Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Denne uken har jeg lest to morsomme saker i media.

Først ut er VG, som kunne slå opp på forsiden av dataspillere er tykke og deprimerte. Rune Fjeld Olsen i VG slår meg verken som tykk eller deprimert, heller ikke vår avtroppede redaksjonssjef Carl Thomas Aarum som nå skriver for VG. Undersøkelsen det refereres til i artikkelen er selvsagt fra en smal amerikansk undersøkelse, og konklusjonen kunne like godt vært at tykke og deprimerte mennesker gjerne oppsøker dataspill som virkelighetsflukt. I stedet for å konkludere med at man blir tykk og deprimert av å spille dataspillene.

Men alle vi dataspillere fikk hevn i dag. Idet Dagbladet slo opp på forsiden at Usain Bolt spiller dataspill dagen lang. Han ladet nemlig opp til verdensrekordene sine ved å ligge i senga og spille spill hele dagen.

Så der har vi det. Verdens raskeste mann liker dataspill. Ifølge VG burde han vært både tykk og deprimert, men den gang ei. Man trenger ikke bli gærn av å spille dataspill, man kan til og med bli verdens raskeste menneske selv om man har dataspill som hobby.

Jeg lurer på hvilket dataspill Bolt spilte for å lade opp til sprintfinalen. Neppe Beijing 2008.

/Jon Cato Lorentzen, sjefredaktør
  • 0
Hahaha! Det var vel fortjent. Jeg lurer på hva Rune sier til denne artikkelen...
  • 0
haha, ja det gjemmer seg mange spillere rundt i kjendisverdenen. Vin Diesel spiller WoW, han spilte også D&D Boardgame når han var yngre, trur han fortsatt gjør det.*


*Alt det sa han i et intervju på TV så jeg vet ikke om han bare tullet, han virket veldig seriøs ihvertfall :p
  • 0
Haha, hevnen er søt!
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Bare en myte den derre Feit og deprimert synes jeg...
Decyfered!
  • 0
Gjelder å sjekke før man slenger med leppa
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Tykk, deprimert, jeg? NEI!
HAHAHAHA, VG ble eid av Dagbladet!
  • 0
haha! Owned!!
  • 0
HAAHHAH!!!

Dette var artig ja. Dagblà ftw!
Speak up! you feel worse if you fail. A coward never tries.
  • 0
Man blir ikke tjukk og deprimert av dataspill, bare tull. Ha der fikk de!
We have to nuke our imagination!
  • 0
revenge is sweet
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Indeed, revenge is very sweet
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Gamers FTW! xD
  • 0
Nei, det er sant... men selv er jeg ikke den aller minste karen i verden, og jeg har vel noen dager hvor jeg er deprimert også. Men jeg tviler på at det har noe som helst å gjøre med spillinga... nei, jeg skylder heller på en sjokolade for mye (eller to), samt livet som rett og slett ikke alltid er perfekt.

Selv om ikke midjen endrer seg fra dag til dag, så er jeg dog ikke alltid deprimert, så et VG skriver her er, som dere vet, ikke mer en tørt materialet de har gravd fram i mangel av noe å skrive om.
  • 0
Jens Stoltenberg spiller jo Total War-spill blant annet.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Haha
En Fuego!
  • 0
Jeg er tynn og lykkelig Her er det noe galt
Shitting dick nipples
  • 0
omg, den artikkelen traff meg midt i blinken, SYKT!
Chill hard, man!
  • 0
Eid Vg kan ingenting om spill

Er verken tykk eller blir deppa av spill, I'm happy happy happy
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Jeg har det helt ok, og er lang og tynn. Veltrent, til og med. Jeg er gamer. Noe må ha gått galt et eller annet sted i prosessen
Gaffeltruckdriving maaaaaaan!
  • 0
VG skriver så mye bullshit at det er flaut. Overdriver så sinnsykt dersom de har en ny video på nettsiden så står overskrift, Her blir bonden nesten overkjørt av sin sønn! Så kjører han 5 meter ifra ham -.-
  • 0
Jeg er tykk og deprimert.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Skrevet av: Taxta
2009-08-22 03:12
Jeg er tykk og deprimert.

Se en komedie eller no da
Go ahead, make my day
  • 0
Blir man tynn av det?
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!