Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Høsten nærmer seg. Sommeren fikk for meg såvidt begynt, og jeg gruer meg såklart til skolestart, vind, kulde og vått vær - alt denne dødsens årstiden har å by på. Men én dato har jeg å se fram til. 1. september. Hva er så spesielt med denne datoen, spør du?

#1: Jeg flytter til et over dobbelt så stort hus, bare et par gater bortenfor huset jeg bor i nå.

#2: Fanta Lemon kommer endelig til Norge.

Noen sitter sikkert for seg selv og tenker "Gammelt nytt", «Bry meg ikke», eller noe sykt som «Æsj, den brusen er ekkel!», mens de fleste kanskje aldri har hørt om drikken. Og det er også synd, fordi det er den beste brusen noensinne! En sterk gul-grønn, sprudlende farge, frisk sitron-smak, og "Fanta Lemon" klistret på flaska... Bedre kan det absolutt ikke bli. Brusen er som sagt foreløpig ikke mulig å få tak i i Norge, men jeg har drukket brusen uttalige ganger i utlandet, senest i år da jeg var i Italia. Og den er like god hver eneste gang. En tur på stranda uten, blir ikke det samme.

Alt startet med en Fanta Lemon-fanatiker som meg selv. Fyren var så genial at han opprettet en facebook-gruppe. Enkelt nok: han gjorde en avtale med Coca Cola. Denne avtalen gikk ut på at hvis han klarte å få 25 000 medlemmer i gruppa, skulle Fanta Lemon komme til Norge. I år!

Gruppa har for øyeblikket 28 304 medlemmer. Og hvis du er rask i hodet, klarer du å regne ut at 28 304 - 25 000 = 3 304. Et positivt tall!! And that means... At Fanta Lemon vil komme til Norge i år. Dere trenger ikke å hamstre flaskene fra sydenturene lenger, folkens. 1. september, oh happy day!
En Fuego!
  • 0
Brusen har hvert i Norge før så ikke noe big whoop egentlig. Den ble fjernet fra det norske marked pga dårlig salg
If you can't duck it then fuck it
  • 0
Lenge siden? Ganske mange tusen som vil ha den nå i hvert fall ^^
En Fuego!
  • 0
ja den har vært her, fanta er god brus, jeg liker exotic best, men vil like å se lemon tilbake i hylla igjen det er ikke veldig lenge siden den var i norge. var det ikke litt etter exotic kom for første gang? men nå er jeg dårlig til å huske hvilket år hva skedde :/
  • 0
Har nok vært i norge før ja. Ble litt lei meg da den forsvant....



Akkurat som Vanilla Coke
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Det jeg savner mest er Mountain Dew. Bedre brus får man ikke tak i.
Jeg sparker rompe
  • 0
Hehey! Den eneste fantaen jeg synes er like god som Cola!
Gaffeltruckdriving maaaaaaan!
  • 0
Aldri smakt den, men den ser dritgod ut! Gleder meg
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
Yes! Jeg drakk den hele tiden da den var ute i Norge. Kan ikke vente!
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Savner Pepsi Twist, Pepsi X og Mountain dew.
Noen som spiller Animal crosssing new leaf her?
  • 0
Den er god! gleder meg
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
Mountain dew kan kjøpes til blodpris på deli de Luca. Har lyst på cream soda
Mother! Time to GO!
  • 0
Oooh, den har jeg aldri sett *glede seg*
  • 0
Jonaskram: Så du likte Coca Cola Vanilla du også? Kjenner bare en utenom meg som likte den
En Fuego!
  • 0
Pffftt..den der kan du handle i sverige ANY time

Pepsi twist...det er digg brus det, tror jeg drakk rundt 3-4liter med det når jeg var i Hellas
Fem-stjerners medlem
  • 0
Det er litt diggere å gå 5 min til butikken for å kjøpe, enn å kjøre over en time da, fattigmann ^^
En Fuego!
  • 0
Oioioioi! Herlig - elsker brus med sitronsmak Takk for gode nyheter Gamer123
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Jaa!! Namnamnam^^
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Urge er nesten den eneste brusen jeg drikker.
Men takk for nyheten da Gamer123!!
  • 0
Grratulehei.
  • 0
Gief back Mountain Dew, says i...Men Fanta Lemon blir jo konge. Den er jo tross alt veldig god^^
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Fanta Lemon er digg, men jeg håper på at Pepsi Twist kommer til Norge.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
^^

Hører mange snakker om 'Pepsi Twist'. Har jeg faktisk aldri hørt om. Kan skyldes at jeg bare drakk saft som liten xD
En Fuego!
  • 0
Dette er en syden brus. Drikker den hele tiden i syden. Er så digg i varmen.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Grattis med nytt hus
Just kill him with your awesome
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!