Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

SUPER CRAZY GUITAR MANIAC DELUXE 2 !

Navnet som bare ruller på tunga. Sorry for at jeg ikek har lagd del 6 tidligere, men jeg hat mye å gjøre. La oss begynne. SUPER CRAZY GUITAR MANIAC DELUXE 2 er et gitar spill, der du skal prøve å få så mange poeng så mulig. Du har 18 tøffe sanger å spille og 6 gitarer. sangene går fra punk-rock til spill musikk. Du kan spille Mario theme og Zelda theme som er kjempe fett. Du får selvfølgelig flere vanskelighets grader fra lett som bare det til vanskelig som bare F#¤£. Det spiller nesten som Gitar Hero. Notene kommer fra siden der du må bruker pil tastene til korte noter og ASD til noter du skal holde. Spille er meget enkelt å komme inn i, og det er vanskelighets grader for alle.

SUPER CRAZY GUITAR MANIAC DELUXE 2! . . .
Har kjempe bra lyd og grafikk. Strek mannen (Som du er) viser følelser detso støre kombo du kommer oppi, og beverger seg som en virkelig gitar spiller. Musikken er kjempe på, men som sagt punk-rock og spill musikk. For meg er dette den ultimate miks. Med 6 tøffe og spesiele gitarer å få, motiverer dette deg til å spille videre.

SUPER CRAZY GUITAR MANIAC DELUXE 2 er det beste musikk flash spillet jeg har spilt. Spillet er stappet med tøffe riff og beats, og er gøy å spille. Grafikken er kjempe ren og fin, med fete gitar effekter.

Hvsi du har lyst til å tene fingerne, eller bare spille litt Gitar Hero jr, så er dette spillet for deg. Med så mye bra musikk, så komme du til å bli hengt opp i spillet for minutter (Jeg satt i en halv time)

+ Grafikken og Musikken. kjempe moro

- Blir fort vanskelig

Gameplay: 9

Musikk: 10

Grafikk: 10

Holdbarhet: 9

Jeg gir SUPER CRAZY GUITAR MANIAC DELUXE 2 9 av 10 SUPER CRAZY GUITAR MANIAC DELUXE 2 strekmenn.

9/10

69 Big Boss 69 Out.

Link: http://www.notdoppler.com/supercrazyguitarmaniacdeluxe2.php
"I'll rather be hated for who i am, than loved for who im not" Kurt Cobain
  • 0
Dette spillet er skummelt avhengighetsskapende
Well butter my back and call me a biscuit!!
  • 0
Tøft Det her skal jeg prøve
En Fuego!
  • 0
Dette spillet er fryktelig kjedelig!
Spill heller JamLegend - et mye bedre spill med flere hundre, kanskje tusen sanger!
"Don't cross the crooked step"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!