil
  • Zuil
Gratulere me dagen madammen til Bern!

Synes at du burde bake en kake nå for en gangs skyld
ZoMG"$)(092r HaXZzOOORzzz
  • 0
gratulerer med dagen til madammen.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Gratulerer med dagen, og måtte kaken være fin

Du har ikke bakt kake du da bernt? xD
Big Lawls. Very big ones...
  • 0
Du må hilse "madammen" og si gratulerer med dagen
Fem-stjerners medlem
  • 0
Gratulerer så mye!
Du som lagde kaka denne gangen da eller..?
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
Hehe! Fint fødselsdagsbilde

Gratulerer med dagen til Madammen, men hvem baker kaken denne gangen?
Virker hærlig å være forelsket i ei jente/dame så lenge, og lykke til videre (eller hva sier man?)!

Dere har forresten fødselsdager veldig tett...
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!