Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Etter mye trøbbel (problemer med kabelen som skulle vise bildet fra pcen til tv skjermen) fikk vi endelig sett Ringenes Herre To Tårn. Som forventet var filmen genial! Men nok om det.

Nå er det LAN og vi åpnet med Company of Heroes, èn runde tok hele 49 minutter! Senere har vi planer om å spille Warcraft 3 og Company of Heroes igjen.

Noen som vet om noen gode "customgames" for Warcraft 3? Slike som er laget av andre spillere? Personelig så går det mest i Dota og Risk.

Lagt til 2009-08-16 01:24:
jeg glemte og ta bilde så bildet er ikke tatt fra da vi spilte, men hentet fra google.no.
hoho :)
  • 0
Alltid hyggelig med LAN med venner Lenge siden jeg har hatt ett, må prøve å få et LAN party snart. Dere får kose dere
  • 0
det burde du, LAN er alltid like morro

takk skal du ha
  • 0
men mine venner kan bare prøve å utfordre meg i MW1 og det kommende MW2, da sliter de i og med halve vennegjengen min er WOW-heads
  • 0
hehe, hvis de aldri har spilt det før så har de jo ikke sjangs

har en god del venner som spiller wow selv jeg, de LANer mye de og, men da spiller de bare wow da
  • 0
LAN er moro og selv liker jeg å arrangere store LAN-partyer og se gamere kose seg gløgg i hjel på LAN
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Footmen-Frenzy (WC3)
  • 0
  • Missing Avatar
  • ISAF
Ooo nice, CoH er eg meget bra LAN spill. Hvilket av de tre spillte dere???
Tungur Knivur
  • 0
vi spilte det første, men vi har planer om å kjøpe
company of Heroes: Tales of Valor, til neste LAN party
  • 0
Har faktisk akkuratatt fått dilla på COH igjen, når der er spilltørke så får man tid til å besøke gamle favoritter!
  • 0
  • eppi
  • eppi
prøv ut dota=D
eller Heoes of Newerth som e ett nytt spel som e likt dota, men me oppdatert gameplay og grafikk (ikje någen wc3 mod)
Sk8 is a job, I love it
  • 0
så litt på Heoes of Newerth på youtube nå, så ganske morsomt ut
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!