Cookie

Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg har, som de som har vært på profilen min vet, en XBox 360, veldig mange bra spill til den og mange bra eksklusive spill, men ikke Valkyria Chronicles! Jeg har hatt lyst på Valkyria Chronicles siden release, alt som står i mellom meg og spillet er at det er en PS3 Eksklusiv.

Jeg har ikke noe imot Sony eller deres konsoller, det er bare det at det er mange penger bare for 1 spill eller 2. Jeg kan tenke at det å lage spill til flere konsoller kan bli dyrt for utvikleren, men hvis spillet fikk så bra tilbakemelding så burde det å lage en Xbox 360 versjon være et veldig bra økonomisk trekk, det ville nådd RPG / strategy fans som ikke har råd eller lyst til å kjøpe seg en ny konsoll.

Jeg tenker meg jeg må kjøpe meg en PS3. Har lest litt om priskuttet men må vente til jeg kommer meg til en butikk for å se om det har blitt noe endringer. Men hva skjer når jeg har lyst på Wii, jeg blir jo korrupt! :(

Beklager at det ble litt kort!
  • 0
Enig, eksklusiver er kjipt.

Jeg får heldigvis spilt Alan Wake, men er så sur for at ikke Heavy Rain kommer på Xbox 360

Så jeg føler med deg
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
Holde kjeft, slutter å oppførsel dere som seks åring, dere.. X360 har jo flere ekslusiver spill, f.eks. Mass Effect, Halo ODST, Splinter Cell Conviction, GTA IV ekstra tilleggpakk - Lost and the damned og snart Fat gay tony, Alan Wake og Fable 3- 5. Dere er heldig at MGS Rising er på vei til 360 nå (også PS3). Så slutter å klager på PS3 har ekslusiver spill, for faen!!
Jeg er like stor som Gud, Gud er like liten som meg
  • 0
Unnskyld, sa du noe? Hørte deg ikke over dunkingen av blodåren i pannen din.

Jeg klager ikke over PS3 sine eksklusive, jeg klager over eksklusive generelt, det er bare det at det jeg vil ha er ikke til XBOX, hadde det vært til XBOX hadde jeg ikke skrevet dette...Men hadde jeg hatt en PS3, så hadde jeg jo skrevet om at jeg hadde kanskje lyst på Mass Effect og syntes det var dumt at det ikke var til flere konsoller.

Jeg nevnte også at Xbox 360 hadde mange eksklusive spill. Les før du skriver.

PS: Ikke bli sint på oss fordi du ikke har xbox 360.
  • 0
Med mindre et spill synker i potensial med følge av at det er multiplatform er ekslusiver helt greit, men når spillserier på tvers blir kjøpt opp eller et spill som opprinnelig er multiplatform blir ekslusivt (Splinter Cell *kremt*) er det bare for kjipt..

Men hva er det du mener med at PS3-spill koster så mye?
Du kan forresten finne Valkyria Chronicles til bare rundt 200 kroner på Play.com, samt andre Playstation spill til 400 kr nytt..
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
Skal ikke skryte men jeg har både Xbox 360 og PS3
  • 0
HitmansBullet: Det jeg mente med at det blir dyrt er at jeg må kjøpe meg en PS3 Jeg har bare Xbox 360 atm, sitter å venter på prisreduksjonen på PS3 da

Haha fantomena, har vel ikke en Wii også? :p
  • 0
Fantomena: Skal ikke skryte jeg heller, men jeg har Wii, Xbox 360 og PS 3
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Takk gud for eksklusivitet, så får man oftere spill som stikker seg ut i mengden.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Halo 3 skulle jeg gjerne hatt på PS3..
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Eksklusive spill blir som oftest bedre - slipper konvertering og innhold tilpasset til flere konsoller.
En Fuego!
  • 0
I teorien er det få gode sider med eksklusivitet, men det har vist seg at jaget et eksklusiver ofte fører til bedre spill. Både fordi spillene blir satset godt på økonomisk, men også fordi utviklerne kan forholde seg til en konsoll og utnytte den mest mulig uten å ofre en tanke for de andre.

Selv kjøper jeg som oftest alt uansett så for meg er ikke eksklusiver noe problem.
This is great banter, it really is.
  • 0
Siterer The Dark Knight:
Holde kjeft, slutter å oppførsel dere som seks åring, dere.

Er ikke en typisk seksåring litt mer egoistisk og vil ha alt for seg selv? Jeg og jon_melon ønsker like spill til begge konsoller, så det gjør oss vel hakket mer modne enn deg.
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Siterer Suppeelsker:
Citerer The Dark Knight:Holde kjeft, slutter å oppførsel dere som seks åring, dere.

Er ikke en typisk seksåring litt mer egoistisk og vil ha alt for seg selv? Jeg og jon_melon ønsker like spill til begge konsoller, så det gjør oss vel hakket mer modne enn deg.

Skaff deg begge konsollene. Tenkt deg prisen vist det ikke var noe eksklusiv på spill 1500 per SPILL?!
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Selv synes jeg det er synd med eksklusiviteter, men det er nok et nødvendig onde for å fremheve de forskjellige plattformene. Jeg kunne mer enn gjerne ha tenkt meg Forza-serien til f.eks. PC eller hva med Gran Turismo til PC (noe som faktisk vurderes etter rykter jeg har hørt).

Det beste hadde om alle spillene hadde blitt lansert til de forskjellige plattformene, selv om det ikke hadde gjort plattformene så spesiell ovenfor hverandre.

En god liten blogg dette her Hazitakina
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
og fjerne eksklusive spill blir akkurat det samme som og fjerne alle konsollene på dagens marked untatt ett.

ergo, forvinner eksklusiviteten forsvinner priskrigen på konsoller og spill samt de mange forskellige orginale og artige småspillene som hver konsoll kan tilby i dag da de også spiller en rolle i kampen om konsollene.
Alt som har en begynnelse, skal ha en slutt!
  • 0
Eksklusiver har det vært siden tidenes morgen, og det syns jeg er helt ok. Det som ikke er noe gøy er at vi mest sannsynlig aldri får se Yakuza 3 eller 4 på engelsk

Jeg hater når de ikke slipper knallbra spill over hele verden :-/
Ralph Wiggum "Super Nintendo Chalmers? I got carsick in your office"
  • 0
"Jeg hater når de ikke slipper knallbra spill over hele verden :-/"

Ditto!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!