Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Synes noe burde vært endret i den forumtråden:
Har ikke vært så mye på den selv, men jeg legger merke til at det skrives:
"Har sett en stygg tendens til å se ufattelige dårlige blogginlegg her på GameReactor, uten å nevne navn eller innleggstittel."
Blant annet.
Og det liker jeg egentlig ikke, og i hvertfall ikke når det understrekes med SKAL LESES.
Måten å si det på er ikke: "Hei! Dere skriver dårlig! Følg disse reglene, eller forsvin"
Selvsagt litt overdrevent, men for noen kan det kanskje føles sånn...

Det er jo netopp det vi snakker om i denne bloggen, at vi må ta det vi får, og at en begynnelse er en begynnelse. Det er selvfølgelig bra at noen prøver å hjelpe andre med å få startet en blogg, eller anmeldelse, men når det er fordi for mange gjør det "for dårlig" da er det ikke bra lenger. For selv om ikke alle blogger kanskje er de lengste eller mest intressante, så skal ikke det bety at bloggeren skal slaktes eller skrikes til "Lær av de beste". For da tør de jo ikke skrive mer. Nei, man må si: "god start, men gjør det og det bedre neste gang...". For det er slik konstruktiv kritikk de som ikke, i følge enkelte, "tar bloggingen seriøst" burde få høre, og dermed vil prøve å bedre seg til neste blogg. Og får noe å jobbe med videre.

Det finnes ikke noe rett eller galt når det gjelder deltagelse her på sida, så man bør heller bidra til å få det nærmest det man føler er bra. Bla. ved å gi konstruktiv kritikk, men også med å si hvordan en blogg kan skrives. Men ikke skriv SKAL LESES og SKAL FØLGES i en sånn sammenheng!
Ja... Ehm... Hva skal jeg si?
  • 0
For det første, er det ikke jeg som har skrevet den For det andre, er jeg enig med deg. Det finnes ikke noe fasit på en god blogg, men jeg tror at dersom bloggen inneholder aspekter av det som står i nevnte forumtråd, kan det bidra til at bloggen blir ok fra starten av. At man ikke trenger å gi samme konstruktive kritikken gang på gang.
En Fuego!
  • 0
Vet at du ikke har skrevet den, men nevnte bare hva som burde vært litt annerledes.

Og det er klart at en blogg faktisk kan bli bedere av at man følger visse retningslinjer, som erfarne bloggere har skrevet ned for andre å kunne følge. Dette er en god ting, absolutt, men man bør ikke kreve at alle skal skrive sånn en selv vil. I alle fall ikke med tanke på at det å blogge faktisk er helt frivillig.

Og det som trengs er å vekke flere bloggere til live, som kanskje til og med ikke viste de kunne blogge. Det vil alltid være noen blogger der ute, som enkelte kan føle som uferdige og "hastverksarbeid", men hvis flere blir med å blogge kan man lære av hverandre og det vil jo alltid være en type blogg for alle!
Ja... Ehm... Hva skal jeg si?
  • 0
Problemet er at (ofte) nyere medlemmer bare blogger for å blogge. Og det blir helt feil; de er ikke vant til å lese blogger her, og vet dermed ikke hvordan det gjøres. Så en enkel grunn til at den er sticky, og at alle bør lese den: det gir en viss pekepinn på hvordan det skal gjøres. Den skal ikke følges nøyaktig, men gi forslag og råd. Dette begynner å bli litt off topic, så du kan heller diskutere det i den forumtråden
En Fuego!
  • 0
Ja. Skal prøve å involvere meg i en diskusjon om dette etter hvert.

Jeg beundrer absolutt de som virkelig hvet hvordan å blogge og som blogger på seriøs basis. Jeg håper siden alltid vil ha sånne personligheter, som bringer diskusjoner og interresante spørsmål og emner inn i community'et.

Men tidene forandrer seg, det er alt jeg sier. og vi kan ikke forvente at ting er som det var før lenger. Noen kommer og andre går, sånn er det over alt. Og da blir ting litt forandret.
Men det viktigste er at vi bevarer ånden ved - og meningen med siden, nemelig å ha et sted der spillinterreserte kan tale og diskutere ut om sine synspunkter, enten det har med spill og gjøre eller noe annet!
Ja... Ehm... Hva skal jeg si?
  • 0
God blogg Gamer123!

Sant så sant alt du sier! Men så er det nå en haug med folk her på GR som ikke leser alle bloggene som blir postet og da.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
God blogg skal skjerpe meg litt har ikke skrivet en blogg på lenge. Å det er jo sant det du sier god blogg!
"Doh!"
  • 0
Den eneste tingen som holder meg fra GR er venner og spill og Skating.

Jeg prøver bare å finne på et tema til blogger å skrive dem.

Husk folkens på GR kan du diskutere ganske mye ikke bare spill....
Hell i spill, uhell i kjærlighet. Hell i Kjærlighet, Uhell i spill. Uendelig Sirkel
  • 0
Du gamer123 det var da en f### bra blogg
sorry språkbruket, men det går vel bra
du syntes det er dårlig med syting, men jeg synes
du sytet litt selv . Hilsen ikkesytende
TOON LINK
ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!!
  • 0
Takk, takk. Kan nok innrømme at jeg syter litt til tider, men da flere brukere i den perioden blogget om å slutte fordi det ikke skjedde noe her lenger, følte jeg at noe måtte gjøres. ^^
En Fuego!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!