Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Begynte for ca. 10 min å undres litt over at ingen spill, INGEN spill er perfekte! Mange anmeldere verden over gir spill topp karakterer som 10/10, 100/100 osv. Men jeg mener konstant at de ikke kan gi spill toppkarakter og da mener jeg alle spillanmeldere selv GR og Spillmagasinet for ingen spill er perfekte!

Alle spill, uansett hvilket spill det er så mangler det en eller annen ting eller det er noe feil med det. Ok, la oss ta mesterver-spillet Oblivion fram for oss. Mange sier det er tidenes beste spill som kanskje er sant. Men mange sier også at det er helt perfekt, noe det nemlig ikke er. Jeg har hatt maange timer med Oblivion på PC`en min. Og Oblivion er absolutt IKKE perfekt. Oblivion har bugs, glitcher, stive animasjoner, pop-ups og kort main quest line.

Noe som tar seg for meg er at folk gir et spill toppkarakter fordi de blir helt slukt av spillet og at de ikke greier å ta seg for minusene i et spill. De lar hjernen stenge ut minusene og feilene spillet har og tar kun inn alt det gode spillet har å by på. Her er en sitat fra en brukeranmeldelse jeg vil holde anonym: " Jeg elsker dette spillet. Spillet er bare så perfekt og bra at jeg virkelig elsker dette spill!!! Perfecto!".

Nå skal jeg ta for oss Halo 3! Halo 3 er som sagt slutten på et av tidenes største spilltrilogier om Haloene og Master Cheif. Mange sier at spillet er absolutt helt perfekt og et av tidenes største spill noensinne. Men er spillet det? Nei! Det er mye folk glemmer når de spiller Halo 3. Det er grafikken var ikke "neste generasjom". Jeg skal ikke si at Halo 3 er dårlig for selv synes jeg det er et veldig bra spill. Men det er ikke perfekt!

Det er alltid man ser spill som er kritikerrost helt opp til skyene og har fått toppkarakter mange plasser. men jeg synes virkelig anmelderne burde stramme et lite grep nå. For ingen spill er perfekte (til nå). Alle spill mangler en eller annen ting, alle spill har småfeil aka bugs eller noe annet.

Denne bloggen var ikke får å sie mot noen eller være slem mot fans mot topp-spill. Bloggen var bare for å sie at ingen spill er perfekt.


No games have been perfect, but maybe it will get a game in the future that is perfect? Time will tell!
  • 0
Det går ikke ann å lage noe perfekt, en vil alltid finne noe å sette fingeren på om man leter
  • 0
Smartesteste bloggen på lenge!!1!
  • 0
Den setningen var kanskje ikke den "smartesteste" setningen på lenge, heller, Buffet

On topic: Du har rett. Ingen spill er perfekte. Men ingenting er perfekt heller! Så man kan ikke dømme etter det 'perfekte' da ingenting er perfekt. Men du har et poeng
En Fuego!
  • 0
Gamere har så forskjellig smak og liker så mye rart at det er alltid noen som ikke vil like det
  • 0
10/10 = Mesterverk

10/10 er ikke perfekt, men et mesterverk
If you are afraid of dying, please stay away from me :)
  • 0
Så klart er ingen spill perfekte, ingen som noensinne har sagt at 10/10 er perfekt
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
Jeg har spilt mange perfekte spill, jeg. Nesten alle Zelda, Mario og Metal Gear Solid-spillene. Tror bare du er for kresen, eller har spilt for lite spill.
  • 0
Oblivion var for ensartet, bethesda har bevisst om og om igjen at de
1: ikke kan lage physics engines
2: AI
3: karakter modeller
4: og nå i det siste, kreative verdener, fallout3 som et unntak, men oblivion, nejjjj.
  • 0
Hva skal man med ranking system om man ikke kan gi høyeste poengsum til et spill. Ingenting er vel perfekt i denne verdenen.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer BioBouy:
Gamere har så forskjellig smak og liker så mye rart at det er alltid noen som ikke vil like det


Kan jo hende at spillene er perfekte for den enkelt person... Kanskje alt det de liker i et spill, er i det spillet... Kanskje de liker alt som er minus med Oblivion... Tho det er små sannsynligheter...
Decyfered!
  • 0
Ein gir jo karakterer ut i fra hvor gode spill KAN bli. Altså med bugs osv. Ingen spill er perfekte, nei. Derfor får de spillene som er så nærme perfekt som mulig 10/10.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!