Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Uncharted 2: Among Thieves er antageligvis den mest etterlengtete eksklusive tittelen til PS3, spillet kommer ut 15 oktober, og tittelen har fått to fantastiske anmeldelser den ene ga Uncharted 2 21/20 (helt sant) og PSOM* ga spillet 5/5 med et sitat ''Glem årets spill, dette er en av de beste spilla ever''. Les Tommykrems blogg for mer info. Da jeg sist var inne på nettsida IGN så jeg at en Uncharted 2 anmeldelse hadde kommet og spillet fikk en ekstremt god karakter som tilsvarer 9,5 eller 95%. Da anmelderen Chris Roper kom til slutten av anmeldelsen var det helst bare pluss i hele spillet. Du finner den her

http://ps3.ign.com/dor/objects/14225971/uncharted-2/videos/unch
arted2_vdr_091809.html


Håper du liker det:)
Benny
  • 0
Game of the year! Uten tvil!
Drækk me måte, fæst me måte. Kem i faen e måte?!
  • 0
Dette blir fett! Gleder meg noe inni hampeskauen mye til dette her Har forhåndsbestilt det
Ære være Naughty Dog!
  • 0
hehe... meget god karakter fra IGN d der. Roper har imidlertidig blitt tilsendt en tonn med klagebrev på at scoren ikke var høy nok. De ga GTA IV 10/10 i fjor så folk begynte å klage at Uncharted burde vært 11/10

Ser vanvittig bra ut, men game of the year er jo for tidlig å dele ut.
  • 0
Gleder meg stort til å se hva spillet har å by på og at det får en bra score kommer ikke som en overraskelse
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Fint for ps3-fansen å endelig få ett konge eksklusivt spill
Fem-stjerners medlem
  • 0
Lovende... har forhåndsbestilt
My Brain...
  • 0
Fattigmann, hva mener du egentlig med det? PS3 har da en haug med gode spill!

Utrolig tøft at Uncharted 2 ble så bra som man håpet, jeg har ikke spillt hele 1ern engang, men nå fikk jeg skikkelig lyst til å spille 2ern ihvertfall!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
  • Los
  • Los
Kult.

Selv om det er litt teit å gi et spill 11\10 da...det ødelegger litt av poenget med en scoreskala å gå etter..(ikke noe negativt om spillet)

Selv syntes jeg ikke U:AT virker så spennende..minner meg litt for mye om Tomb Raider som jeg alltid har hatt et dårlig forhold til.

Men nå leverer PS3 flere gode spill her.. Killzone 2, U:AT, inFamus. Og det tyder godt!
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
21/20. Høres skikkelig seriøst ut. Anyways, Super Mario Galaxy 2 blir årets spill 2010, ikke dette. Men det blir sikkert bra.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Helsike.. Må jo ønske meg noe til jul også, men dette er bare superlovende.
Liker spesielt de nye crosshair'ene på våpnene, og at man.. *kremt* Endelig kan bruke bazooka.

@nintendodude: Hæ? Dette kommer i år.
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
Helt fantastisk!
Og det værste er at folk på IGN siden klager siden det har fått enda bedre kritikk før!

Jeg setter 9.5 fra IGN foran 21/20 fra et fransk magasin anytime!

Og takk for nevning av min blogg!
They're Having So Much Fun, It's Illegal!
  • 0
IGN ga Resistance: Fall of Man 9.4 eller 9.5 også da, så tar ikke anmeldelsene deres for seriøst
We could have arranged to have you carried
  • 0
Junior Sopranos:
Nei, IGN har vært altfor snille et par ganger, men jeg tror de har senket ting litt ned siden den gang. Av de fire anmeldelsene Uncharted 2 har fått fram til skrivende stund er det IGN som unnet spillet lavest karakter:

PSM3: 21/20
Official PlayStation Magazine: 5.0 av 5.0
Gamesradar: 10/10
IGN: 9.5/10

Og Resistance: Fall of Man er strålende da, så det er ikke langt unna sannheten med 9.1 som var kritikken det faktisk fikk.

Nintendude: Neste år kommer Halo: Reach, ModNation Racers, Bioshock 2, The Last Guardian, HEAVY RAIN og mange fler så det blir et tøft år det også! Dessuten er det vel ikke lenge til Resistance 3 annonseres, ettersom det kommer et spill fra Insomniac i året og det bytter på være Resistance eller Rathcet.
They're Having So Much Fun, It's Illegal!
  • 0
Vi har vel kommet til en konklusjon nå da folkens? Uncharted 2 kommer til å bli stygg fet!
Decyfered!
  • 0
Da må jeg ha PS3. Nå. Med en gang.
Det er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det!
  • 0
Ja, og i følge IGN er grafikken bedre enn alt annet (inkl. Crysis) for de som liker sånt

OK, da jeg liker veldig god grafikk jeg også
They're Having So Much Fun, It's Illegal!
  • 0
Release er ikke før i midten av Oktober så dere har god tid til å kjøpe en!
Decyfered!
  • 0
IGN ga Resistance 2 9.5/10....
I'm timeless..
  • 0
Ingen konsollspill klarer å overgå Crysis i grafikk
We could have arranged to have you carried
  • 0
9,5 er som mange her har nevnt ikke noen uvanlig score når det kommer fra IGN. Det betyr jo sikkert at spillet er svært bra, men det er ikke akkurat noen uvanlig karakter når det kommer fra IGN. Svært sjelden et toppspill får under 9 der i gården.
This is great banter, it really is.
  • 0
Vel, Junior Sopranos. Det var det IGN sa. Her kjøres det en frame rate som alltid er oppe i 30 fps med noen sykt imponerende seksjoner. Grafikken i seg selv er kanskje ikke mer imponerende (selv om de sier det), men teknikken er det.

Fanzypanzy:
Forza Motorsport 2 8.9
Bare tuller, jeg er helt enig med deg.
They're Having So Much Fun, It's Illegal!
  • 0
jeg var litt begeistret når jeg så på det tog-brettet så var det ingen eller sykt lite pop-ups
Benny
  • 0
Siterer Tommykrem:
Vel, Junior Sopranos. Det var det IGN sa. Her kjøres det en frame rate som alltid er oppe i 30 fps med noen sykt imponerende seksjoner. Grafikken i seg selv er kanskje ikke mer imponerende (selv om de sier det), men teknikken er det.


Er det ikke heller omvendt? At grafikken ser like bra ut som Crysis men at Crysis er teknisk mer imponerende. PS3 har jo rett og slett ikke muligheten til å kjøre Crysis på fullt så da vil det være merkelig om teknikken bak Uncharted er mer imponerende enn den bak Crysis. Men det spørs så klart litt hva du legger i ordet teknikk. For meg er teknikken i et spill hvor imponerende grafikk effekter spillet har. Hvor tungt det er å kjøre om du vil.


Siterer Tommykrem:
Fanzypanzy:
Forza Motorsport 2 8.9
Bare tuller, jeg er helt enig med deg.
w

Nei, nei Assasins creed fikk vel 7,7 eller noe slik, men generelt er de veldig snille.
This is great banter, it really is.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!