Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Huff, dette hørtes da ut som en dramatisk blogg. Vel, jeg skal forklare så godt jeg kan...

I dag skjedde det noe svært grusomt på skolen... I mattetimen, for å være helt nøyaktig.
En av mine gode venner, en pennevenn kjent som "Penny" døde... Han var en svært trofast venn som hadde fulgt meg igjennom en stor del av ungdomsskolen. Han hadde hjulpet meg med både lekser, tegning og mye annet igjennom tiden som gikk. Han var svært trofast, og var alltid der når jeg trengte ham.
Jeg så ham en dag, helt alene i en krok. Og jeg gikk bort til ham og ble fort kjent med ham...

Men i dag gikk han altså fra oss... Han døde, midt i mattetimen. Jeg satt der og skrev, helt rolig og glad... og så døde han. Hvordan han døde? Jeg tror det var blekkforgiftning. Det var en svært tragisk opplevelse... Jeg viste selvfølgelig ingen følelser der og da i det klasserommet, det ville bare virke dumt... Men trist var det nå, å miste en så god venn.

Men nå er han heldigvis på et bedre sted, forhåpentligvis. Han skal få en fin begravelse på skolen i morgen. Det blir riktignok bare jeg som kommer til begravelsen, men sikkert følelsesladet likevel.

Så... Farvel, Penny. Du var en god venn så lenge det varte.


Lagt til 2009-08-25 21:37:
Og for de som lurer, så handler denne bloggen om en penn som gikk tom for blekk. Huff, hvor jeg kommer til å savne den. Det var en virkelig god penn også, så vær så snill å ikke ta dette ille opp...
Det er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det!
  • 0
haha! xP eg pleie å ødelegga di før blekken forsvinne xD de e dyrt!
kjetil
  • 0
Jammen så synd da sleepy hollow.
Det er bedre å tisse på bæsjen enn å bæsje på tissen
  • 0
R.I.P., penny
En Fuego!
  • 0
Idiotisk.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
You tricked me!
I suck.
  • 0
Er ikke ofte jeg sier det, men bra blogg. Selv skumleste jeg, og ble litt lurt der på starten. Ødela litt siste del hvor du måtte røpe spøken, men likevel, ble litt lurt
  • 0
Fjern slutten, så finner vi ut hvem som er dumme her på GR. Bloggen i seg selv var vel ikke spesielt god eller spennende, men men...
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
Herre, for en fritidsblogg..
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
Det har skjedd meg og ... Ja jeg ble lurt. kul blogg
  • 0
Lure djevel.
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
lol
Det er bedre å putte nesa si i andre's sine saker, enn å putte andre's saker i nesa ;)
  • 0
Stakkar deg
War is a cowardly escape from the problems of peace. -Thomas Mann
  • 0
Hmmm... Skakke spøke med slikt.
Just kill him with your awesome
  • 0
Genialt! En god metaforisk blogg
  • 0
Ya got me! Guddammit! Stakkars penn, da! Send den p åresirk, så får du kanskje se den igjen!
  • 0
Jeg holdt på å le meg ihjæl da jeg skjønte at det var en penn x)
Ta bort slutten. Den er for obvious
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Hehe - R.I.P til Penny!

Kjempeblogg sleepy hollow
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
...Kondolerer...
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!