Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Hei igjen, hadde vel egentlig slutta med blogging for en stund, men her om dagen skjedde noe som jeg bare må dele med dere. Jeg spillte firefight i Halo 3: ODST (Dere trenger ikke å ha prøvd spillet for å skjønne bloggen) over nett sammen med Aetherspite. Dette er den største nyheten i ODST, veldig moro i lang tid spessielt med flere. Akkurat det halo trengte for å bli komplett. Poenget med firefight er å holde ut lengst, få flest mulig poeng og selvfølgelig å ha det gøy.

I vårt tilfelle, mest det siste. Men etter en halvtime så vi at vi kunne nå 200 000 poeng og få achievement. En time senere var vi veldig nære, men hadde ikke så mange liv igjen. Til slutt røk det siste livet og neste gang døden inntraff ville vi ikke respawne.

Vi måtte satse defansivt. Haken var chiefen, et digert beist med gravity hammer. Han kom mot meg og jeg måtte stikke av. Dessverre er en chief raskere enn en ODST. Han kom løpende mot meg, løp i sikksakk for å ta minst mulig skade, og jeg visste jeg var sjanseløs. Jeg klarte faktisk å holde ut i 30 sekunder, mye lengre enn ventet, men tilslutt fikk han et knusende slag og jeg var død. Aetherspite var vårt siste håp. Og han gjore det bra. Jeg fulgte nervøst med, for brutene kastet villt mye nades. Men han klarte faktisk å ta alle. Det var en fiende igjen, og scoren viste 199 990!!! Jeg visste at chiefen var den siste fienden og kjente hjerte hamre. Men chiefen kom aldri. En eller annen glitch gjorde at han ikke fantes på mapen. Derimot var det fortsatt to wraither(covenants versjon av en tank, veldig vanselig å ta i åpent landsskap). Aetherspite gjorde et tappert forsøk, men døde dessverre.

Så vi endte opp med 199 990 poeng. Etter 2 timers spilling manglet vi 10 poeng!! 10 POENG!!!
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Velkommen tilbake Bluedaf.

Har egentlig bare en ting å si, selv om det er litt slemt. Hahahahahahahahah, så sykt bra, men likevel utrolig kjipt da. 10 poeng unna er utrolig leit, men se på det positive, nå har du en morsom historie å fortelle.:
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
hene, ja måtte nesten grine og le samtidig.
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
HAHA! Synd det. Går det an å ha sånn uflaks?! Bare fortsett å spill til du får det til.
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
for en uflaks
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Hehe. hvor mye poeng får du for hver kill da?
Fem-stjerners medlem
  • 0
Virker som du hadde skikkelig uflaks Bluedeaf. Får bare håpe du klarer det neste gang

Fattigmann: Det avhenger av vanskelighetsgraden og hvilken fiende det er.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Fattigmann:Alt fra 10 poeng til noen tusen kommer an på fienden. Man får også mer poeng av f. eks. headshot, multikills(drepe mange på rad), spree-er(drepe et visst antall uten å dø) og skulls(gjør forskjellig ting f. eks. at fienden tålet mer eller kaster masse granater
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
To timer og null resultat. Kjipt. Men det viktigste er at dere hadde det gøy.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Dere hadde det sikkert gøy mens dere spilte, og det er jo det viktigste. 10 poeng unna en achievement? Etter min mening så synes jeg achievements bare er tøv, så det hadde ikke brydd meg spesielt mye.
  • 0
Hahaha xD Stakkars
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
That's carma
  • 0
10 poeng bare?! Uflaks at det ikke var en liten enslig Grunt eller Jackal som løp rundt der, da hadde dere nok fått achievmenten
  • 0
eg og noen venner spilte firefight, etter tre timer klarte vi vindmaster challenge endure
"You should learn to shoot first, Solo." -Boba Fett
  • 0
Woach, hadde jeg vært deg tror jeg at jeg hadde gitt opp for ever!
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Hehe, uflaks i flaksen, mens det flakser i flasken!
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!