Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

skisse 1
According to the evolution theory,you are all a bunch of retarded fishfrogs.-south park
  • 0
Skisse 2 ser mest gamereactorsk ut
Carpe Noctem
  • 0
Skisse nr. 1 Mye bedre samspill av farger, samt at Gamereactor logoen smelter perfekt inn sammen med resten av forsiden. De to andre forsidene minner meg mer om de eldre og mer simple Gamereactor forsidene.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Slenger meg på og sier skisse nummer 1.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Helt klart #1
  • 0
skisse 1
Det er bedre å putte nesa si i andre's sine saker, enn å putte andre's saker i nesa ;)
  • 0
Skisse nr.1 tror jeg vil være det beste valget... alle vet hvem batman er og dette coveret er æer mysttisk og trekker kanskje mer nye lesere mot det...

Lagt til 2009-07-24 14:06:
Skisse nr.1 tror jeg vil være det beste valget... alle vet hvem batman er og dette coveret er æer mysttisk og trekker kanskje mer nye lesere mot det...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Skisse 2
  • 0
Skisse 1
  • 0
Skisse nr.1
Den som faktisk minner om Batman dah.
Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines.
  • 0
ta #1 Den syns jeg er mest spennende og øyenfallende. #2 så litt kjedelig og "firkantet" ut for min del og #3 blir litt feil motiv når det er batman som annonseres i midten.
Speak up! you feel worse if you fail. A coward never tries.
  • 0
den i midten
  • 0
1 #..

Noe rotete i forhold til de andre om du vil vite innholdet, men mystisk, tøff og ikke minst med et noe artistisk design.
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
Skisse 2
"Handles like a tank. Hits like a tank. Basically, it is a tank. It just looks like a van..."
  • 0
1'ern var kul, men 3'ern var jo litt annerledes og sånt da...

Må vel bli 1 # fra min side...
Decyfered!
  • 0
Nr 1
No Remorse!
  • 0
Skisse 3
XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
  • 0
Jeg likte nr 2. Flest farger
Sproing!
  • 0
Skisse 3 var uten tvil det mest detaljerte coveret
og klart kuleste,det har mere aditude!
  • 0
Lett skisse 1
  • 0
nr 1. er best, men på det bildet ser det ut som Batman har rustning og ikke drakt slik som nr 2.
Jævelhøns
  • 0
Nr 1 er klart best
  • 0
Nr 1 var klart fetest
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!