Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Enn det? Etter å ha lest nyheten til Jon Cato skjønner jeg bare mindre og mindre. Hvorfor i heiteste huleste kan ikke Microsoft shippe ut Alan Wake nå som det er ferdig? Det er jo ferdig for gods sake! Et spill vi "alle" gamere har ventet på og likevel må Microsoft være så kjedelige at de ikke lanserer spillet i år. Faktisk vi vente til neste år (første kvartal neste år - kanskje senere) før vi kan slå kloa i spillet. Jeg blir så irritert og kan ikke skjønne hvorfor man venter. Spillet ville jo ha solgt i bøtter og spann og spesielt om de hadde ventet til rundt oktober/november med lanseringen...

Er det finanskrisen som gjør at spillene har blitt utsatt. Tror spillutviklerne og spilldistributørene at de ikke vil selge like godt på grunn av finanskrisen? Jeg bare spør meg jeg. For flere studier har sagt at folk faktisk kjøper mer spill/film enn normalt i krisetider, på grunn av at prisene er mye lavere enn f.eks. sydenturer, nye biler, hytter m.m.

Jeg vil ha Alan Wake og ikke neste år - så mitt spørsmål går da til Remedy og Microsoft - hvorfor vente mer lanseringen i og med at spillet er ferdig utviklet?

Jeg vil også ha en ikke konvertert PC-versjon, men en spesiallagd versjon av spillet!
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
De vil ikke konkurrere med hva det nå er som kommer ut nå. Et marked med lite konkurranse=PROFIT.
Gaffeltruckdriving maaaaaaan!
  • 0
Tja - men tenk på alle de store spillene som er utsatt til til begynnelsen av neste år og her kan jeg nevne blant annet Bioshock 2, Mafia II, StarCraft II samt en haug med andre spill...
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Spillet blir finpolert nå. Det er bare bra spør du meg, husk at det ikke 1 gang er sikkert at det kommer en pc versjon. 360 kommer først uansett.
If you are afraid of dying, please stay away from me :)
  • 0
Tror nintendofreak her rett, de slipper ut spillet til neste år pga det slippes så mange stor spill på denne tiden. Siden det slippes ut neste år så har de også mye tid til å finpolere spillet sånn at spill opplevelsen skal bli perekt!
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Siterer nintendofreak:
De vil ikke konkurrere med hva det nå er som kommer ut nå. Et marked med lite konkurranse=PROFIT.


Nå tilbyr vel ikke første kvartal av 2010 så mye mindre konkuranse da. Men nå er vel kanskje planen å vente så lenge til som neste mai-juni.

Angående en PC versjon tror jeg du i det hele tatt skal være glad om det kommer. Alan Wake er vel mer eller mindre eksklusivt til 360 nå?
This is great banter, it really is.
  • 0
Jeg gleder meg skikkelig til Alan Wake, og håper det blir veldig bra til 360.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Halo 3: ODST var jo ferdig i Mai eller Juni engang...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Dette minte meg om barneskolen: Vi sa til sløyd læreren: "Vi er ferdige" "NEI DET ER DERE IKKE, DU KAN JO FÅ ET SVÆRT SÅR AV Å KUTTE DEG PÅ DENNE KANTEN! PUSS DEN NED!!!" Jeg ser en likhet!
Decyfered!
  • 0
Bare fordi et spill er ferdig betyr det ikke at spillet ikke har fult av feil. Slike nyheter er egentli bare positive siden dette gir utviklerne mer tid til å teste gjennom spillet etter feil som vi spillere kanskje har funnet i stedenfor.
Godt å vite at ikke dette spillet er innenfor et tidspress som mange andre spill.
  • 0
det er lurt at de polerer spillet. vær tålmodig
Det er bedre å putte nesa si i andre's sine saker, enn å putte andre's saker i nesa ;)
  • 0
Jeg tror det er mye pga at ODST kommer snart, i tillegg til Forza 3 (er ikke MS utgiver der og?). Så de vil ikke at de tre spillene skal konkurere mot hverandre.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
.. ..
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Jaja... La oss bare være glad for at spillet faktisk kommer! Remedy vet nok hva de gjør. I believe in Sam Lake.
Det er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det!
  • 0
Det er jo bare dumt å vente nå. det ser jo så bra ut
Jesper. -- Mobo: MSI Z97 G5. PCU: Intel i7-4770K. RAM: Corsair 16GB. GPU: Geinward GTX 660Ti 2GB. SSD: Intel 240 GB. HDD: WD 3TB. Tower: CM Storm Scout 2 Advanced. Monitor: BenQ LED RL2455HM (x2). Keyboard and Mice: Steelseries. Headsett: Qpad QH-90.
  • 0
  • Zuil
  • Zuil
"Jeg vil også ha en ikke konvertert PC-versjon, men en spesiallagd versjon av spillet!"

Helt enig, fuel ble helt ødelagt på denne måten. Ikke at det var verdens beste bilspill, men det KUNNE vært morsomt hvis det ikke hadde blitt konvertert.

Den nyeste Harry Potter-filmen ble utsatt for nettop dette. Som fra nå av heter: Utsatt-selv-om-produktet-er-ferdig-og-hvorfor-det-dustete-utvikler
e-syndromet
  • 0
Egentligen så borde spelet skjutas upp till sommaren 2010, då konkurrensen är som lägst. Problemet är väl att Remedy skapat en situation där fler uppskjutningar skulle innebära att folk tappade intresset för spelet än mer. För svalnat har det allt.
.
  • 0
Siterer M95-N95:
Egentligen så borde spelet skjutas upp till sommaren 2010


Og det er vel også det som ser ut til å være planen til MS. Releasen er vel nå satt til Q2 2010 noe som vil si at det blir utgitt tidligst i April, men kan også drøye helt til juni.
This is great banter, it really is.
  • 0
Vi får håpe og tro at utviklerne benytter sjansen til å forbedre og finpusse spillet.
En Fuego!
  • 0
Kunne ikke vært mer enig Bernt Erik.
Go ahead, make my day
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!