Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Protip: Kjøp xbox 360. Der får du mer enn du betaler for. Xbox systemet er stadig i forandring for å opptimalisere og utvide brukervennligheten.

Jeg betaler gladelig 500,- i året. Sony har sagt at 3.0 vil være den siste store oppdateringen, og det er synd fordi den utelater ting som burde vært fikset.
"...easy with the uzi, John Juzi"
  • 0
3.0 er siste store oppdatering I år!.
  • 0
Hadde dette problemet sjøl, før jeg byttet HDD. En kjapp og billig oppgradering sparer deg for mye strev og mas.

Betalte i underkant av 800 kroner for en oppdatering til 500GB (Opererte maskinen selv) Det ligger mange tutorials på nettet også, dersom du lurer på hvordan det gjøres.
Knurr...
  • 0
DoGRog... jeg må bare si at kanskje du bør tenke før du snakker, med en 20 gb harddisk på xboen kan du spille alle spillene du vil. Man trenger ikke å installere spillene og hva ellers er det som tar plass? Oppdateringene ? som ikke er større enn 1-3 mb per stykk. Spaceworld er siste plassen du kjøper noe og en harddisk på 120 gb koster nå rundt 900 -1000 kr
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!