Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg er en jente, og mamma har satt spille tid på meg fordi jeg spilte for mye! det kan ikke bli for mye >< spiller alt fra cod til assasins til ratchet and clank. så lenge et spill har god historie humor eller er intresangt kan det spilles!
OG ps3 er digg skal snart kjøpe xbox å så da blir mamma sur igjen
  • 0
De aller fleste jenter jeg vet om spiller på en eller annen måte; Guitar Hero, Sims, WoW og også mindre typiske jentespill, så der har det skjedd en stor forandring. Jeg har imidlertid møtt svært få jentegamere som er hardcore, dvs. som ikke bare spiller litt nå og da når det passer men som er dedikerte nok til å prioritere spilling fremfor andre fritidsaktiviteter (som et sosialt liv) og virkelig har en genuin interesse for spill som fenomen. Kanskje kan man si mye av det samme om de fleste gutter som ikke har satt seg spesielt dypere inn i spill enn at de vet de liker å skyte folk i FPSer, men 9/10 av de menneskene jeg kan ha meningsfulle samtaler om spill med er gutter så jeg vil tro det er en kjønnsbetont tendens ute og går.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!