Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Ja, det stemmer på en såkalt prikk. Som jeg har skrevet for lenge siden har jeg hatt problemer med Space knappen min på den bærbare Pc'en min, space knappen har ikke virket i det hele tatt, den har vært helt død, jeg spurte dere GR brukere om jeg skulle kontakte Dell om det og dere svarte at jeg burde kontakte Dell og jeg sendte melding til Dell XPS support på onsdag og fikk svar på torsdag.

"Dear Mr. Hinna.

Thank you for contacting Dell hardware support.
I'm sorry that you are experiencing problems with your computer. I will do my best to solve the problem as soon as possible.

Regarding your issue description I will gladly send you new keyboard via courier.

Please send us your contact address and your phone number where a keyboard should be delivered.

Also I would like to ask if you are experiencing other hardware problems with your computer, just to ensure we can fix your computer on one shot to your fully satisfaction.

Please run the following test for the PC, which is essential to ensure, that there is not a hardware defect on your system.

1.Please press, immediately after starting the PC, more times the F12 key on your keyboard.

2. After pressing it more times you should be able to access the boot device menu (or boot menu).

3. Next, please insert the diagnostic CD (blue CD with white writing, RESOURCE CD or called also DRIVERS and UTILITIES) in to your upper drive.

4. After inserting it into your drive, please choose the option ONBOARD OR USB CD-ROM DRIVE and then please confirm your choice by pressing the enter key.

5. The System may ask your if you really want to boot from the CD, please confirm your choice by choosing BOOT FROM CD-ROM and then please press again the Enter key.

6. After starting the CD the system will ask you for choosing an action.

Please choose the DELL 32 BIT DIAGNOSTIC and confirm your choice.

(The system may ask you, if you want to start an memory or system diagnostic. Please choose the System diagnostic.)

7. After accessing the DELL 32 BIT Diagnostic you can choose between 4 Types of tests. Please click with your mouse on

8. On the new screen which appears after choosing CUSTOM TEST, please mark the NON-INTERACTIVE TEST ONLY (which is located on the right side of the screen)

9. If you have an other drive, please insert an CD (the best would be the Windows media, but it may be also an program CD)into it.

IMPORTANT please donÆt insert MOVIE or MUSIC Media, The diagnostic may not recognize it.

10. If the previous steps were performed, please click on RUN TESTS (located on the bottom, left side of the screen)

Please write down the error messages (which appear in new POP-UP windows) and also at which component it was found (you can see it on the left side of the screen) Thank you in advance for performing these steps and informing us about the diagnostic results."

Jeg sa at jeg desverre ikke hadde den CD'en hvor jeg var og at jeg derfor ikke kunne gjøre denne testen akkurat nå, det gikk greit og på fredag fikk jeg sendt melding om adressen han skulle sende keyboardet mitt til, etter dette sendte han meg en mail om hvordan jeg skulle skifte keyboardet på den bærbare pc'en min, instruksene var til og med med bilder, i denne mailen sa han også hvordan jeg skulle kvitte meg med den gamle keyboardet mitt. Jeg må si at dette har vært den mest hyggelige mannen jeg noensinne har snakket med på support, han var skikkelig hyggelig. P
å tirsdag kom keyboardet direkte på døren min, levert av en hyggelig mann, det er rask levering det, jeg sender meldingen på fredag og får keyboardet på tirsdag, det er utrolig bra det med tanke på at på lørdag og søndag pleier det ikke å gå raskt på noen plasser.

Så nå for ikke så lang tid siden installerte jeg keyboardet mitt og skriver denne bloggen på det nye keyboardet mitt og trenger ikke lenger å kopiere ett mellomrom og lime det inn med ctrl+v for hver gang jeg skal ha et mellomrom =)

Tusen takk Dell dere har fått en helt perfekt service!

Og nå til dere som sier at Dell har dårlig service kan jeg si at det er så feil som det kan bli, men dere kan enda si at Dell er veldig dårlige når det gjelder navne registrering og adresse registrering, jeg husker selv når jeg bestilte pc'en min og den ble sendt til meg som tydeligvis het "Vernoard" og ikke "Bernhard", og adressen var også feil skrevet, men nå var adressen min helt rett, men siden min Pc er registrert på "Vernoard", ble navnet mitt feil igjen.

Men bravo Dell =)
"Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way when you criticize them, you are a mile away from them and you have their shoes."
  • 0
OMFG! hadde jeg fått sånn servics hadde jf følt meg som en gud!

Jeg måtte vente i et halvt år på ny pc fra hp/telehuse og jeg har venta i ca 2 månder nå på å få høre noe dra telehuse angående forsikring på denna pcen her
I am a Spøkels for svingene! bare se hvor hvit je er!
  • 0
Dell reddet Pc'en min ut av BSOD via Telefon nå er det ingen slike Blåe skjermer som skremmer meg
Well butter my back and call me a biscuit!!
  • 0
Siterer Bernhard007:
Og nå til dere som sier at Dell har dårlig service kan jeg si at det er så feil som det kan bli,


Så din opplevelse av servicen feier alle andre erfaringer av banen umiddelbart da eller? Jeg hadde utrolig mange feil med Dell-dritten min, og jeg fikk elendig service til tross for garanti. Reparatøren fra Dell klarte knapt nok å skifte ut tastaturet så jeg måtte vente på en annen en. Det tok 45 dager, på grunn av litt uheldig "lag" i systemet innen jeg ringte dem nok en gang.
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Siterer Lord boms:
OMFG! hadde jeg fått sånn servics hadde jf følt meg som en gud!

Jeg måtte vente i et halvt år på ny pc fra hp/telehuse og jeg har venta i ca 2 månder nå på å få høre noe dra telehuse angående forsikring på denna pcen her


Si at du skal snakke med sjefen på telehuset eller finner du deg en advokat ^^
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Siterer Suppeelsker:
Citerer Bernhard007 g nå til dere som sier at Dell har dårlig service kan jeg si at det er så feil som det kan bli,

Så din opplevelse av servicen feier alle andre erfaringer av banen umiddelbart da eller? Jeg hadde utrolig mange feil med Dell-dritten min, og jeg fikk elendig service til tross for garanti. Reparatøren fra Dell klarte knapt nok å skifte ut tastaturet så jeg måtte vente på en annen en. Det tok 45 dager, på grunn av litt uheldig "lag" i systemet innen jeg ringte dem nok en gang.


Ja, ut i fra den servicen har alle andre erfaringer blitt feid ut av banen, det stemmer helt perfekt det suppeelsker, jeg tror virkelig at de har forbedret servicen sin nå, men jeg kan bare ha hatt hinsides mye flaks også da......
"Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way when you criticize them, you are a mile away from them and you have their shoes."
  • 0
Dell har skjerpet seg mye så tror de fleste får sånn kundeservice
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Kjempeflott at det ordnet seg for deg Bernhard007 Håper du fortsatt får like god servise ved en senere anledning om du skulle trenge det
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!