Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

  • Zook
  • Zook
R.I.P.

Du skrev de morsomste anmeldelsene, må jeg si!
You're sleeping over, right?
  • 0
Ha det lykke til videre Du må jo sjekka GR av og til
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Veldig overraskende! Men lykke til videre og håper du ikke glemmer GR helt.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Nei'a! Vi kommer til å savne deg CT!

Alle sammen: 3 ganger hurra for CT!!

Hipp hipp HURRA, hipp hipp HURRA, hipp hipp HURRA!!!
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Syntes synd på han som må ta over jobben etter deg Tror ikke det blir så lett å innfri den knallgode jobben du har gjort

Ønsker deg riktig god bedring videre! Det har vært aller tiders å lese arbeidet ditt!
"The human race has one really effective weapon, and that is laughter." Mark Twain
  • 0
Dette var forferdelig trist! Jeg hadde ikke forventet dette, men jeg håper likevel alt går bra videre. Du vil bli savnet. Lykke til videre!

GR vil nok aldri være helt det samme, men jeg har troen på Magnus Tellefsen.
All work and no play makes zatzinki a dull boy
  • 0
Kommer til å savne deg stort CT!
Du har gitt masse til dette bladet og vært med å forme det til det suverene bladet det er!
Jeg ble først leser for ca. 2 år siden, men allerede fra første blad (jeg leste) så jeg at du skrev supert og var en strålende anmelder som jeg helt klart ville lese mer av.

Det er klart vi fortsatt er i gode hender, med både Jon Cato og Tellefsen i hus, men Gamereactor vil fortsatt miste en del av seg, en del som har vært med fra så godt som starten. Dessuten sitter vi nå igjen med to "gamlinger" ( ) i ledertrøyene!!

Men, men vi skal nok klare oss.
Jeg ønsker deg beste lykke med videre utdanning og videre liv.
Håper vi fortsatt kommer til å se mer til deg da!
(skal se etter i VG i høst! )

Ha det bra Carl Thomas Aarum!
Ja... Ehm... Hva skal jeg si?
  • 0
Shit, jeg ble litt lei meg når jeg hørte om det.
Du vil bli savnet.
  • 0
Lykke til videre i livet da
Big Lawls. Very big ones...
  • 0
Dere er ikke alene om å savne Carl Thomas. Han har vært en tro Gamereactor-tjener. Han har jobbet målbevist og godt. Jeg er glad for å være en av de som valgte Carl Thomas som redaktør da Jon A. Bjerk gikk bort.

Jeg ble kjent med Carl Thomas via Jon A. Bjerk og visste at han var den rette til å ta over Gamereactor-skuta. Jeg fikk også gleden av å jobbe veldig tett på Carl Thomas og sammen med resten av redaksjonen satt vi 24/7 og snekret sammen Gamereactor-magasiner, noe jeg likte veldig godt.

Så til slutt kom Jon Cato og tok over styringen og du Carl Thomas fikk en redaksjonssjefs-jobb som du taklet veldig godt. To år på rad ble vi i Gamereactor kåret til det beste spillmediet og det er takket være jobben du har gjort i tillegg til resten.

Nå er en ny æra her og CT som jeg ofte kalte deg, får noe nytt å holde på med. Utdannelelsen er glimrende og jeg tror dette vil passe deg veldig godt. Du trenger ikke å være redd for fremtiden med de erfaringene du har å stille med.

Med dette vil jeg ønske deg lykke til og håper du får det fint i tiden fremover. Jeg er imponert over det du har gjort og du vil alltid være den personen som "reddet" Gamereactor da vi plutselig manglet en redaktør. Tusen hjertelig takk Carl Thomas/CT og kos deg videre min venn
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0


Vil savne anmeldelsene dine.
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Lykke til videre

Du gjorde en flottt jobb i GR
  • 0
Flotte ord bernt
All work and no play makes zatzinki a dull boy
  • 0
Vell satan, lykke til skal du ha

Det var vell ikke tilfeldigvis kaken til madamen til Jon Kato? (Nei vent lit, de pleier å se bedre ut)
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Fortjener vel bedre (mer ) kake?
Takk for innsatsen og stå på videre

Enig med zatzinki, Bernt Erik setter gode ord på Carl Thomas' betydning.
  • 0
Hadde det bra Carl Thomas, og stor takk for alt du har bidratt med til GR!
Gleder meg til å lese dine fremtidige anmeldelser i vg!
"I'm a dude, playing dude, disgusied as another dude!"
  • 0
Er det mer kake igjen?

Good luck.
You are of the undead. Forever without hope. Forever without light.
  • 0
Så jævlig kjipt da! Ja ja, du får ha lykke til videre.



... Snufs.
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
Lykke til videre! Må spill altid stå deg nær!
  • 0
Lykke til videre Carl Thomas. Det vil bli rart uten deg.
Tilfeldig tekst
  • 0
Bye bye CT. Du vil bli savnet, så håper du dukker opp med en blogg av og til her på GR
Ja, det er meg.
  • 0
Damn it! Lykke til videre Jan...EHEm Eh...CARL-Thomas
Carpe Noctem
  • 0
Lykke til som frilanser i VG, Carl Thomas (:
  • 0
Kommer du fortsatt til å være på GR?

Jaja lykke til videre.
  • 0
Først jon cato og nå Ct
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!