Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Hei GR, Ikke bli sur men dette blir en kort - middels lang blogg xD

Lurte på om noen her har Forhånds bestilt spill fra CDON.com å fått de i postkassa hjem på releas dagen eller om man mp vente noen dager etter releasen , Eller om dere vet om noen brae Nettsteder der jeg kan forhåndsbestille å at det kommer på realesen :)

mvh Blackwell aka LeShop
Everyday I'm Hustlin'
  • 0
De gangene jeg har forhåndsbestillt spill på cdon så har jeg fått spillet en dag før release Og alt fra cdon kommer i postkassen så lenge det man har bestillt passer i postkassen
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Yay MW2 Hardend edition , here we go
Everyday I'm Hustlin'
  • 0
  • BrUS
  • BrUS
"Hardened Edition"... er det den man får "infrarøde briller" med? xP
Beasts all over the shop... Sooner or later you will turn into one of them.
  • 0
Nope , Bare sånn stål box

Den du mene e Prestige edition xP
Everyday I'm Hustlin'
  • 0
Du får alt du forhåndsbestillte en dag før release, men en ting du må passe på er at hvis du har fått noe og bestiller noe mer, er at du må betale regninga først eller så får du aldri det du bestillte etter på.

Et annet sted du kan forhåndsbestille på er gamestop, men det må du gjøre i butikken. De ringer deg med en gang de har fått produktet.Eller du kan bestille på den engelske siden til gamestop, der har de mye fett.
  • 0
OK, Bestiller mest sannsynelig fra CDon, Siden jeg ikke kan dra til butikken i byen siden det kommer midt i skoletia :p Derfor bestilller jeg dt
Everyday I'm Hustlin'
  • 0
Har aldri bestilt noe fra cdon, eller jo, jeg bestilte jo CoD Mw2: Hardened edition. Får håpe jeg får den på release dagen (eller før)
Jesper. -- Mobo: MSI Z97 G5. PCU: Intel i7-4770K. RAM: Corsair 16GB. GPU: Geinward GTX 660Ti 2GB. SSD: Intel 240 GB. HDD: WD 3TB. Tower: CM Storm Scout 2 Advanced. Monitor: BenQ LED RL2455HM (x2). Keyboard and Mice: Steelseries. Headsett: Qpad QH-90.
  • 0
CDON er bra, Komplett er ikke så bra. Jeg bestilte Socom Confrontations + PS3 Headset lenge før det skulle komme, det kosta 300-400 på Komplett. hmm, billig tenkte jeg. men spillet ble bare utsatt igjen og igjen til jeg avbestilte det. mistenker at de hadde satt inn feil pris...
  • 0
Når jeg forhåndsbestiller fra CDON så pleier jeg faktisk å få spillene en dag eller to før release!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Håper jeg får det en dag før release, fordeom jeg bor i tromsø ... Litt dumt at de i oslo å sånn får det tidligere enn oss i nord norge
Everyday I'm Hustlin'
  • 0
Når du forhåndsbestiller så får du det på realease.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
platekompanie eller gamzone... se hvem som har det på lager, de som har det sender det i løpet av 2-5 dager.

(se også hvem som er blilligst)

men de som har xbox 360 kan jo bare kjøpe det å spille det etter en time =D
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Du får det som regel etter 2-5 dager etter bestilingen rett i postkassa vis pakka ikke er så stor at den ikke passer i postkassa da. Da blirn sendt til nærmeste sted det er en post terminal
I am a Spøkels for svingene! bare se hvor hvit je er!
  • 0
Prestige Edition here i come, du burde også sjekke ut HVM.com
Veldig god butikk når det gjelder spill,film, musikk . Du finner nesten alt der
  • 0
Du kan forhåndbestille hos EB games siden uncharted 2 og andre ekslusive spill. Bytt inn 2 spill så kan du få en av de forhåndsbestilte spill for 1 kr. Det er bra deal hvis du har kjøpt to spill verdi 100 - 150 kr hver.
  • 0
Når dere snakker om MW2. Er det ikke prestige edition man får nattkikkert på???
(\__/)ARTEFACTS SENT TO THE SKIES TO CONTROL ALL NATIONS TO MAKE US OBEY A HIDDEN CRUSADE DO NOT HELP THEM (\__/)
  • 0
  • Zuil
  • Zuil
Hos Gamezone fikk jeg et spill 14 dager før release i Norge
  • 0
CDON er veldig flinke til å ikke få fram spill til release.
....eehhhh...lol
  • 0
Når du forhåndsbestiller eit spill fra CDON så kommer det sannsynligvis i postkassen dagen den kommer ut.
  • 0
Mine erfaringer fra Wii Us forhåndssalg var negative. Jeg fikk en mail på lanseringsdagen om at den kom til å bli forsinket. Det var kun flaks at jeg fikk tak i en likevel. Jeg forhåndsbestilte også et spill som kom dagen etter. Forhåndsbestilling av konsoller er kanskje noe særegent, men jeg gir ikke Cdon pluss i boka etter dette.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Har kun hatt en negativ opplevelse med Cdon og det var en bok jeg bestilte fra de som de visstnok skulle få inn etter maks 5.dager men det gikk over 2.uker før jeg fikk vite at de ikke visste når de fikk den inn,så valgte og avbestille den.

Ellers så har jeg bare hatt positive opplevelser med de og har bestilt/forhåndsbestilt både spill og dvder fra de.Det har tatt alt fra 1-3.dager til jeg har hatt pakken oss meg.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!