Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Da var tiden kommet for den tredje serien med bilder her på GR sida. I denne bloggserien blir bildene jeg har tatt i løpet av en lang sommerfeire vist til eventuelle interesserte. Og ikke bare bilder, men de bildene jeg mener er best; som har mest karakter og særegenhet.

Men gikk du glipp av en av de forrige seriene er du velkommen til å lese de nå, ved å følge linkene under:
(1) http://www.gamereactor.no/blog/game+boy/20343/
(2) http://www.gamereactor.no/blog/game+boy/20790/
_________________________________________________
Og for de som ikke leste forriege blogg:
Jeg må selvsagt også nevne at jeg absolutt ikke er en profesjonell fotograf med spesiell erfaring, annet enn fra min egen foto-aktivitet. Jeg er rett og slett bare en person som er glad i å ta med seg kamera og av og til forsøker å finne kule motiver og blinkskudd.

Kamera bildene er tatt med har disse spesifikasjonene:
- Canon Ixus 970 IS digitalkamera - kompakt
- 10.0 megapiksler
- 5x optisk zoom
- Dimensjoner: 9,6cm x 2,7cm x 5,7cm
(For å se mer detaljert informasjon klikk her:
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=348677)
For å se bilde av kamera gå inn på "mine bilder" og se der, eller trykk her:
http://www.gamereactor.no/minebilder/game+boy/?id=67320

______________________________________________
Så til bildene:

Bildene denne gang er en fortsettelse fra forrige blogg og er alle sammen tatt på min tur i Hellas, nærmere bestem på øya Chios. De er tatt i forskjellige tidsom og rundt om på øya.

-Det først bildet er, som de fleste sikkert merker seg, av en vegg. Veggen, og huset står i byen Pyras ca. midt på øya. Her var alle husene dekorert med ingraveringer. Og dette bildet blander den fine arkitekturen med den grønne naturen.
-Neste bilde er fra en fin liten strand jeg og familien fant oss. Stedet var øde og dermed veldig fint for å få naturbilder. Dette var fint fordi fargene grønt og blått går så fint sammen. Og omgivelsene er kule!
-Det tredje bilde er fra en ruinby ca. midt på øya. Det bodde ingen i byen nå, men for en god stund tilbake var dette en levende by med grekere i alle aldre gående rundt i den. Og dette var et vindu ut fra et av husene. Bakrunnen er kul og vinduet skaper en fin ramme for den.
-Det neste bilde ble tatt en tidlig morgen fra hotelrommet mitt. Soloppganger er alltid et fint motiv, og dette var intet unntak. Bakrunnen ser nesten ut til å være klippet inn, men jeg kan forsikre dere om at det, det er den ikke!
-Det siste bilde er også det bilde jeg er mest fornøyd med fra Hellas turen min. Det er tatt litt etter det forrige bilde, når solen har steget opp fra fjellene i det fjerne (som forsåvidt er i Tyrkia). Det er rett og slett et drømme-motiv for min del og jeg er veldig fornøyd med å ha fått tatt det! ;-)

Så jeg håper dere nyter de få bildene jeg har fått snekret sammen under. Kvalitien er selvsagt ikke som jeg håpet, men det er det beste jeg får til her på sida. Og med disse bildene går jeg vekk fra Hellas og en eventuell neste serie vil være fra neste punkt på ferien min. Håper du liker bildene!

Lagt til 2009-09-30 19:21:
Kommenter, debatter eller bare kritiser! ;-)
I'll take it all! :D
Ja... Ehm... Hva skal jeg si?
  • 0
Flotte bilder
En Fuego!
  • 0
Ve'i nais.. Håw møtsj?

Se på bildet 3.. skal vedde på at du ikke tørte å gå inntil kanten.. det hadde jeg tørt neida, jeg har høydeskrekk
Fem-stjerners medlem
  • 0
Mange flotte Naturbilder dette! Liker veldig godt å ta slike bilder selv. Likte spesielt godt bilde Nr. 3 4 og 5!
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Takk alle sammen!

Og fattigmann: Nei jeg er ikke den tøffeste når det kommer til høyder, og det var faktisk veldig langt ned, men akkurat i dette rommet gikk det ikke ann å komme bort til kanten. (Men det gjorde ikke meg no!)

Lagt til 2009-10-01 01:05:
Og når det gjelder neste serie så hvet jeg ikke helt når, eller om den kommer ut...
Jeg skal teste litt med det nyinstallerte redigeringsprogrammet mitt (GIMP 2,6) og se hva jeg får til, men det kan være jeg rett og slett ikke får det til, sånn at jeg blir tilfredstilt. Dessuten beggyner kanskje sommerbilder å skjede dere her, ettersom vi allerede er godt ute i høstferien, men jeg får se hva som skjer.

Hvis det kommer en 4'er så blir det nok i løpet av et par uker! Anyway; Stay tuned!
Ja... Ehm... Hva skal jeg si?
  • 0
Hva er det for noe i bilde nr 3? En hule?
Just kill him with your awesome
  • 0
Ser ut som noen ruiner...
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Ufattelig flotte bilder game boy
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Soraki:
Det er et slags vindu ut fra et hus laget av stein og sement. Som sagt ligger dette huset i en ruin-by ca. midt på øya som jeg var på, Chios.

Bernt Erik:
Tusen takk. Alltid hyggelig med positive kommentarer!
Ja... Ehm... Hva skal jeg si?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!