Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

To russekort.. hmm.. kanskje det ja? :3
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Siterer jonaskram:
hehe. Vel, ny sjanse nå da ^^



Jeg er ikke noen fest/fyll person heller. Har ikke drukket så langt i livet mitt


Jeg drakk meg full for første gang da jeg var 17,5 år. Har bursdag sent på året, så det var med andre ord bare 3/4 år før russetida. Det hindret meg ikke i å feste og ha det gøy. Var dritings et par ganger, men du må jo selvfølgelig ikke det heller.
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Drikke med måte, spør du meg ^^
Det er nesten litt trist at det har blitt så kult med "ÅH DÆÆÆÆVEN! JEG VAR SÅ DRITINGS AT JEG VÅKNA I GRØFTA I GÅR!"
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Greit at drikking ikke er kult, men er kanskje på tide å eksperimentere litt når du er 18 år?

Herlig kort, btw!
Dream as if you'll live forever. Game as if you'll die today.
  • 0
Det er totally gay å se på drikking som kult, men gøy er det.
"Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."
  • 0
Yeah, drikking er ikke KULT, men jeg sier heller ikke at det ikke er gøy ;3
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Alkohol er en herlig ting. Om man får en riktig menge innabords er livet en ren nytelse. Det må være utrolig kjedelig og ikke drikke i russetiden, siden alle andre gjør det. Og man vil føle seg litt utenfor. Men jeg respekterer de som er avholds.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer peterernoob:
Det er totally gay å se på drikking som kult, men gøy er det.


Hehe, kan se sånn på det ja. Det er ikke "kult" som i fjortisbærumssoss-kult, altså noe drittunger kan gå og skryte av og få "cred" for, men det er GØY!
Å gå på fylla med gode venner kan generere mange gode minner, men husk at det samme skjer hvis man er edru

Siterer Taxta:
Alkohol er en herlig ting. Om man får en riktig menge innabords er livet en ren nytelse. Det må være utrolig kjedelig og ikke drikke i russetiden, siden alle andre gjør det. Og man vil føle seg litt utenfor. Men jeg respekterer de som er avholds.


Uff, ja, kunne ikke tenke meg det altså. Da er det bedre å gjøre som min venn jon_melon, og drikke bare så han ble brisen, ikke overstadig beruset. Han fikk jo gleden av å hindre meg i å falle i elva mens jeg pissa og sånn da, siden han alltid var den som måtte ta ansvar
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Det er nettopp det jeg ville fram til i denne bloggen. Drikk med måte ^^
Har liten tro på at det er gøy å drikke så man svimer av eller noe slikt
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!