Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg er en av de som fortsatt liker å se på vanlig TV. Altså tradisjonelle TVkanaler med reklame, nyheter, dokumentarer, talkshow og filmer. Jeg har ingen innvirkning på hva som blir sendt og når det blir sendt, og må bare innrette meg etter sendekjema. Det er av og til deilig å bare switche igjennom kanalene å slippe å planlegge kvelden med innkjøp av DVD eller lignende.

Det er dog noe jeg har stusset lenge over. Hvorfor i Satan helvete greier TV2 konsekvent å sende alle storfilmer etter klokka 12, aller helst sånn i 2-3 tiden om natta?

I kvelden sendekjema kan man se at TV2 søren meg har greid å sette opp Ringenes herre klokka 2.30 ( ferdig 5.45). De greier å få tak i en storfilm i sommer også greier de å sende den langt utover normal sendetid. Jeg har sett filmen før så akkurat i dette tilfellet bryr det meg ikke, men ellers er det utrolig irriterende å se at en film som jeg alltid har hatt litt lyst til å se skal begynne midt på natta.

Kanskje det er billigere, Kanskje TV2 er skutt i hue. Hva vet vel jeg. Idiotisk er det uansett.
This is great banter, it really is.
  • 0
E9
"Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."
  • 0
TV2 har ikkje reklame mitt i filmene sine.. De tjene ikkje mye penger på reklame midt om natten, siden ingen e villige te å betala for å ha reklame så seint. Derfor sende de filmene om nattå, så de får ha nok av reklame om dagen.. idiotisk spør du meg..
  • 0
La merke til det jeg også. Tenkte liksom at hvem faen er oppe hele natta for å få med seg Ringenes Herre. Nå vet ikke jeg om TV2 har sendt forløperne til Atter en Konge, men hvis de ikke har gjort har de skutt seg selv i foten. TV-kanaler pleier som regel å sende filmene sine i kronologisk rekkefølge.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Helt enig her. Det er fucka at TV2 sender de beste filemr og serier sent mange ganger. Sånn er det imidlertid på andre kanaler også.
Tilfeldig tekst
  • 0
Du traff spikeren på hodet der for jeg har lurt på det samma i flere timer nå. Hvordan i huleste er det mulig å sende slike filmer så seint? Jeg har kommet frem til det at de ikke kunne sende den før på grunn av faste ting som er på TV på fredager. Men likevel, ærlig talt det er da måte på hvor seint de kan sende ting.
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Det er passe dumt ja. Kan ikke forstå vitsen med det selv. Noen ganger har jeg faktisk lyst til å se en av de filmene, og da får jeg jo så godt som ingen søvn
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Vill nå heller si at dette sier seg selv, de sender ikke filmer som de ikke har reklame pause i mitt i prima sende tid, hadde vært komersielt selvmord.
  • 0
Siterer Bratiz:
Vill nå heller si at dette sier seg selv, de sender ikke filmer som de ikke har reklame pause i mitt i prima sende tid, hadde vært komersielt selvmord.


Så hvorfor ikke ha reklame? De fleste kanaler har da det. Det hadde tross alt vært bedre enn alternativet. Tror de liksom at de gjør oss en tjeneste ved å ikke ha reklame og heller sende filmen langt etter normal leggetid? Gir ingen mening uansett hvordan du snur og vender på det.
This is great banter, it really is.
  • 0
Joda, det er jo dumt, men ingenting å hisse seg opp over? Alle har sett Ringenes Herre uansett likzm.
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
Sant nok FanzyPanzy. Men det har vell også noe med det Espectro sa, at de har faste ting hver fredag. Men da lurer jeg på. Nesten alle tv kanaler har helt forbanna lite å sende på lørdagene. Det er de verste tv programmene og filmene som går da. Hvorfor satser ikke noen på å ha en lørdag hvor de sender gode filmer helg etter helg. Dette vil jo til og med trekke pensjonistene vekk fra NRK!
  • 0
Siterer 42:
Joda, det er jo dumt, men ingenting å hisse seg opp over? Alle har sett Ringenes Herre uansett likzm.


Les bloggen så ser du at jeg også har sett LOTR ( mange ganger også). Å ja det er sikkert ingenting å hisse seg opp over, og i RL gjorde jeg vel heller ikke det, var vel mer en morsom dumhet som jeg følte for å påpeke.
This is great banter, it really is.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Hadde tenkt å se The Butterfly Effect i kveld, men orker ikke å sitte oppe til klokka 02.25.

Lagt til 2009-08-08 02:42:
Oh.
You're sleeping over, right?
  • 0
Det som er rarere er når de bestemmer seg for å sende barnefilmer til det tidspunktet. Det er en utrolig idiotisk ting å gjøre det.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Jaja Fanzypanzy.. men det blir jo en prinsippsak da.. Fatter liksom ikke hvor korka i hue det går ann å bli
  • 0
Greit for oss som jobber turnus da....
  • 0
Du er heldig JTB som har mulighet til å ta opp i det hele tatt
Her sitter jeg og fortviler og prøver og holde meg våken dersom jeg har fri dagen etterpå.. Det ender som oftest med at jeg sovner før eller midt i filmen med tv'en på xD
  • 0
Kanskje de en sjelden gang sender filmer midt på natta slik at de få menneske (meg blant annet) kan se filmer når vi liker det.
Jævelhøns
  • 0
Siterer Baardern:
Kanskje de en sjelden gang sender filmer midt på natta slik at de få menneske (meg blant annet) kan se filmer når vi liker det.


Hvorfor skal du se filmer hele natta? Greit hvis du jobber skift eller av en eller annen grunn blir tvunget til å sitte oppe, men for normale mennesker er det ikke bra å sitte oppe hele natten uten grunn.

Og det er ikke en sjelden gang, men snarere som oftest (i TV2 sitt tilfelle) at filmene blir sendt alt for sent.
This is great banter, it really is.
  • 0
Hvorfor skal du se filmer hele natta? Greit hvis du jobber skift eller av en eller annen grunn blir tvunget til å sitte oppe, men for normale mennesker er det ikke bra å sitte oppe hele natten uten grunn.

Nettopp, for normale mennesker er det ikke vanlig å sitte opp hele natta uten grunn, men TV2 har laget ett tilbud til oss unormale også.
Jævelhøns
  • 0
De sier noe der fanzypanzy, men TV2 har det med å sende "reprisefilmer" sent og Ringenes Herre filmene har de sendt flere ganger tidligere.

Men en liten trøst til filmer som sendes sent - de filmene ha sjelden alt for mange reklamene

Jeg liker best å se filmer på natten og trives med det
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
digg! storfilmer om kvelden GENIALT
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Siterer Baardern:
Nettopp, for normale mennesker er det ikke vanlig å sitte opp hele natta uten grunn, men TV2 har laget ett tilbud til oss unormale også.


Bortsett fra at de glemte å lage et godt tilbud til oss som har noe som kan gå inn under en god døgnrytme. Og istedet valgte å sende lageret av oppsamlede B filmer. Litt som at NRK skulle sendt danseband jukeboks midt i beste sendetid på fredagen fordi de ville lage et tilbud til de skrotingene som ikke får sett den på formiddagen. Hull i hode, begge deler.
This is great banter, it really is.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!