Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Idag var dagen da jeg skulle teste mine Rock Band ferdigheter for alvor. Idag spilte jeg nemlig igjennom The Endless Setlist 2...

Rock Band 2 inneholder en konsert i World Tour kalt "The Endless Setlist 2" der man skal spille alle 84 sangene på disken etterhverandre. Vist man greier det på Expert får man Trophyen "Platinum Artist" for å ha greid det, men vist man greier det i et strekk uten pause eller tap får man bonus Trophiet "Bladder of Steel", noe jeg ville prøve å få.

Imorres våknet jeg tidlig og lå bare å slumret en god stund, i frykt for å sove for lenge og dermed ikke ha tid til å spille Rock Band 6 timer i strekk, noe som endte med at jeg var veldig trøtt når jeg begynte. Heldigvis fikk jeg meg en solid frokost før jeg startet og et stort glass juice samt en flaske pepsi til å holde meg vedlike under "Gigen".

Alt startet veldig lett (selvførgelig) med låter som Eye of the Tiger, My Own Worst Enemy, So Watcha Want osv. og trøtt som jeg var holdt jeg nesten på å sovne. Det faktum at jeg hadde hvert på Parken Festivalen dagen før gjorde også at føttene mine var litt slitne, så jeg var litt usiker på om jeg skulle greie det. Heldigvis hadde jeg viljestyrke nok til å kjempe videre.

Timene gikk og gitaren ble mer og mer slitt ettersom tiden gikk. Under spilletiden fikk jeg opp en pizza som middag, og det så ut til at det ikke skulle gå så dårlig dette her. Under sangen "Let There Be Rock" med AC/DC er det noen opphold uten gitar, og da tok jeg meg en rask do-tur under det første. Men det var nære på at jeg fikk kommet meg tilbake (er litt overasket over at jeg fikk tid til å vaske hendene) til sangen, og var på nære nippet til å tape. Men med et mirakuløst sprang fikk jeg gitaren i hendene og overlevde sangen med 5 stjerner.

Alt så ut til å gå bare oppover. Når sange Chop Suey kom (som forøvrig er veldig vanskelig) var jeg overasket over at jeg fikk 5 stjerner og tenkte at nå kunne ingen ting gå galt. Men så ble det troll i ord! Internettet datt ut, og jeg måtte sette spillet på pause for å koble det til igjen. Takk skal du faen meg ha, Canal Digital! Etter 4 timer med konstant spilling skulle bare nettet gå rett ut og henge seg, slik at hele "Bladder of Steel" Trophyen ble tatt i fra meg, og sikket knust i tusen biter samtidig!

Heldigvis fikk jeg nettet opp igjen, så Trophyen "Platinum Artist" og alle de andre (Vinyl Artist, Gold Artist) fikk jeg, samt Legendary Status ikon når jeg spiller online, så helt bortkastet var det ikke. Men tro meg, skal du ha "Bladder of Steel" Trophyen/Achivementen, ikke spill med ustabilt nettverk!
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
Velkommen i klubben.
I går (lørdag) spilte jeg ESL2 sammen med 2 XBL venner. Alt gikk kjempefint, det eneste var at stolen var hard, og jeg spilte trommer
Helt til sang 70/84.
Moren til han ene skulle vaske rommet hans, og så klarte hun og snuble over Ethernet-kabelen hans, så han disconnectet, og vi ble send rett til hovedmenyen
Så jeg satt der med sår ræv, og så oppgitt at jeg holdt på og grine
I suck.
  • 0
Ohfff det suger ja.

Lykke til med neste gang du prøver
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
siterer gamergeek "Moren til han ene skulle vaske rommet hans"

Du vet du gamer litt vel mye når mor di kommer og skal vaske rommet ditt

Synd at sjangsen glapp for dere begge, høres kjipt ut
Fem-stjerners medlem
  • 0
Nei, huff. Så utrolig kjipt . Sitte 6 timer i strekk er jo bare sjukt, men når ustabilt nett skal ødelegge bragden er det jo bare utrolig irriterende
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Høres helt jævlig kjipt ut. Føler med deg
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Off, jeg hadde vært på randen til å kaste hele xboxen ut av vinduet om det hadde skjedd med meg -.-
*Hyrule Soldiers* "Oh, I'm sorry but the princess is in another castle"
  • 0
MÅ man spille over nett i band for å få denne? Er det ikke nok å spille for seg selv?
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Takk for all sympatien

Matscoolio: Nei man trenger ikke. Jeg spillte alene, men man må være kobblet til internett for å få Trophies/Achivements
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
jeg har fått mange trophyer uten og være online, tror jeg
GT: nano nZ Bare og adde den, akkurat fått Xbox 360 =)
  • 0
mnielsen19: Hvordan lagret Trophy informasjonen seg på profilen din da?
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
Føler med deg dude! Dette virket helt ræva!

Skjedde noe i den sammme kategorien: Jeg og Vixz skulle spille i squad på BFBC, og riktignok klarte ikke noen å joine gamen til hverandre... Vi satt der i en halv time for å prøve å joine til hverandre... Uten hell! (PS3)

Så igjen! Kjipt det som skjedde dude! Kan ikke tenke meg sitte i 6 timer i strekk og spille Rock Band 2... Helt utenkelig!
Decyfered!
  • 0
Nei det var ekstremt slitsomt, det er helt sikkert. Kommer ikke til å gjøre det igjen med det første for å si det sånn.
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
Kan jeg tro!
Decyfered!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!