Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Har altid ønsket meg en alienware, å hadde planer om å kjøpe den fra usa(1200nok). Men det var for godt til å vere sant. usa har feil strømtype! GOOOOOOOOOOOOOOOD! Gidder faen meg ikke å kjøpe den i norge til 20000. kanke har vanlig pc fordi jeg ikke har internett på rommet. jeg gir opp. Kansje gamereactor kan roe meg ned? Men hva i ***** er det jeg ser!!!!???? De rekalmerer får den! neeeeeeeeeeeiiiiii
onkel_hardcore
  • 0
Haha, tviler sterkt på at den bare koster 1200,- om du bestiller fra USA, sikker på at det ikke var 1200 dollar da
  • 0
  • Enro
  • Enro
Er det ikke bare å kjøpe en adapter?
Det kreves mye mot for å innrømme at man er feig
  • 0
Som Zyrocz sier så virker det litt merkelig at den koster 1200kr..
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Du stakkar stakkar fyr....her...ta en lykkekake
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Kan ikke skjønne noe annet enn at du simpelthen kjøper en adapter, som Enro påpeker.
Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines.
  • 0
vet ikke helt va det heter men eg trur ikkje sånne strømkabel omformere er særlig dyre

Enro:
"Er det ikke bare å kjøpe en adapter?"
er sikkert det eg mener xD

han mente sikkert 12000 kr. 1200 doller blir ikke det bare ca 7200 kr? også koster den 20000 i norge ...nice xd
I did want to help you! ...but i was outvoted 5 to 0...
  • 0
En converter koster rundt 130 kroner på Klas Olson... ;)
  • 0
jeg titta på annonsen selv og datt nesten av stolen nååår jeg så prisen
  • 0
Kort blogg, kun 73 ord.
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!