Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

skjønner virkelig ikke at det er mulig at vigrid kom på fjerde ved skolevalget til baardern
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer Suppeelsker:
Sykt mye hetsing av FrP-ere her da. Stemte ikke FrP selv, og synes mye av FrP-politikken, blant det rent økonomiske, ikke henger på greip, men likevel: Hva faen feiler det dere? Mobbe og hetse en hel menneskegruppe? Og dere snakker om rasisme fra FrP-velgere..


Er ikke det å utestenge alle mennesker som ikke er av vestlig opprinnelse rasisme?

Siterer Kakashi sensei:
Ja, det er en del folk her som har fordommer i mot FRP. Liker de ikke, men jeg hetser i alle fall ikke de.


Fordommer er mellomnavnet til FRP-velgerne.

Siterer Baardern:
Ja, du leser riktig, Vigrid kom faktisk på fjerde.


Bevisst valg?

Nei fy pokker! Nå er jeg virkelig skremt. Vet de virkelig hva nazisme innebærer?

NB! advarer for sterke bilder

http://en.wikipedia.org/wiki/Mizocz_ghetto

http://www.youtube.com/watch?v=u_vbJqnG3jw
"The human race has one really effective weapon, and that is laughter." Mark Twain
  • 0
Det er bra at ikke FrP kom så høyt som det har kommet enkelte steder.

AP er et trygt parti å stemme på spør du meg så jeg liker at det får så stor oppsluttning så mange steder.

På skolen vår fikk Høyre flest stemmer, så AP.
Men jeg er nok mest på venstre-sida. (Var faktisk syk den dagen det var skolevalg! )

Men det er et godt konsept dette, og vi burde virkelig åpne for politiske debatter også på denne siden. Selv om det ikke er så stort tema med spill i den politiske debatten.
Foreløpig!

PS: Har du ingen tall for helheten på skolen? Hadde dere ikke skolevalg? %-andelen som stemte?

Lagt til 2009-09-11 22:50:
Jeg tror mye av grunnen til at FrP kommer så høyt hos oss yngre, er at vi ikke er helt inne i det politiske systemet. Og for de som ikke er det høres FrP (og Høyre) ut som de ultimate partiene. Og FrP prøver å manipulere voksne sinn til å tenke det samme, men sannheten er at; jo mer du kan om styringssystem og parti, jo mindre liker du FrP!

Og personlig er jeg mot alle som prøver å lure andre mennesker for å oppnå det de vil! Lurer ved å ikke komme med hele sammenhengen og sette ting i alt for enkle settinger!
Ja... Ehm... Hva skal jeg si?
  • 0
Bra forklart Game Boy
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Kan også hende at alle de unge som blir begeistret for FRP (i det hele tatt de borgelige partiene) ikke har møtt den sanne realiteten enda. Muligens de tenker sånn at de selv kommer aldri til å trenge noe hjelp fra staten, ettersom hvorfor skal de trenge det når dem har oppnådd sine stillinger i de luksusjobben de drømmer om og tjener seg rike i dem? xD

Tror det er mange drømmer som blir knust gitt, for et aristokrati (hvis jeg kan bruke et slikt gammelt uttrykk) består kun av minoriteten i befolkningen.
"The human race has one really effective weapon, and that is laughter." Mark Twain
  • 0
Hva betyr aristokrati?
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Siterer Kakashi sensei:
Hva betyr aristokrati?


Altså en overklasse/elite.
"The human race has one really effective weapon, and that is laughter." Mark Twain
  • 0
Skolen min

1.Rødt
2.AP
3.SP
  • 0
Får jeg også en stemme?
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Siterer zonyy:
Skolen min

1.Rødt
2.AP
3.SP


Skremmende att så mange stemmer Rødt - et kommunist parti
  • 0
vel så åpner Rødt for fildeling for en 50 lapp ekstra i nettverks kostnadder...
  • 0
SV/RØDT og FRP/HØYRE = fail.
"...easy with the uzi, John Juzi"
  • 0
game boy og tøysekoppen: ganske gode forklaringer dere kom med
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
hmm...
Her på skulane i distriktet er det Høgre og Frp som rår over flest stemmar.
Tilsaman fekk desse to partia langt over 50% av stemmane på skulen vår.
På ein skule i Haugsund såg eg at Høgre hadde heile 42,7% av stemmane!
Angåande dei rødgrønne, så hadde AP knapt fleire stemmer enn KrF (Begge låg rundt om 10%)
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Skremmende att så mange stemmer Rødt - et kommunist parti

Er det så gale da? Bedre at de stemmer Rødt en rasist partier som Vigrid synes nå jeg.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
vi hadde son valg i klassen... får vite fasiten på tirsdag... stemte Venstre for da for vi bedre lærere (matte/naturfag læreren er helt skutt i hode! HUN KLARER IKKE å lære bort ting )
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Siterer Gravkorset:
vel så åpner Rødt for fildeling for en 50 lapp ekstra i nettverks kostnadder...


Da er det heller rart de ikke stemmer Venstre eller De Grønne som åpner for gratis fildeling!
  • 0
Mange som skriver i gjesteboken som ikke stemmer! Stemmen din teller!
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Sliter litt med å velge parti - dessverre, men det står i mellom KRF, SP og AP - hvem det blir vet jeg ikke ennå. Heldigvis noen timer igjen får jeg går til stemmelokalene
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Siterer Tøysekoppen:
Er ikke det å utestenge alle mennesker som ikke er av vestlig opprinnelse rasisme?


Har jeg sagt at vi skal stenge alle ikke-vestlige ute? Les innleggene mine da! Jeg har flere steder skrevet at jeg ikke synes at Norge må være et blendahvitt samfunn. Folk kan komme som arbeidsinnvandrere for en periode, kvoteflyktninger bør tas i mot og folk kan alltids komme på ferie hit. Det jeg er i mot er å ta i mot ti ganger så mange asylsøkere som Finland og Danmark. Dere er alle like, skriker rasisme med en gang noen er i mot masseinnvandring.
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Hos oss vant Høyre
Ingen overraskelse ettersom jeg går på skole i Bærum
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
Siterer Suppeelsker:
Har jeg sagt at vi skal stenge alle ikke-vestlige ute? Les innleggene mine da! Jeg har flere steder skrevet at jeg ikke synes at Norge må være et blendahvitt samfunn. Folk kan komme som arbeidsinnvandrere for en periode, kvoteflyktninger bør tas i mot og folk kan alltids komme på ferie hit. Det jeg er i mot er å ta i mot ti ganger så mange asylsøkere som Finland og Danmark. Dere er alle like, skriker rasisme med en gang noen er i mot masseinnvandring.


Nei du har ikke sagt det, men ettersom du tok FRP i forsvar ville jeg bare minne om hva de står for.

Jompapa: Kan kanskje være en idé å gå inn på denne tråden? http://www.gamereactor.no/forum/?forum=3&thread=20487&page
=6&last=2009-09-12+19%3A09%3A43


Du finner sikkert noen flere der, i hvert fall på de første sidene =) Bare pass så du ikke får med noen dobbelstemmer
"The human race has one really effective weapon, and that is laughter." Mark Twain
  • 0
Det er ikke uten grunn at FRP stuper i nord! FRP og SV er de to partiene som burde ha minst stemmer! Og for får SV at vi skal ha mer handel med cuba, fra?

Lagt til 2009-09-13 19:58:
1.AP
2.SP
We have to nuke our imagination!
  • 0
Valget nærmer seg en endelig beslutning.
Ser lovende ut for en sosialist!

Edit:
Det ble mer enn lovende...*
Ja... Ehm... Hva skal jeg si?
  • 0
Siterer Tøysekoppen:
Nei du har ikke sagt det, men ettersom du tok FRP i forsvar ville jeg bare minne om hva de står for.


Jeg tar Vigrid i forsvar også hvis diskriminerende tullebukker på venstresiden mener de ikke kan debattere for sitt syn. Det betyr ikke at jeg stemmer Vigrid.

PS: FrP vil ikke stenge alle ikke-vestlige ute. Det kommer aldri til å skje, uansett hvor mange nordmenn som stemmer på dem. Da må man i så fall stemme Demokratene, som vil ha oss ut av blant annet Schengen.
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!